Reklamní textil je superstar!

02.04.2013

„ASI Ad Impressions Studies“ jsou prováděny od roku 2008 vždy po dvou letech, takže máme k dispozici tři porovnání od vzniku krize do relativně nedávné doby. Vývoj je jednoznačně pozitivní –vyhazuje se méně než dřív a více se předává dalším uživatelům. I díky nezadržitelnému nárůstu povědomí o nutnosti ochrany životního prostředí se za čtyři roky počet vyhozených reklamních a dárkových předmětů snížil zhruba na polovinu - z 30 % na 16 % z těch předmětů, které si respondenti neponechali.

A o která města se v této souvislosti jedná? Zatím pouze o ta v USA.  Jinak všech měst ve zmíněných čtyř zemích je dvanáct a jen jejich výčet včetně celkového počtu dotazovaných (téměř 5000) dává jistotu, že data jsou relevantní:  New York, Chicago, Miami, Los Angeles, Seattle, Dallas, Philadelphia, Londýn, Paříž, Toronto, Vancouver and Montreal. 81 % respondentů dotazovaných na ulicích těchto megapolí a následně i v panelových diskuzích se shodlo, že tím hlavním důvodem, proč si reklamní předmět či dárek nechají, je jeho užitná hodnota.

Tak tedy zpátky do USA. V roce 2008 Američané z reklamních a dárkových předmětů, které nepoužívali, předali dál „jen“ zhruba polovinu (51 %), zatímco o čtyři roky později již dvě třetiny (66 %). Když tento nárůst porovnáme s výše uvedeným poklesem předmětů vyhozených, zůstává nám jedno procento, které jde ve prospěch poklesu počtu předmětů, které respondenti založili a zapomněli na ně. Z 19 % v roce 2008 pokles o pouhý procentní bod je však pro příjemce jistě důvod k zamyšlení, jak pro předměty najít další využití. Nebo spíše pro dárce, jak volit produkty, které obdarovaní budou užívat sami?

Konečně se dostáváme k avizovanému reklamnímu textilu. Výzkum se zabýval i vztahem obdarovaných k předmětům s logem či jiným reklamním motivem a hlavně k inzerujícím firmám. Vítězně ve dvanácti metropolích vyšly svrchní oděvy pro venkovní nošení! Bezmála tři čtvrtiny respondentů (73 %) uvedlo, že tento sortiment v nich vyvolává pozitivní vztah k inzerentům a logo na oděvech jim nijak nevadí. Je jasné, že užitná hodnota venkovních oděvů je zcela mimořádná stejně jako účinnost reklamního sdělení předávaného jejich prostřednictvím. Například pro běžné nošení či sport vhodné mikiny či bundy s vlastním potiskem nebo  pro speciální účely určené větrovky včetně značkových variant jsou vlastně z hlediska obdarovaných i dárcovských firem zcela ideální reklamní předmět či dárek. Superstar bez dalších proslovů. A protože se zvolna, ale jistě blíží léto (z hlediska trhu už je vlastně zde, i když vývoj počasí tomu ani vzdáleně nenapovídá), dovolíme si uvést i druhé místo, na kterém se s 58 % přízně nacházejí trička a reklamní polokošile.

Tak tedy – reklamní textil plus aplikace reklamního motivu rovná se spokojený příjemce i dárce!

Reklamní textil

statistika

Značkový reklamní textil:

Schwarzwolf - uvádíme kompletní sortiment vzhledem k outdoorovému zaměření značky. Zájemce si pro pobyt v drsné přírodě jistě vybere i další vybavení, nicméně většina oděvů Schwarzwolf je s ohledem na účelnost i styl a design využitelná také pro běžné nošení.

Hanes jako legendární značka  v konfekčním i reklamním textilu nabízí víceméně veškerý sortiment oděvů, které si milovník moderního a všestranného života může přát.

Slazenger je další značkovou možností, jak řešit stylové oblečení téměř pro každé počasí, včetně různých doplňků, jako jsou například zavazadla, brýle či hodinky.

Stedman významně rozšiřuje značkový výběr oděvů

US Basic vedle oděvů nabízí i širokou škálu stylových kšiltovek s vlastním potiskem

Přehled nejnovějších článků

Nejoblíbenější produkty

Důvěřuje nám spousta známých značek.

Spolehlivé služby provádíme i pro tisíce středních i malých zákazníků.
Staňte se dalším spokojeným klientem.

Kategorie