Nejen pro značkové léto

31.03.2014

Titulek naznačuje, že náš přehled značkových reklamních předmětů a dárků nebude zaměřen pouze na nadcházející sezónu. Pro každou cílovou skupinu, každou příležitost a pro všechna roční období je k výběru značkových předmětů mimořádné množství.

V archivu článků jsme o tomto oblíbeném sortimentu našli textů za poslední dva roky více. V závěru tohoto proto uvedeme odkazy pouze na články, které mají “značku“ i v názvu a opět – nepůjde pouze o léto.

Když zasvítí slunce, je všude dobře, tak co doma – jak jsme psali  na začátku března. V odkazech v závěru článku jsou značkové předměty pro jarní, letní a podzimní aktivity poschovávané mezi ostatními položkami. Zvlášť jsou na konci uvedené odkazy na dárkové předměty pro milovníky turistiky, cykloturistiky, kempingu a outdooru značky Schwarzwolf outdoor a dárky pro vaření, stolování a relaxaci značky Vanilla Season, o kterých jsme výstižně napsali, že nadcházející sezónu rozhodně umí.

Abychom nepsali jen o tom, o čem jsme už psali, uvedeme opět několik zajímavostí, tentokrát tedy ze světa značek. Fenomén obchodních brandů se začal rozvíjet v časech vrcholného novověku, tedy s rozvojem průmyslu a svobodného trhu. Například nejstarší hodinářský brand na světě – Vacheron Constantin – spatřil světlo světa už v roce 1755 a v současnosti je tato švýcarská značka symbolem vrcholného luxusu. Naopak „davová“ Coca Cola sice vznikla až na konci 19. století, ovšem její hodnota patří na světě k nejvyšším a do nedávna i nejcennější byla. V poměru k předchozím dvěma značkám producent hardware a software Apple vznikl sice nedávno, ovšem od založení v roce 1976 se vypracoval dokonce na první místo v hodnotě světových značek. Cena jeho nakousnutého jablka je srovnatelná s ročním HDP České republiky, tedy kolem 3,8 bilionu našich korun! V systémech ICT je ještě mladší Google založený v roce 1998 již na druhém místě s cenou přesahující 100 miliard USD.

Současná obliba brandů ve všech kategoriích spotřebního zboží často hraničí s modlářstvím či posedlostí. Pokud se vztah k obchodním značkám nepřehání, jde nejen o vytváření osobního nebo komunitního stylu, ale o opravdové obohacení života. Trh reklamních a dárkových předmětů jde právě tímto směrem, alespoň seriózní dodavatelé, odběratelé a cílové skupiny zcela jistě ano.

Psali jsme o značkách:

Reklamní a dárkové předměty mají značkovou tradici - v listopadu 2013 jsme se podívali do fascinující historie reklamních a dárkových předmětů a mimo jiné jsme zjistili, že legenda mezi značkovými psacími potřebami Parker v tomto roce oslaví už 125. výročí vzniku!
Značkové psací potřeby se jako firemní vánoční dárky líbí – v plném létě roku 2013 psát o značkách Parker, Waterman, Charles Dickens, Lamy a Mark Twain v souvislosti s Vánoci není v oboru reklamních a dárkových předmětů vůbec brzy. A ani nevadí, že rok předtím tomu bylo obdobně. Zkrátka značkové psací potřeby jsou celoroční evergrín.  
Značkový textil s puncem výjimečnosti? Hanes! – v únoru 2013 jsme zveřejnili velmi obsažné informace o této legendě mezi reklamním textilem - od vzniku dvoudílného spodního prádla přes zrození fenoménu trička i reklamního textilu až po výčet sortimentu značky Hanes. Oděvy pro život ve městě, turistiku i sport nejen v létě mají hlavní jméno: Hanes.
Značkové předměty jsou vítané – v květnu 2012 jsme statistikou organizace Advertising Specialty Institute prokázali, že značkové reklamní předměty a dárky příjemci velmi vítají. V perexu jsme tehdy uvedli, že se tomuto sortimentu příliš nevěnujeme, což jsme už dávno napravili. Značkové reklamní a dárkové předměty ovšem i nadále budou v centru naší pozornosti. Nejen pro značkové léto, ale celý rok.

Přehled nejnovějších článků

Nejoblíbenější produkty

Důvěřuje nám spousta známých značek.

Spolehlivé služby provádíme i pro tisíce středních i malých zákazníků.
Staňte se dalším spokojeným klientem.

Kategorie