Tří 3. míst v H3DR si ceníme http://www.imi.cz/tri-3-mist-v-h3dr-si-cenime/ http://www.imi.cz/tri-3-mist-v-h3dr-si-cenime/ Předloni Absolutním vítězem, vloni sedmkrát „na bedně“ včetně dvou prvních míst… Z tohoto úhlu pohledu se letošní tři bronzy v 15. ročníku soutěže Hvězda 3D reklamy mohou zdát jako neúspěch. Proč to tak rozhodně nevnímáme? Z hokejových dresů do letní módy http://www.imi.cz/z-hokejovych-dresu-do-letni-mody/ http://www.imi.cz/z-hokejovych-dresu-do-letni-mody/ Mistrovství světa v hokeji je za námi a zima tak skončila i symbolicky. Fanoušci svlékli a uložili hokejové dresy, uschovali fandiče všeho druhu a dívají se k létu. Je čas vybírat vhodnou módu ze široké nabídky reklamního textilu. Logo k nepřehlédnutí http://www.imi.cz/logo-k-neprehlednuti/ http://www.imi.cz/logo-k-neprehlednuti/ Vloni akciová společnost iMi Partner dosáhla 21 let existence. V listopadu téhož roku se ze strategických důvodů rozhodla upravit korporátní identitu. Základem je nové logo. PAYPER - být chic celý den http://www.imi.cz/byt-chic-cely-den/ http://www.imi.cz/byt-chic-cely-den/ Na trhu 3D reklamy v České republice představujeme sortiment italské renomované oděvní značky Payper. Exkluzivní a přitom cenově příznivé oblečení pro plnohodnotný a spokojený život, pro práci, volný čas, sport a cestování – právě to nabízí Payper. Sluneční brýle – módní, účelná a zdravá 3DR http://www.imi.cz/slunecni-bryle-modni-ucelna-a-zdrava-3dr/ http://www.imi.cz/slunecni-bryle-modni-ucelna-a-zdrava-3dr/ Od brýlí za několik desítek korun ke značkovým variantám, od retro i hipster stylů po cool, od obyčejných plastových čoček k polarizačním i vyměnitelným sklům, zkrátka sluneční brýle! Ideální dárek pro všechny cílové skupiny, a právě teď. Aktivní jaro a léto se Stedmanem http://www.imi.cz/aktivni-jaro-a-leto-se-stedmanem/ http://www.imi.cz/aktivni-jaro-a-leto-se-stedmanem/ Trička klasická, s véčkem, s krátkým i dlouhým rukávem, polokošile, mikiny… pánské, dámské i dětské oděvy, vyrobené od organické bavlny přes speciální funkční polyester až po textil ze směsové příze, oblečení pro volný čas - pro běžné nošení ve městě i náročné outdoorové aktivity, pro sportovní eleganci na greenu - i jako pracovní oděvy… zkrátka Stedman a jeho 38 novinek v 95 značkových položkách! Hrnky se šťastnou 3DR sedmou http://www.imi.cz/hrnky-se-stastnou-3dr-sedmou/ http://www.imi.cz/hrnky-se-stastnou-3dr-sedmou/ Hrnek je jedním z nejvyužívanějších reklamních a dárkových předmětů. Je to účelný předmět spojený s pitným režimem, má vysokou vnímanou hodnotu s vynikajícím poměrem k ceně, umožňuje snadnou potiskovou aplikaci motivů a to vše (a mnohem víc) dělá z hrnku reklamní předmět par excellence. 3DR jde stále http://www.imi.cz/3dr-jde-stale/ http://www.imi.cz/3dr-jde-stale/ Když nejde elektřina, pro některé důležité mediální nástroje nastává stop stav. Význam reklamních a dárkových předmětů tehdy naopak roste. Velikonoce http://www.imi.cz/velikonoce/ http://www.imi.cz/velikonoce/ V záplavě „složitých“ titulků našich článků se slovo Velikonoce vyjímá svou jednoduchostí. Zkrátka Velikonoce a přidejme k nim už „jen“ vhodné dárky a s ohledem na význam svátků citlivě řešené reklamní předměty. Klidná síla roku Kozy ve správných rukou http://www.imi.cz/klidna-sila-roku-kozy-ve-spravnych-rukou/ http://www.imi.cz/klidna-sila-roku-kozy-ve-spravnych-rukou/ Od energického, týmově spolupracujícího a upřímného Koně jsme se podle čínského horoskopu dne 19. února přenesli do roku Kozy. Dobrá zpráva: Nejen pro 3D reklamu to vůbec neznamená nic špatného, ale…