04.04.2016
Hry jsou příliš široký pojem na to, abychom je zařadili do komoditního seriálu, ale i tak si s nimi trochu „pohrajeme“. V článku o tom, že trh 3DR v USA sílí, jsme uvedli zajímavá data asociace PPAI, ovšem informace o podílu her na tamním obřím trhu reklamních a dárkových předmětů najdeme až na konci tabulky. Tento sortiment má od 2010 na prodejích necelá 2 %, nicméně od roku 2012 je zaznamenán nárůst (viz graf).
A co se pod skromnými čísly skrývá? Reklamní předměty pro děti nabízejí znamenitou volbu dárků pro celý rok, tedy i pro letní večery na verandách chat či terasách hotelových pokojů přímořských destinací, případně pro příjemné trávení deštivých dnů. Ze tří desítek položek je možné vybírat k různým komunikačním záměrům: od hlavolamů, mikáda či domina pro rozdávací reklamní předměty až po manažerské dárky, jako jsou sady stolních her či šachy.
Stejné možnosti nabízí hry na ven, kterých je více než pět desítek - od velkého výběru levných plastových frisbee přes plážové pálky až k fotbalovým míčům (např. značky Slazenger), případně sadám hry petangue.
Vrátíme se do „stínů horkého léta“ loňského roku a prostřednictvím článku o reklamních a dárkových předmětech ve službách prázdnin vám doplníme výběr položek pro kompletní léto. Na rozdíl od tehdejšího zveřejnění v červenci nabídku pro zakázkovou výrobu uvádíme včas. A pokud se někdo bude chtít projít archivem zpráv ze světa reklamních předmětů, najde desítky článků souvisejících s létem.
Zmínili jsme plážové pálkové sporty, a protože jde ve většině o hravé formy badmintonu, podívejme se na historii tohoto slavného sportu. S ohledem na jeho krásu nepřekvapí, že předchůdce hry znal téměř celý svět od staré Číny přes Koreu, Japonsko a americké Indiány až po středověkou Evropu. Moderní varianta se ovšem podobně jako polo na náš kontinent dostala přes Spojené království z Indie.
Ale od historie k blížící se letní sezóně: užijte si v něm vy i vaše cílové skupiny 3DR hrátky plnými doušky!
">
Nejhledanější dotazy
Kategorie