26.08.2009
1999 - Vzniká koncept kvalitních značkových nožů Schwarzwolf. 2000 - Po období příprav a uzavírání kontraktů dochází k zahájení výroby. 2001 - V katalogu iMi Partner se objevují první nože Jaguar, Heger a Panter. 2002 - Na trh přicházejí nože Styx a Puma. 2003 - Sortiment obohacují nože Marten, Kobra a Ray. 2004 - Schwarzwolf se vydává i mimo oblast nožů a přichází se sadou Steak a s nářadím Handy. Je podán návrh na zápis registrace ochranné známky Schwarzwolf v Evropě, v Hongkongu a v Číně. Značka se poprvé představuje na specializovaném veletrhu v Las Vegas. 2005 - Nabídka se rozšiřuje o nářadí Shark a Tigger. Schwarzwolf proniká za hranice ČR a SR do dalších evropských zemí. Sortiment značky se objevuje i na veletrhu PSI v Düsseldorfu. První dodávka zboží Schwarzwolf směřuje na Blízký východ. 2006 - Poprvé vychází samostatný Schwarzwolf katalog. Dochází k výraznému rozšíření sortimentu o batohy (např. typ Hiker), baterky, japonské hodinky, dalekohledy, krokoměry, sluneční brýle, termosky, lahvičky... Kvalitu produktů Schwarzwolf poprvé mají možnost ověřit zákazníci v Kanadě. Schwarzwolf vystavuje na samostatném stánku na veletrhu v Hongkongu. Je podán návrh na zápis registrace ochranné známky v USA. 2007 - Rozšiřuje se kolekce batohů. Nově do sortimentu přibývá outdoorový reklamní textil, švýcarské hodinky, turistické hole, karimatky, kompasy. 2008 - Kolekce batohů narůstá o další modely, v katalogu se objevují vodácké pytle, cyklodresy, spací pytle a nové soupravy multifunkčního nářadí. První dodávky směřují k protinožcům do Austrálie. Přistupuje se k redesignu loga. 2009 - Schwarzwolf putuje za prvními zákazníky do USA. Americký distributor Schwarzwolf vystavuje zboží této značky na veletrhu PPAI. K desetiletému výročí značky vzniká unikátní kolekce Decenio. |
Vývoj značky mimo jiné dokumentují i změny obalů nožů. Na prvním záběru je obal s původním logem Schwarzwolf ještě před redesignem, který byl proveden v roce 2008.
Nové logo nastartovalo dynamický vývoj vzhledu obalů, u černobílého provedení jsme dlouho nezůstali.
Šedá vlčí je dobrá - jakoby říkal nikoliv šedý, ale Černý vlk, který se posunul vpravo dolů, zatímco vlevo nahoře zanechal černou stopu svých drápů.
Již všeobecně známé nové logo jsme mohli spolu s názvem značky zmenšit a dát tak na obalu vyniknout všem jejím barvám.
Okno v červeném poli, ve kterém dobrodruh hledí ke vzdáleným obzorům… a k budoucnosti značky Schwarzwolf. Ta stejně jako na kvalitu obalů bude hledět na kvalitu jejich obsahu.
Nejhledanější dotazy
Kategorie