Pokročilé
vyhledávání
 

Kalendář a diář – 3DR na každý den roku

01.09.2015

Vzít do rukou perfektně provedený diář k plánování celého roku nebo listovat velkoplošným nástěnným kalendářem s krásnými fotografiemi a pak pro něj hledat to pravé místo na zdi kanceláře nebo domácnosti, to většinu z nás prostě baví. Zbývá správně vybrat.

V archivu e-zinu jsme zjistili, že reklamní kalendáře a diáře touto dobou nabízíme už tradičně. Usnadníme vám orientaci ve starších textech odkazem na loňský článek, odkud se dostanete i na ty starší. V aktuální nabídce opět pro své „cílovky“ najdete desítky denních a týdenních diářů v různých úpravách, barvách desek a s více technologiemi aplikace reklamních motivů. Jsou zde i desítky nástěnných a stolních kalendářů s mnoha zájmovými tématy. Celkem máme k výběru téměř 200 položek, pro které platí všechny přednosti reklamních dárků: Účelnost, vkus, účinnost reklamy s výhodným poměrem k nákladům, podpora dlouhodobého vztahu mezi dárcem a obdarovaným… Ale dost. Vlastně totéž píšeme jinými slovy každoročně, tedy se pojďme projít několika novými zajímavostmi. Vloni jsme zmínili, že historie materializovaných kalendářů u nás sahá do 13. století, ale samotné kalendářní systémy jsou mnohem starší. Jedním z určujících časových bodů je vznik letopočtu, a tím nejstarším je zřejmě židovský, který započal 3671 př. n. l. údajným stvořením světa. S naším letopočtem pod zkratkou souvisí tzv. gregoriánský kalendář, který užíváme dosud, a vznikl úpravou staršího juliánského. Zaváděním letopočtů se honosí i moderní doba, stačí připomenout dočasnou platnost revolučního kalendáře ve Francii, kdy jeho první den začínal 22. září 1792. Kalendář je pojem označující hlavně systém členění času pro organizování činností, ovšem bez záznamu by moc k užitku nebyl. Když zalistujeme jeho materializovanou formou v podobě diáře s poznámkami, hned je jasné co, kdy a kde. Ručně psané poznámky mají schopnost silné stimulace paměti, a pokud se navíc jedná o diář vyrobený na míru cílové skupině, platí to dvojnásob. V tištěném kalendáři jde ještě více než v účelném diáři o výtvarnou stránku a jeho výrobou na míru až do formátu A2 může vzniknout umělecké dílo. Minule jsme zmínili nejslavnější kalendář světa Pirelli. Na světě je od roku 1964 a jeho vydání je vždy mimořádnou událostí. Limitovaný náklad tohoto kultovního kalendáře míří výhradně ke světovým společenským elitám a bývá objektem aukcí. Pirelli vám nenabídneme, ale poskytnout takový produkt, který si podle výzkumu Advertising Specialty Institute z důvodu účelnosti ponechá 88 % obdarovaných, pro jeho vzhled 37 % a dobrý pocit ze samotného vlastnění 23 %, to dokážeme. A věříme, že i s příznivějšími procenty.

 Proč si lidé nechají reklamní předmět:


Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Kariéra
Reference
Kontakty
Sponzoring

RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní předměty s vlastním potiskem
Výroba reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky


Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag