3DR je odměnou za přízeň klientů

15.05.2009

Rozhodně nepodceňujeme jejich výběr, naopak přikládáme velký význam cílené

zamysleni2volbě reklamního sdělení, podtrženého osobním předáváním dárků. Záměrně se snažíme, aby obdarovaný mohl dárky využít v profesním nebo v běžném životě a naše sdělení tak působilo opakovaně. Využíváme každé příležitosti, abychom byť maličkostí dali najevo, jak nám záleží na přízni našich klientů.

Regionální rada Jihovýchod řídí celý proces Regionálního operačního programu Jihovýchod, který do Jihomoravského kraje a na Vysočinu přináší evropské dotace ve výši přibližně 21 miliard korun pro investiční projekty měst a obcí, cestovního ruchu a dopravy. Jak již názvy napovídají, snažíme se při volbě propagačního předmětu skloubit regionální a evropská témata. Netradiční pohled na oba kraje se nám podle kladných ohlasů podařil volbou černobílých fotografií Vojtěcha V. Slámy. Snímky jsou citlivým pohledem na krásy krajiny i života na venkově a ve městech regionu Jihovýchod.

Černobílé fotografie jsme v propagaci využili několikrát. Například u sady miničokoládek v kovové krabičce. Šéfredaktor Strategie Václav Sochor o tomto našem reklamním předmětu při hodnocení soutěže Hvězda 3D reklamy napsal: „Letos naprosto překvapily státní instituce. Ačkoli na nejvyšší stupně nedosáhly, skutečná kreativa a nápad přímo z lůna státu některé porotce šokovaly.“

Tradiční využití fotografií nabízí kalendáře. Zatímco kalendář 2008 zachycoval na svých černobílých fotografiích málo známá místa Jihomoravského kraje a Vysočiny, kalendář 2009 je komponován z barevně tónovaných záběrů konkrétních míst, kde vzniknou, vznikají nebo už byly dokončeny projekty podporované dotacemi Regionálního operačního programu Jihovýchod. Popisky pod fotografiemi přibližují skutečné projekty.

Evropské téma jsme úspěšně uplatnili u plátěného měšce s čokoládovými eury. Vykouzlil úsměv na tváři dětí kreslících na chodníku i účastníků semináře.

Tečkou za dárkem je obal. Ani ten neponecháváme náhodě. Většina našich dárkových předmětů je uložena v jednoduché krabičce z přírodní vlnité lepenky.

Shrnuto a podtrženo: volíme takové propagační předměty, které bychom rádi dostávali my sami.

Mgr. Milena Marešová

oddělení publicity a technické pomoci

Úřad Regionální rady regionu soudržnosti Jihovýchod

Přehled nejnovějších článků

Nejoblíbenější produkty

Důvěřuje nám spousta známých značek.

Spolehlivé služby provádíme i pro tisíce středních i malých zákazníků.
Staňte se dalším spokojeným klientem.

Kategorie