Jedno první, dvě druhá, dvě třetí a čtyři nominace

28.03.2012

Jak napovídá titulek, na pódium si naši pracovníci zašli celkem pětkrát , protože nominační diplomy jsou předávány mimo program vyhlášení.

IMG_0001IMG_0002IMG_0003IMG_0004IMG_0005

Začněme 1. místem v početně i kvalitou silně obsazené kategorii Reklamní dárek přibalený ke zboží. Když píšeme „početně i kvalitou“, je na místě zmínit, že v této kategorii jsme měli ve smyslu obsahu závorky ve hvězdném ohni celkem čtyři želízka. Účel světí prostředky, říká se, a pokud jsou pozitivní, je vše v pořádku. Sázka na stále významnější oblast reklamních předmětů, jakými „příbaly“ jsou, se vyplatila hned dvakrát. První místo tedy získala Zubní nit Orbit v pouzdře ve tvaru zubu, která byla přibalována k sáčku stejnojmenných žvýkaček se 46 kusy dražé, s distribucí pro širokou cílovou skupinu v České a Slovenské republice. Plastový zub má vkusně stylizovaný tvar bez ostrých hran a sama nit jako významný nástroj zubní hygieny zboží účelně doplnila.
Termofor nemusí být „jen“ termofor, zvláště když se nepropustný obal opatří pleteným návlekem zpříjemňujícím přikládání na postižená místa na těle. Pokud je v návleku podle zadání klienta vpleten navíc zelený list ginkga na červeném pozadí, jde už o předmět, který má šanci na umístění v oborové soutěži. To také Hřejivý termofor získal, konkrétně bronz.
V kategorii Reklamní a dárkové předměty pro sport, hobby a volný čas jsme měli „jen“ dva zástupce, ale porotu zaujaly oba. V posledních ročnících soutěže pravidelně přihlašujeme značkové produkty pro outdoor a volnočasové aktivity Schwarzwolf. Déja vu, mohlo by se říci, ovšem s postupem vpřed, protože před dvěma roky získala v této kategorii 3. místo Čelovka Schwarzwolf a letos stříbro Dynamo Schwarzwolf. Vedle vydařeného designu na porotu zřejmě zapůsobila mimořádná přidaná hodnota v podobě kombinace svítilny a USB nabíječky na mobilní telefon. Přiložený USB kabel je kompatibilní s novými typy Nokií, ale uživatel může aplikovat i vlastní USB kabel. Nacházíte se mimo dosah elektrické sítě v divoké přírodě při dobrodružném treku? Stačí zatočit kličkou…
Přívěsky Monster – Besip jsou v této kategorii se svou nominací připomínkou loňského úspěchu náramků Besip na 3. místě. Reflexní přívěsky v žertovném provedení byly použité v kampani Besip „Vidět a být viděn“. Umožňují lepší viditelnost chodců na silnicích, hlavně pak dětí.
Druhé naše druhé místo získala Sada nožů v podstavci v kategorii Manažerský dárek. Poprvé jsme přihlásili předměty vloni na trh uvedené značky Vanilla Season, jejímž posláním je nabídnout produkty s nadčasovým designem a praktickou funkčností pro vaření, stolování a relaxaci. Součástí sady nožů je i recept „Plátky pečeného telecího hřbetu“ od kuchařského mistra Jiřího Štifta, který je i garantem značky.
P1200095I my v iMi obdarováváme své obchodní partnery a přihlásit vydařený dárek Vanilla Season misky - Vanilkové vánoce do bohatě obsazené kategorie Reklamní gastronomie bylo téměř samozřejmé. Jde o sadu tří porcelánových misek s vanilkovými lahůdkami na bambusovém podtácku. Balení v luxusní krabičce jistě umocnilo dojem z tohoto vánočního dárku našim klientům, a to nejen u nich, ale i u odborné poroty, která sadu ocenila 3. místem.
Veselá kráva - Sedací vak byla na výstavce všech soutěžních předmětů na veletrhu Reklama Polygraf k nepřehlédnutí a nemálo návštěvníků si jistě vyzkoušelo, že se na ní dobře sedí. Byla použita jako druhá cena v soutěži s názvem „Pokojíček snů“ značky sýrů Veselá kráva a my jsme ji tedy přihlásili nejen do Volné kategorie, ale i do Využití 3DR v rámci komunikačního mixu. V obou získala nominaci.
V souhrnné kategorii s názvem Inovace roku, v níž jsou automaticky oceňovány všechny přihlášené předměty, jsme spolu s dalšími čtyřmi konkurenčními získali nominaci. Jde o Marťapero, další „vychytaný kousek“ z řady předmětů pro děti, přibalovaných každoročně k potravinovým doplňkům Marťánci. Možná by stálo za úvahu v soutěži zavést podobnou kategorii, jakou byl dříve Evergreen 3D reklamy…

Celkově se dá říci, že mezi soutěžními předměty v posledních letech přibývají ty s vyšším poměrem nápadu nad použitou hmotou. Absolutními vítězi v posledních dvou ročnících se dokonce staly předměty, u nichž jeden rozměr byl v poměru ke zbývajícím dvěma zcela zanedbatelný (PF a desky s pozvánkou na koncert). Čím nás ještě soutěž Hvězda 3D reklamy překvapí? Příští 13. ročník vzhledem k pořadovému číslu snad jen příjemně.

Přehled nejnovějších článků

Nejoblíbenější produkty

Důvěřuje nám spousta známých značek.

Spolehlivé služby provádíme i pro tisíce středních i malých zákazníků.
Staňte se dalším spokojeným klientem.

Kategorie