STATISTIKY
|
Chce to pořádnou čepici
Ve druhé statistice minulého e-zinu jsme odstartovali náš průzkum dat, která Advertising Specialty Institute zjistil v polovině roku 2011. Podívejme se, jak se to ve výzkumu ASI má s čepicemi....(více)
|
K Vánocům značkové psací potřeby
Existují reklamní a dárkové předměty, které firmy pořizují v řádu jednotek, maximálně desítek kusů pro nejvýznamnější cílové skupiny. K takovým patří i značkové psací potřeby, které symbolizují prestiž, eleganci a postavení. V tomto textu se k nim vyjádří také výzkum organizace Advertising Specialty Institute z roku 2011....(více)
|
KVÍZ
O CENY
|
Jaký materiál je použit k výrobě čepice Schwarzwolf Hood? |
a) polyesterové mikrovlákno
b) vlna Merino
c) netkaný textil
d) organická bavlna
|
Co nabízí nová služba iMi Print? |
a) jde o pobočku společnosti iMi Partner poskytující potisk 3DR předmětů
b) originální a patentem chráněnou technologii potisku
c) web a katalog prezentující nabídku firemních tiskovin
d) novou značku na trhu reklamních a dárkových předmětů
|
Všichni, kdo
nejpozději
do 31. 12. 2012 zašlou správné odpovědi na naši e-mailovou adresu: sekretariat@imi.cz, dostanou
dárek.
Soutěžní kvíz je určen pouze pro registrované odběratele e-zinu firmy
iMi Partner, a.s. |
|
|
|
Vážení a milí čtenáři,
„nové tisíciletí přece začíná každý den“. To mi na sklonku roku 1999 řekla jedna mladá dáma, když jsem projevil emoce nad blížícím se přelomem milénií. Jejím úhlem pohledu se ale dá dívat i na nový rok a třeba také na „mayský“ cyklus 13tisíciletí, jehož zlom si vesmír užívá. Pro lidský druh je však podstatné, jak věci vnímá tady a teď a závěr roku a s ním spojené svátky jsou zkrátka tu.
Lidé ve společnosti iMi Partner věnují pozornost – a to nepřetržitě - hlavně produkci kvalitních reklamních a dárkových předmětů na míru vašim komunikačním cílům a my v redakci e-zinu se vás snažíme informovat o všem podstatném a zajímavém, co se v činnosti firmy i v oboru 3DR „šustne“.
V aktuálním vydání v prvé řadě upozorníme na zavedení antidumpingového cla na část sortimentu z keramiky dováženého z Číny do EU a zároveň nabídneme řešení, jak pořídit kuchyňské nádobí a náčiní z tohoto ušlechtilého materiálu za původní ceny.
2D produkt ve 3D reklamě? To je papír a především široká škála účelných i krásných reklamních tiskovin, které iMi Partner soustředil do komplexní nabídky iMi Print.
Projdeme si zimní trek s vyznavačem drsného outdooru a cestu si usnadníme a zpříjemníme značkovým vybavením, jež nám poskytl Schwarzwolf. Dovolíme si upozornit i na cestopisný seriál pánů Tomáše Kaderky a Martina Kyjovského. Ti se na podzim vypravili do Himálaje nejen navštívit Sluneční školu, kterou iMi Partner podporuje, ale dát si v horách pořádně do těla a v drsných podmínkách také prověřit spoustu předmětů, kterými je Černý vlk vybavil. Bohatý fotografický materiál i závěrečná věta pánů – Byl to krásný zážitek – jsou důkazem, že Schwarzwolf prostě umí.
Pokud jste před závěrem roku ještě nestihli obdarovat své obchodní partnery kvalitním vínem, máte stále možnost, stejně jako vybrat značkový dárek ve znamení Vanilla Season.
Rubrikou Statistiky tentokrát dokazujeme, jak skvělým vánočním dárkem jsou značkové psací potřeby a jak účinným nástrojem reklamy jsou čepice. Ještě k vínu se vztahuje odpověď na čtenářský dotaz, no a nezapomněli jsme ani na tradiční kvíz o ceny.
