Věk nad 50 let výzvou pro dodavatele 3D reklamy

15.01.2010

Výsledky nejsou překvapením, respondenti do 50 let je považují za účinné ve větším počtu než zákazníci nad touto věkovou hranicí. Údaje nenabízejí informace o příčinách, ale propad není naštěstí nijak zásadní.

Celých 84,3 % respondentů ve věku 18 až 34 let reklamní předměty považuje za velmi nebo dostatečně účinné. Jen o 1,9 % méně tento názor sdílí zákazníci ve věku od 35 do 50 let a ti nad 50 let ze 74,3 %. I tak je jistě pokles asi 10 % v této skupině respondentů výzvou pro firmy nabízející 3D reklamu.
Na závěr lze konstatovat, že pokud sedm z deseti respondentů ve svých kampaních propagační předměty využívá a většina je spokojena s jejich efektivitou, 3D reklama je více než optimálním reklamním nástrojem.

 

       

                                             gra_vek_nad_50_let

Přehled nejnovějších článků

Nejoblíbenější produkty

Důvěřuje nám spousta známých značek.

Spolehlivé služby provádíme i pro tisíce středních i malých zákazníků.
Staňte se dalším spokojeným klientem.

Kategorie