Manažerské dárky podporují obchod

15.11.2016

Z předloňského druhého místa s 11,72 % se vloni manažerské dárky tedy vyhouply s 13,37 % na čelo pelotonu 14 hlavních komunikačních programů. V září jsme napsali, že komunikační účel „světí“ 3DR prostředky a v grafu ukázali, že význam manažerských dárků od roku 2012 setrvale roste.

V rubrice Sezónní hity jsme reklamním a dárkovým předmětům pro obchodní partnery poskytli speciální místo. Mezi více než 50 položkami převažují luxusní psací potřeby, jejich soupravy a další varianty kancelářských potřeb značky Pierre Cardin, kterou jsme do svého portfolia značkových reklamních dárků získali v tomto roce. Kuličková pera, rollery, poznámkové bloky, USB flash disky, pouzdro na tablet, konferenční desky i sady těchto kvalitních a vkusných předmětů v luxusních krabičkách a s certifikáty pravosti – to vše s puncem jedinečnosti dosud žijícího, legendárního návrháře a designera Pierre Cardina.

Téměř čtyři desítky luxusních položek značky doplňují neméně krásné dárky v podobě peněženek s vlastním potiskem z kvalitní kůže, designových powerbank a elegantních hodinek.

Nejen prací a kanceláří živ je obchodní partner a mnozí z vašich pro (nejen) vánoční stolování a pohodu jistě ocení produkty značky Vanilla Season. Je na světě už pět let a v novém katalogu nabízí pro potěšení z vaření, stolování a relaxace v šesti kategoriích dokonce 60 luxusních dárkových předmětů!

V srpnu jsme potomkům obchodních partnerů a jiných cílových skupin nabídli pro úspěšný školní rok širokou škálu psacích potřeb. Ty luxusní od značek Parker, Waterman, Charles Dickens, Lamy, Mark Twain a nově Pierre Cardin jsme k výběru poskytli také manažerům a již před třemi roky zdůraznili, že právě značkové psací potřeby se Vánocům líbí. Zavedené značky jsme také představili a zdůraznili význam psaní rukou.

V textech Aktualit v závěru často zopakujeme a podporujeme hlavní tvrzení, uváděná na začátku. Manažerské dárky skutečně podporují obchod a potvrdili jsme to prostřednictvím průzkumů organizací PPAI a Market Tools už před šesti roky. Realizovaný byznys s dárkem tehdy upřednostnilo před „bez“ 79 % respondentů! A protože se manažerské dárky podle výše uvedených čísel propracovaly na první místo v komunikačních programech, i obchodní spolupráce bude mít po předání reklamních dárků vyšší naději na úspěch. Prosím, udělejte si pohodlí a vybírejte.

Přehled nejnovějších článků

Nejoblíbenější produkty

Důvěřuje nám spousta známých značek.

Spolehlivé služby provádíme i pro tisíce středních i malých zákazníků.
Staňte se dalším spokojeným klientem.

Kategorie