STATISTIKY
|
Dobrá reklama je ta, která přináší užitek
Zlatou nití našich letošních statistik jsou údaje z výzkumu Advertising Specialty Institute (ASI) z roku 2010 (loňská studie v době vydání článku nebyla k dispozici). Nahlédli jsme, jaké reklamní a dárkové předměty jsou nejoblíbenější, jak dlouho jsou vlastněny, že značkové produkty jsou vítány… a v předposlední statistice jsme si v závěru odpověděli na otázku, proč jsou reklamní účinky 3DR předmětů vysoké. Dnes k tomuto fatálnímu tématu reklamy podrobněji....(více)
|
Dodavatelské řetězce versus uživatelé 3DR v USA
V minulé statistice jsme ještě čerpali z předloňských dat ASI, nyní máme k dispozici údaje z výzkumu, které tato vážená instituce provedla právě před rokem. Jde o zajímavá porovnání předpokladů severoamerických dodavatelů a distributorů 3DR produktů se skutečnými potřebami a očekáváními tamních koncových zákazníků a uživatelů. Mnohdy je až překvapivé, jak málo první vědí, co si přejí ti druzí....(více)
|
KVÍZ
O CENY
|
Interní agentura iMi Line se zabývá: |
a) všemi reklamními aktivitami
b) aspekty komunikačního mixu, jejichž součástí je dodávka reklamních a dárkových předmětů
c) koordinací činností mezi klientem a její komunikační agenturou v rámci dodávky 3DR produktů
d) dohledem nad průběhem zakázek ve společnosti iMi Partner
|
Který kuchařský mistr prezentuje své umění na stolním kalendáři v nabídce iMi Partner? |
a) Jiří Štift
b) Kluci v akci
c) Zdeněk Polreich
d) Ital v kuchyni
|
Všichni, kdo
nejpozději
do 31. 10. 2012 zašlou správné odpovědi na naši e-mailovou adresu: sekretariat@imi.cz, dostanou
dárek.
Soutěžní kvíz je určen pouze pro registrované odběratele e-zinu firmy
iMi Partner, a.s. |
|
|
|
Vážení a milí čtenáři,
jak v e-zinech samotných, tak v jejich editorialech začínám prožívat stavy déjà vu. Vzápětí se mi však vyjasní: samozřejmě, článek s daným tématem jsme uveřejnili i před rokem. V tomto e-zinu vám podobně jako vloni v závěru léta popřeji příjemný podzim, ale hlavně opět upozorním na dva články – o Vánočním katalogu a kalendářích a diářích. Je dobře, že stabilní společnost rozvíjí silná sezónní témata oboru, a Vánoce s vhodným firemním dárkem, jakým kalendář či diář určitě je, k takovým motivům jistě patří.
Trochu jsme předběhli, protože na začátku editorialu pravidelně upozorňujeme na hlavní materiál e-zinu, tedy rozhovor. iMi Partner jako inovativní společnost zvyšuje hodnotu svých služeb a jedním z významných letošních kroků bylo v tomto směru vytvoření interní BTL agentury iMi Line. O ní jsme hovořili s projektovou ředitelkou Blankou Rigo.
Dražší přeprava za delší dobu z jihovýchodní Asie je realita, jejíž příčiny a souvislosti si vzal pod drobnohled stejnojmenný článek. Že lze u některých druhů zboží čas radikálně zkrátit, naznačí odpověď na zákaznickou otázku.
Vánoce jsou sice ještě daleko (tedy nikoliv ve 3DR), ale iMi Partner naděluje už nyní: její dárek je ve znamení čísla 20 a v nabídce je výšivka o ploše 20 cm² zdarma na polokošile značky Hanes při objednání nejméně 20 kusů, nikoliv ovšem do 20., ale až do 30. září! Jedna z nejoblíbenějších, nejefektnějších a nejnákladnějších aplikací na značkovém textilu? Dárek pro obchodní partnery doslova jak vyšitý.
