Oděvy pro venkovní nošení mají příjemci nejraději

12.09.2013

Ono „nejspíš“ znamená, že přesné číslo podle ASI je 97 %. I tak jde zřejmě o nejvyšší účinnost reklamního sdělení při porovnání snad se všemi médii. Dobrá, zapamatovat si je pěkné, ale jde také o to, zda pozitivně či ne. Pouhé „vybavit si“ činí z produktu stále „jen“ reklamní předmět, ovšem pokud si příjemce vybaví darujícího pozitivně, máme co do činění se skutečným reklamním dárkem.

Tak tedy: Na nejvyšším stupni příznivého vztahu obdarovaných k inzerentům v soutěži kategorií reklamních a dárkových předmětů jsou se svými 73 % právě oděvy pro venkovní nošení! Jako druzí jsou další významní reprezentanti reklamního textilu, reklamní trička a reklamní polokošile, které společně zanechávají příznivý dojem u 58 % respondentů výzkumu (kolem 5000 dotazovaných!). Průměr u všech předmětů je 52 %.

Jako hlavní důvod, proč jsou oděvy pro venkovní nošení tak vítané, je uvedena skutečnost, že je inzerenti cílovým skupinám nedávají tak často jako jiné kategorie reklamních a dárkových předmětů. I proto je zřejmě jeden z nejčastěji předávaných předmětů – psací potřeby – na pověstném chvostu oblíbenosti (i tak skvělých 42 %), což se ovšem netýká značkových psacích potřeb. Proč? Odpověď je prostá: Příčinou je vnímaná hodnota, která je jak u nich, tak samozřejmě u oděvů pro venkovní nošení mimořádná. A právě vysoká vnímaná hodnota předmětů je tím, co rozhoduje při výběru vánočních dárků pro významné cílové skupiny.

Druhým důvodem, proč k nejdůležitějším „3DR svátkům roku“ věnovat obchodním partnerům nebo klíčovým zaměstnancům kvalitní bundu s vlastním potiskem, potisk mikiny nebo pro sportovní aktivity větrovku, je praktické hledisko chladného ročního období. Je proto nanejvýš jisté, že k 73 % dobrého dojmu tak mnoho procent ještě přibude, zvláště pokud bude oblečení navíc vyrobeno na míru v originálním designu s využitím firemních barev a motivů! A s ohledem na trvanlivost oděvů takový dojem bude trvat jistě roky.

graf

Solidnost a důvěryhodnost dodavatele reklamních a dárkových předmětů je pro odběratele spolu s dobrým pocitem z předmětů na straně cílových skupin garantem dlouhodobě pozitivních vztahů na všech třech stranách.

Přehled nejnovějších článků

Nejoblíbenější produkty

Důvěřuje nám spousta známých značek.

Spolehlivé služby provádíme i pro tisíce středních i malých zákazníků.
Staňte se dalším spokojeným klientem.

Kategorie