V pověstném koši nic neskončí

19.10.2009

Abychom byli přesní, ta nejhorší zmíněná varianta přichází v úvahu u pouhého jednoho procenta z řad obecné populace. Firemní příjemci dárky prostě nevyhazují. Druhá nepříznivá situace – předměty jsou nepoužívány a kamsi uloženy (a s tím i firemní sdělení či poselství) – u firem nastává jen ve dvou procentech, u obecné populace je tomu dvojnásobně. Šest procent firemních příjemců dárků je předá někomu jinému, u druhé zkoumané skupiny je číslo vyšší o procenta čtyři.

Jak by řekl O. Navrátil v jednom díle slavných Básníků, dále následují samá pozitiva. Celých 85 % příjemců dárků z řad obecné veřejnosti si je ponechává pro vlastní využití! Je jisté, že dárky pro ně mají při jejich masovosti univerzálnější použití a nižší cenové relace, než je tomu u dárků pro firemní zákazníky, ale právě proto je tento číselný údaj nadmíru příznivý. Obdarovaní zástupci firem reklamními předměty sami využívají z plných 92 %! V jejich případě dárci více uvažují o volbě s ohledem na konkrétní osobu, a jak se zdá, jsou velmi úspěšní.

Při výběru vánočních dárků vám přejeme, ať ty vaše patří k té šťastné většině, a aby tomu tak bylo, rádi vám pomůžeme.

graf_2

Přehled nejnovějších článků

Nejoblíbenější produkty

Důvěřuje nám spousta známých značek.

Spolehlivé služby provádíme i pro tisíce středních i malých zákazníků.
Staňte se dalším spokojeným klientem.

Kategorie