14.12.2015
Každá firma se širokým portfoliem zboží a služeb má obchodně méně, více a velmi úspěšné položky. S těmi nej se všechny firmy také rády pochlubí.
Na základě obchodních zkušeností a doporučení našich account manažerů jsme sestavili rubriku HORKÉ TIPY, kterou najdete na výrazném místě titulní stránky webu iMi Partner. Přes 100 reklamních předmětů je rozděleno do čtyř podrubrik s opravdu vydařenými 3DR lahůdkami.
Reklamní textil – ne náhodou mezi vybranými oděvy převažují značkové. Schwarzwolf Outdoor je zastoupen hlavně svými elagantními bundami, které použitými materiály, barevností a střihem přesně odpovídají modernímu pojetí aktivního trávení času ve venkovním prostředí – od běžného pobytu ve městě až po náročný outdoor. Jsme rádi, že se v naší nabídce rychle zabydlela značka oděvů Payper a v TOP textil má své zástupce – polokošili Payper Skipper a bundu Payper Trip.
Volný čas – aneb přehlídka převážně designových vychytávek. Ne náhodou zde jsou ze čtvrtiny předměty z kuchyně značky Schwarzwolf Outdoor, ale uvedeme výčet předmětů i od jiných výrobců: batohy, nože, termokelímky, svítilny, nářadí, ručníky, deky, ale také reflexní vesta, manikúra na cesty a podobně.
Kancelář – od tohoto sortimentu se více než od předchozích dvou kategorií očekávají hi-tech technologie a ty zde najdeme. Uvedeme konkrétní příklady: multifunkční pero s powerbankou, stojánek na mobil s reproduktorem, univerzální pouzdro na tablet s vestavěnou powerbankou, voděodolná solární nabíječka, bluetooth reproduktor se zabudovaným mikrofonem, počítačová bezdrátová myš s antistresem… A stále platí – design, design a zase design!
Domácnost - podobně jako u kategorií Volný čas a Textil je lídrem Schwarzwolf Outdoor, u tohoto sortimentu jím je značka Vanilla Season. Její vkusné, praktické a účelné předměty pro přípravu jídel, stolování a relaxaci tvoří dokonce třetinu kategorie Domácnost, která má ze všech čtyř také nejvíce podkategorií, od vaření až po samotnou konzumaci jídel a nápojů.
Troufneme si napsat, že z TOP 100 lze vybírat reklamní a dárkové předměty pro všechny cílové skupiny. Kdybyste pro ně náhodou, ale úplnou náhodou mezi Horkými tipy neobjevili ten pravý, stále je tu naše celková nabídka – TOP 8000!
Nejhledanější dotazy
Kategorie