13.05.2011
e-zine: Pane řediteli, v úvodu přijměte přání úspěchu ve Vaší funkci. Můžete v několika větách představit sebe i svoji profesní dráhu?
Herbert Brynda: Za přání děkuji. Po vystudování Filosofické fakulty Univerzity Karlovy a doktorandské obhajobě v oboru historie – politologie jsem pracoval v několika pozicích. Za relevantní pro současnou považuji své působení ve funkcích CEO v HANDY MEDIA, Vice President of Sales v poradenské společnosti CBS a ve vedení kreativní agentury Uncle. Z doplňujících vzdělávacích programů uvedu absolvování Ogilvy Institute a když hovoříme o komunikaci, slovem i písmem zvládám tři jazyky a dalšími třemi se domluvím.
e-zine: Co je Vaším hlavním cílem jako obchodního ředitele iMi Partner?
H. B.: Je jím pozvednout obrat a zisk společnosti na ještě vyšší úroveň, než jaká byla před krizí. Cestu vidím nikoliv v cenovém dumpingu, ale v proaktivním, kreativním, personalizovaném a inovativním přístupu k produktům iMi Partner a jejich prodeji. Za nástroj k „odkomoditnění“ trhu s reklamními a dárkovými předměty považuji důraz na přidanou hodnotu.
e-zine: Zaznamenal jste v období krize odklon zákazníků od komunikačních agentur směrem k přímému nákupu od dodavatelů 3D reklamy?
H. B.: Ano, tento trend jsem zaregistroval a přičítám jej snaze po úsporách. Zadavatelé začali vnímat reklamu a její jednotlivé nástroje nikoliv jako službu, ale jako komoditu, což z mého pohledu vedlo až k obsedantnímu tlaku na cenu. Výrazem toho je přesun agendy reklamních a dárkových předmětů z marketingových do nákupních oddělení. Institut elektronické aukce má však smysl v komoditách jako je elektřina nebo plyn, nikoliv v kreativních položkách s vysokou mírou přidané hodnoty.
e-zine: Máte tedy za úkol využít svých zkušeností k systémovému řešení komunikačních potřeb klientů iMi Partner?
H. B.: Dodavatel 3D reklamy má opravdu do značné míry působit jako komunikační agentura. Tento komplexní přístup – tedy analýza, strategie a plánování – v iMi Partner existuje, chci jej posílit a také v tomto ohledu předat zkušenosti svému týmu.
Na závěr si dovolím uvést přirovnání i vizi. Jde o to, aby se iMi Partner více rozkročil nad českým reklamním „údolím“ a mimo jiné se v něm stal měřítkem kreativity a inovativnosti ve 3D reklamě.
e-zine: Děkujeme za rozhovor.
Nejhledanější dotazy
Kategorie