Reklamní nápojové nádobí k Vánocům sedí

02.12.2013

Naše statistiky se sice stále více podobají PR článkům, ovšem data odborných institucí, která zveřejňujeme, za účelem podpory oboru reklamních a dárkových předmětů zjišťována jsou. Nejinak je tomu i u čerstvé letošní studie Advertising Specialty Institute (ASI), z níž jsme čerpali již v předchozí statistice. Díky ní víme, že účelnost předmětů u respondentů vítězí (stručná charakteristika dotazovaných – viz pozn. pod grafem). Jak je tomu u reklamních a dárkových sklenic a hrnků a zřejmě i u kuchyňského nádobí obecně? Jestliže je průměr 77 %, pak tento sortiment je pro svou užitečnost oblíbený mírně nadprůměrně, a to z 80 %.

Z rok starého článku o ženách, z nichž dvě třetiny vítají jako dárek zboží z keramiky, víme, že z reklamních hrnků a sklenic se nejčastěji pije doma a na pracovišti. Nová studie ASI dokonce udává stejný počet 39 % respondentů, kteří mají rádi obrandované nápojové nádobí v domácnosti i v práci a je jisté, že při popíjení oblíbeného nápoje je sympatie k dárci zaručena.

V článcích souvisejících s Vánoci zdůrazňujeme význam značkových reklamních předmětů. Možná se tedy někdo zeptá, zda v oblasti keramických a skleněných nápojových předmětů je značková volba? Je. Například v rámci značky Vanilla Season v její nabídce luxusních předmětů pro vaření, stolování a relaxaci. Najdeme zde jak sady sklenic a karafu na víno z českého křišťálového skla a porcelánové hrníčky a jejich soubory na kávu nebo čaj, tak i další předměty z uvedených materiálů pro přípravu jídel a stolování.

Vánoce jsou v moderní době svátky nejen dárků, ale hlavně lidské pospolitosti, které se velmi daří u svátečního stolu. Proveďme si vlastní statistiku bez dotazování stovek či tisíců respondentů a složitých výpočtů: Zřejmě všichni lidé k Vánocům uvítají ke společným chvílím krásné nápojové a jídelní nádobí. Co teprve když se na stolech objeví reklamní hrnky a sklenice s vánočními motivy, jak je nabízí náš Vánoční katalog. Kdybyste ovšem měli pro své cílové skupiny zájem o daleko širší výběr a s možností aplikace vlastních motivů, je k dispozici v katalogovém sortimentu s více než tisícem položek pro domácnost.

Ale konečně sofistikovaná statistika. ASI nám mimo jiné nabízí porovnání, jak na tom byli muži a ženy ve vlastnění obrandovaného nápojového nádobí v roce 2012 a letos. Nárůst je významný, ačkoliv je nutné vzít v úvahu i změnu zkoumaných měst. A ještě na úplný závěr si dovolíme uvést, že nápojové nádobí je svým způsobem absolutní a vůbec nevadí, že je vyrobeno z plastu.

graf


(pozn. ke grafu)
Výzkum ASI byl prováděn v jiných městech USA než vloni - tehdy Chicago, New York, Miami, Los Angeles, Seattle, Dallas a Philadelphia, nyní Atlanta, Boston, Houston, Phoenix a San Francisco. Z kanadského Vancouveru a Toronta se přesunul do australského Sydney, zatímco v Evropě se výzkum přemístil z Londýna a Paříže do Berlína a Říma. A celkový počet respondentů? 7000!

Přehled nejnovějších článků

Nejoblíbenější produkty

Důvěřuje nám spousta známých značek.

Spolehlivé služby provádíme i pro tisíce středních i malých zákazníků.
Staňte se dalším spokojeným klientem.

Kategorie