3D reklama prochází žaludkem

08.11.2010

Kuchyň je místem, kde to prostě žije. Tak tomu bylo odedávna a těžko se na tom něco změní. Asi nejoblíbenější domácí činností nás všech je jídlo, takže pokud chcete svým obchodním partnerům nebo zaměstnancům udělat radost, zvolte pro ně 3D předmět určený k přípravě a konzumaci různých dobrot, případně rovnou ony dobroty. Nebo cokoliv užitečného, co se do kuchyně hodí. Zvláště do té vánoční.

Americkou kuchyň z nás asi navštíví málokdo, ale najdeme v ní spoustu pomocníků, jaké máme doma sami a nemusí se jednat jen o drahé nádobí či sklo: otvíráky na nápojové lahve nebo konzervy, tašky, magnety na lednici, hrnky na kávu a čaj, kráječe na pizzu, svorky, zápisník a propisku, kalendář na stěně či na stole… A toto vše lze snadno opatřit reklamním poselstvím.

Celých 91 procent z 1005 dotazovaných z nám známého průzkumu asociace PPAI a MarketTools, Inc. uvedlo, že ve vlastní kuchyni mají alespoň jeden reklamní předmět a 7 procent se pochlubilo více než deseti předměty. Něco přes polovinu respondentů má v kuchyni od dvou do čtyř reklamních předmětů.

Pro potvrzení významu 3D předmětů a dárků v kuchyni můžeme uvést několik údajů vyplývajících z jiného okruhu dotazů. 52 procent respondentů se dívá na kalendář na zdi, když chce zjistit, jaký je den a datum (a určitě to udělají už ráno u své kávy v bezpečí domova) a 42 procent z nich má k dispozici kontakt k objednání pizzy na magnetu na své lednici (patrně jako první pomoc, že by v ní nic nenašli). Lednice je z tohoto úhlu pohledu jistě perspektivní médium, vždyť 23 procent dotázaných na ní má dokonce kontakt na veterináře pro své domácí mazlíčky. Domov je svět 3D reklamě zaslíbený. A kuchyň zvlášť.

 

Kolik 3D předmětů mají ve své kuchyni?

graf_reklama_prochazi_zaludkem

Přehled nejnovějších článků

Nejoblíbenější produkty

Důvěřuje nám spousta známých značek.

Spolehlivé služby provádíme i pro tisíce středních i malých zákazníků.
Staňte se dalším spokojeným klientem.

Kategorie