Je příjemným evergreenem, že můžeme uvádět statistiky renomovaných institucí, dokazujících účinnost předmětů užívaných ve 3DR. V tomto e-zinu nabízíme i přelom v „čerstvosti“ dat. První statistika v prokazování užitečnosti 3DR čerpá ještě ze dva roky starých dat, zatímco druhá v o rok mladších ukazuje porovnání předpokladů dodavatelů se skutečnými potřebami uživatelů.
Kdo si e-zine přečte, snadno odpoví na otázky kvízu a po jejich odeslání získá… opět dárek. Vánoce v iMi přece začínají právě teď! Zatím „jen“ krásný podzim vám za redakci e-zinu přeje
Radomír Starý
|
|
|
|
Nový Vánoční katalog je tady!
Pro společnost zaměřující se na služby v oblasti reklamních předmětů je období přelomu roku jedním z nejdůležitějších. Příprava na ně začíná mnohem dříve. Právě teď. Vydat speciální katalog vánočních, silvestrovských a novoročních dárků je nejen nepsaná povinnost, ale také příjemná práce
...(více)
|
|
|
|
|
|
|
|
Sezóna kalendářů a diářů se blíží!
Přejete si do nového roku obdržet kalendář nebo diář od obchodního partnera či zaměstnavatele? Tak kdyby mezi nejširšími cílovými skupinami proběhl výzkum s touto otázkou, možná bychom „utrpěli šok“ z převahy odpovědí ANO. Půvab a praktičnost klasických papírových kalendářů a diářů zřejmě nikdy nepomine
...(více)
|
|
|
|
Dražší přeprava za delší dobu
Také jste se kdysi učili, že hlavní konkurenční výhodou námořní dopravy je nízká cena? Tak toto pravidlo dnes už bohužel neplatí. Ceny za lodní přepravu z Číny do Evropy totiž v období od února do května letošního roku vzrostly na téměř neuvěřitelný čtyřnásobek.
...(více)
|
|
|
|
|
|
Protože život není jen o práci, ale také zábavě, nabízíme vám i novou videoprezentaci tiskovin z nabídky společnosti iMi Partner a.s.
|
|
|
|
|
ROZHOVOR
|
Komplexní zabezpečení BTL aktivit klienta? iMi Line! |
Hospodářství na celém světě je už několik let v nevídaném pohybu. Na změny je nutné reagovat, ale než být reakcí o krok za změnou, lepší je změny utvářet. Interní BTL agentura iMi Line (www.imiline.cz) takovou změnou je. Na podrobnosti se nyní zeptáme projektové ředitelky, paní Blanky Rigo.(více)
|
AKCE!
|
Do 30. září výšivka zdarma |
Výzkum Advertising Specialty Institute z roku 2011 se mimo jiné věnoval oblíbenosti barev reklamního textilu. U jeho dodavatelů a uživatelů s převahou vítězily spíše neutrální a pastelové barvy. I z takových si můžete vybírat v rámci naší Akce - výšivka zdarma...(více)
|
CO VÁS PÁLÍ
|
V našem
e-zinu pokračujeme rubrikou, v níž odpovídáme
na dotazy čtenářů. Pokud i vy chcete položit otázku z oboru 3D reklamy,
pošlete ji na dotazy@imi.cz. Odpovědi, které by mohly být zajímavé i
pro ostatní uživatele reklamních předmětů, postupně zveřejníme.
|
Otázka:
Jaké výhody by měla doprava reklamních předmětů z jihovýchodní Asie letadlem proti lodní a v jakých případech ji naopak není vhodné použít? |
|
Odpověď:
Na prvním místě mezi výhodami je jednoznačně čas. Doba letecké přepravy je asi třikrát kratší než lodní. K dalším jejím benefitům patří například termínová spolehlivost, čistota při manipulaci apod. Nejčastěji se používá u zboží s vysokou přidanou hodnotou, kde náklady na přepravu netvoří podstatnou část finální ceny zboží. Nevhodná je naopak u levných a těžkých předmětů, jako je keramika, deštníky, tašky a jiné. Některé druhy reklamních předmětů jsou dokonce z bezpečnostních důvodů z letecké přepravy vyloučeny. Jedná se například o plynové zapalovače, některé druhy svíček, výrobky obsahující silné magnety a další. |
|
|