Za redakci e-zinu vám krásné svátky přeje a na shledanou v novém roce i tisíciletém cyklu se těší
Radomír Starý
|
|
|
|
|
|
Papír sprintem do 3DR
Ke slovní hříčce nás dovedlo spojení „papír s printem“. Slovem a obrazem potištěný 2D produkt ve službách 3D reklamy nabízí jedny z nejpopulárnějších kategorií reklamních a dárkových předmětů.
...(více)
|
|
|
|
Zimní radovánky se Schwarzwolfem
Výbavu pro letní sporty jsme uložili do skříní, komory či sklepa a zjišťujeme, co nám chybí pro bezpečné a komfortní užívání zimních radovánek. Kdo to vrčí za našimi zády? To se Schwarzwolf hlásí o slovo a má co sdělit. A hlavně nabídnout!
...(více)
|
|
|
|
|
|
Nový katalog Vanilla Season
Je to právě rok, co světlo gastronomického světa spatřila značka Vanilla Season. Jejím cílem a cílem reklamních předmětů, které nabízí, je přinášet inspiraci při vaření, radost ze stolování a potěšení z relaxace. Nabízíme výběr z nového katalogu značky, který je k dispozici i v elektronické podobě, obohaceného o 9 zcela nových produktů!
...(více)
|
|
|
|
|
|
|
AKTUALITA
|
Kladivo na čínskou keramiku |
Dne 16. listopadu tohoto roku vstoupilo v platnost Nařízení Evropské komise č. 1072/2012 o uložení prozatímního antidumpingového cla na dovoz keramického stolního a kuchyňského nádobí a náčiní do zemí EU pocházejícího z ČLR. Proč? Jak se tento krok odrazí na významné kategorii reklamních a dárkových předmětů? ...(více)
|
Víno… |
Ve 3D news a v e-zinu se touto dobou pravidelně věnujeme Vínu. Vymyslet pokaždé nový a zajímavý titulek k článku o nejušlechtilejším nápoji není snadné. Tentokrát tedy stručně Víno…(více)
|
CO VÁS PÁLÍ
|
V našem
e-zinu pokračujeme rubrikou, v níž odpovídáme
na dotazy čtenářů. Pokud i vy chcete položit otázku z oboru 3D reklamy,
pošlete ji na dotazy@imi.cz. Odpovědi, které by mohly být zajímavé i
pro ostatní uživatele reklamních předmětů, postupně zveřejníme.
|
Otázka:
Oblíbeným dárkem k Vánocům a Novému roku bývá víno. Můžete nám sdělit, jak kvalitní úroda byla letos na Moravě a jaká vína jsou vhodná pro dárky obchodním partnerům? |
|
Odpověď:
Obecně byla letos úroda nízká nejen na Moravě, ale v celé Evropě. Na Moravě to bylo způsobeno jarními mrazy a pozdějším suchem. Co se týká kvality, tak hrozny z ročníku 2012 se jevily velmi nadějně, ovšem jaké víno z nich doopravdy bude, to se dozvíme v dalších měsících. V nabídce iMi Partner na letošní Vánoce jsou hlavně ta z loňské sezóny a vybrané starší ročníky. Sommeliéři iMi Partner zařadili do základní nabídky 24 prochutnaných vín převážně z Moravy, ale i ze Španělska a Itálie. V tomto výběru je zohledněn především poměr ceny ke kvalitě. Pokud má zákazník zájem, provedeme ho samozřejmě i další nabídkou na trhu.
Co se týká výběru vína pro konkrétní příjemce, záleží jen na vkusu dárce a jeho znalosti těch, které bude obdarovávat. Významnou roli v rozhodování samozřejmě hrají peníze, a když o nich mluvíme, je na místě zmínit, že pro víno použité k reklamním účelům platí jistá daňová zvýhodnění. Už jsme o nich v této rubrice informovali před téměř dvěma roky (viz poslední odpověď).
Jako dárek se kvalitní víno používá při výjimečných příležitostech a pak je patřičné pro ně použít vhodný obal, případně přidat praktické příslušenství k ošetření tohoto nápoje nebo je možné rovnou zvolit některou z dárkových souprav.
Martin Kyjovský
marketingový ředitel
|
|
|