V celém webu
Pokročilé
vyhledávání
 

3D reklama, kterou si vypijete!

20.10.2015

Vánoční a silvestrovský čas je obdobím zážitkové gastronomie při mnoha příležitostech: od předvánočních firemních eventů až po posezení v kruhu rodiny či přátel a všude lidé uvítají chutné a osvěžující nápoje. Jde tedy o mimořádně vítané reklamní dárky.

Jak jsme už před necelým rokem zmínili v článku o „jedlé reklamě“, mnohé reklamní a dárkové předměty lze na rozdíl od ostatních komunikačních nástrojů nejen vidět a slyšet, ale vnímat i dalšími smysly. Tak jako je čich na začátku dechu, chutí se startuje trávicí proces a pro oba životně důležité akty platí, že jsou naším nejbližším kontaktem s okolním světem. Navíc bez vody, která tvoří většinu hmoty našeho těla, přežijeme jen dny a nápoje jsou tak naprosto jedinečnou volbou reklamních a dárkových předmětů. Jak představuje nabídka stovek položek pod odkazem, na nápoje je navázáno široké spektrum souvisejících předmětů.

Podívejme se ale stručně na historii tří mimořádně oblíbených druhů nápojů, které mají i v naší nabídce významnou pozici.

Počátek konzumace vína se ztrácí v dávné minulosti. První dokumentovanou výrobu vína archeologové datují do doby před 6000 lety v Arménii. Protože réva pochází z oblasti Středomoří a Blízkého východu, neunikla pozornosti ani starých Římanů, se kterými se dostala až na Moravu. Významným šiřitelem vinné révy v Čechách byl ve 14. století otec vlasti Karel IV. Jelikož Čechy i Morava leží u severní hranice vinařské mapy světa, jsou naše vína svérázná a hlavně mimořádně pitelná.

čajem jsme na tom co do pěstování pro komerční účely (na rozdíl od vína) sice na nule, o to více ho však milujeme. Kořeny jeho pěstování a konzumace jsou podobně jako u vína opředeny legendami a náhodami. Vinné hrozny kdysi zapomenuty zkvasily, zatímco čínskému císaři Šen-mungovi prý před 5000 lety do převařené vody náhodou spadly lístky z čajovníku. Technicky to bylo možné, protože divoký čajovník dorůstá do výšky i více než deseti metrů. A kdy se čaj dostal do Evropy? Sice až v 16. století, ovšem jen tak něco ho z ní pro jeho oblíbenost už nedostane.

Káva. Její kulturní historie je v porovnání s vínem a čajem velmi krátká. V arabském světě je známa asi tisíc let a odtud se později dostala dále do světa. V současnosti jsou největšími producenty kávy země střední a jižní Ameriky.

Reklamní dárky související s vínem, čajem, kávou a dalšími nápoji jsou tou pravou volbou zvláště pro čas svátků v závěru roku snad pro všechny cílové skupiny

Výběr nápojů a jejich souprav na míru:

Dárková balení vín - velký výběr dárkových tašek a krabic s různými technikami aplikace loga i dalších motivů respektuje a ještě více zvýrazní výjimečnost nápoje, jakým je víno. Jde v rámci předvánočních firemních eventů či osobního setkání na závěr obchodních jednání o dárek par excellence!

Čaje - vedle katalogové nabídky čajů, kávy a setů s nádobím na jejich konzumaci můžete svým cílovým skupinám připravit podobné reklamní dárky na míru. Dárkové sady - nápoje lze vhodně kombinovat s lahůdkami v dárkových sadách. K vyobrazeným variantám obalů nabízíme využití luxusních truhel, tašek či proutěných košůVánočního katalogu.

Reklamní vody - jen zdánlivě běžným reklamním předmětem jsou v porovnání s předchozí nabídkou reklamní vody. Pitný režim na veletrzích, konferencích či při obchodním jednání ve vaší firmě bude mít s PET lahvemi elegantního designu s celoplošně potištěnou etiketou zcela nové kouzlo. Za pozornost stojí i doplněk v podobě energydrinků a nabídka plastových nebo papírových kelímků opatřených firemními motivy.

Loyal Tea - na závěr přehlídky reklamních a dárkových nápojů jsme nechali opravdovou specialitu: čaje z unikátních lokalit jednoho z čajových rájů - Srí Lanky. Možnosti aplikace loga a dalších firemních motivů závisí na odebraném množství, ovšem podobně jako u vín, čajů a kávy a jejich dárkových balení jsou stále populárnější visačky, které celku dodají punc jedinečnosti.

Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Kariéra
Reference
Kontakty
Sponzoring

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag