Značkové psací potřeby se Vánocům líbí

12.08.2013

Ať už jde o obchodní partnery, vedoucí zaměstnance nebo významné hosty firmy, značkové firemní propisky s logem či personalizovaným věnováním jsou důstojným reklamním dárkem k vzácným příležitostem. K těm patří také Vánoce, při kterých se odehrává mnoho přátelských i oficiálních setkání a firemních večírků.

Občas slýcháme, že ruční psaní je na ústupu. Ovšem tak jako biograf nezničil divadlo, televize neodsoudila do zapomnění biograf a stahování filmů zdarma z internetu nás neodehnalo od televize, tak klávesnice notebooků, tabletů či chytrých mobilů neodsunou do zapomnění psaní rukou. Koneckonců právě při obchodních jednáních jsou transparentní poznámky prováděné do otevřeného zápisníku projevem snad většího respektu k setkání, než ťukání do notebooku ve skrytu za monitorem. Pak zcela jistě nezůstanou přehlédnuty nejen kvalitní plnicí či kuličkové pero jako symbol společenského statusu, ale také ruce jejich majitelů.

Ruční psaní je zkrátka projev kulturnosti. Každý z nás si jistě vzpomene, jak učitelé a rodiče dbali na to, abychom „psadlo“ v ruce třímali správně. Pokud palec drží pero s ukazovákem lehce položeným shora a prostředník je podpírá, jde o polohu přímo „značkovou“ a takové ruce sluší i ten nejlepší psací nástroj. Naopak křečovitému svírání či držení v pěsti s přečnívajícím palcem na pohled nesedí ani obyčejná tužka.

Omlouváme se za malý návrat do školních lavic, ale sami otcové zakladatelé moderních plnicích per, které jsme zmínili už před rokem – G. S. Parker a L. E. Waterman – by přes časovou propast více než sta let snad nebyli proti. Vždyť prvně jmenovaný sám začínal jako venkovský učitel. Možná věděl, že jeho perem byla sepsána slavná opera Bohéma stejně jako příběhy o legendárním Sherlocku Holmesovi. Co už zaznamenat nemohl, že perem Parker 51 generála Eisenhowera byla podepsána kapitulace Německa a začátkem šedesátých let se v produktech jeho firmy shlédla britská královská rodina. Čím se tedy jednou bude učit psát malý následník trůnu George VII., je jasné.

Psaní rukou zkrátka tvořilo dějiny i kulturu. Darovat svým významným cílovým skupinám reklamní značkové psací potřeby právě u příležitosti svátků, které jsou základem západních dějin i kultury, je tedy velmi symbolické.

Několik konkrétních značek psacích potřeb:


Parker – lze vybírat z více než čtyřiceti možností této „matky“ značkových psacích potřeb, od cen v řádu stokorun až po luxusní varianty k téměř deseti tisícům Kč.

Waterman – polovina položek než kolik jich nabízí Parker, ovšem v řádech tisíců korun a pokud chcete důležitou osobnost obdarovat opravdu „Top“, volba jistě padne na nejdražší pero v nabídce Waterman Exeption Night & Day Gold GT za více než 12 tisíc korun, ovšem bez DPH.

Charles Dickens - nabízí sice levnější psací nástroje, ale širší sortiment luxusních předmětů. Pro zcela mimořádnou cílovou osobu lze připravit set aktovky, v ní konferenční desky či slohy a samozřejmě některé psací potřeby téže značky.

Lamy - je značka o více jak padesát let mladší než Parker či Waterman, ale i ona má svého otce zakladatele, kterým je Josef Lamy z německého města Heidelberg. Také Lamy patří ke špičce mezi značkovými psacími potřebami a to zdaleka nejen v Německu.

Mark Twain - vedle psacích potřeb zde najdeme například i krásnou aktovku se slohou a kapsou na laptop v jedinečné kombinaci hovězí kůže a nylonu. A protože čas Vánoc je také dobou návštěv nejbližších lidí, ať už rodiny nebo přátel, proč nedarovat elegantní károvanou cestovní tašku stejné značky?
… a v ní jako další překvapení třeba luxusní pero se jménem slavného spisovatele.

Pro zajímavost: rukopisy slavných děl dřívějších mistrů se draží za astronomické ceny. Co se bude ve světových aukčních síních prodávat od současných spisovatelů? Jejich notebooky? Zkrátka není nad ruční psaní…

Přehled nejnovějších článků

Nejoblíbenější produkty

Důvěřuje nám spousta známých značek.

Spolehlivé služby provádíme i pro tisíce středních i malých zákazníků.
Staňte se dalším spokojeným klientem.

Kategorie