Nový iMi katalog jako ze sna

10.05.2016

Před rokem jsme na titulku katalogu jako hlavní motiv umístili nové logo iMi Partner a obklopili je předměty. Letos jsme si ho na obálku nového katalogu dovolili umístit už trochu stranou. Stalo se přísným pozorovatelem přepravních pásů s reklamními a dárkovými předměty a vlastně garantem jejich dodavatelského procesu od výroby až po dodávku zákazníkům. Symbolika je jasná - služby jsou pro nás, zákaznicky orientovanou společnost, to hlavní. Za zvláštní pozornost stojí titulní strany všech deseti rubrik. Domníváme se, že jako samostatné obrazy by uspěly v nejvýznamnějších galeriích, zaměřených nejen na surrealistické umění.

Aktuální katalog má oproti minulému o něco menší rozsah – konkrétně 411 stran. Chtěli jsme ho zefektivnit a zpřehlednit, vypíchnout novinky a neopakovat některé už překonané položky. Celkový počet produktů je 2716 včetně barevných variant (bez sortimentu reklamního textilu). To je naopak více než vloni, a to zejména proto, že u některých položek jsme nabídku rozšířili o nová barevná provedení. Jde o trend, neboť možnost výběru podle široké škály barev je zákazníky velmi vítaná. Pokud nebudeme brát v úvahu barevné varianty, najdeme v katalogu celkem 908 položek. A kolik z nich je novinek? Opět jako vloni přibližně 40 %! Podívejme se na některé podrobněji.

Psací potřeby jsou po textilu nejvyužívanějším druhem reklamních a dárkových předmětů. Naši nabídku reklamních psacích potřeb jsme rozšířili o známou německou značku Hauser, jejíž produkty mají vynikající poměr kvality k ceně a dokonce je lze využít i jako rozdávací předměty. Od vysokých německých standardů a výborných psacích vlastností per značky Hauser se přesuneme do Francie k legendárnímu návrháři a designérovi a hlavně značce Pierre Cardin. Psací potřeby a další produkty pro kancelář brzy představíme i speciálním katalogem. Je jisté, že reklamní dárky pro manažery v této značce získají silného spojence.

Komfortní, měkké ručníky s dalším sortimentem značky BearDream jsme již představili a její vybrané položky jsou samozřejmě zařazeny také do hlavního katalogu.

V proudu značek nevynecháme Schwarzwolf Outdoor, koneckonců jeho katalog letos vyšel jako první. Do hlavního iMi katalogu jsme zařadili novinky jako dalekohled Kabru, čelovku Alize, batoh Orizaba, prošívané bundy Modoc a funkční prádlo Annapurna a Everest.

Vanilla Season na svůj letošní katalog ještě čeká, ale v hlavním katalogu najdeme aktuální novinky této značky produktů pro vaření, stolování a relaxaci. Jsou zde keramický stojánek na pokličku a vařečku Kamakura, keramické nože Fukui a Kiso, dvoustěnné skleničky Jamuna či deky Mago.

Z reklamního textilu jako nejrozšířenějšího sortimentu si dovolíme dát důraz na italskou eleganci značky Payper.

Ze záplavy stovek položek v hlavním iMi katalogu 2016/17 (žádejte u svých account manažerů nebo si o něj napište, vybraných z tisíců v celkové nabídce, se mohou zdát sny. Proč ne třeba surrealistické, když na jejich konci bude správný výběr pro komunikační účely odběratelů a všechny jejich cílové skupiny.

Přehled nejnovějších článků

Nejoblíbenější produkty

Důvěřuje nám spousta známých značek.

Spolehlivé služby provádíme i pro tisíce středních i malých zákazníků.
Staňte se dalším spokojeným klientem.

Kategorie