3D NEWS - E-zine 02/13
e-zine pro 3D reklamu a direct marketing
TREND

Reklamní předměty s předponou eko- mají styl

Reklamní a dárkové ekopředměty jsou na vzestupu. Jde o produkty vyrobené postupy šetrnými k životnímu prostředí, z přírodních, recyklovaných a odbouratelných materiálů, případně s ekologickými zdroji energie či při svém provozu šetřící spotřebu. ...(více)
obrázek

EDITORIAL
radomir_stary Vážení a milí čtenáři,

teplotně i počtem slunečných dnů podprůměrné jaro je v plném proudu a s ním koresponduje i madializovaný útlum české ekonomiky. Nabízíme vám tedy energii nového e-zinu.

Jeho vydavatel - společnost iMi Partner – zažil značný příval energie s nedávným vyhlášením výsledků 13. ročníku soutěže reklamních a dárkových předmětů Hvězda 3D reklamy. Dosáhl v něm na post Absolutního vítěze s nejvyšším počtem hlasů od poroty a o jaký předmět šlo a která další cenná ocenění iMi Partner získal, o tom píšeme v prvním článku střední části tohoto vydání. Když už jsme zde, stojí za to se podívat na nový iMi katalog, který jako „kouzlem“ nabízí půl tisíce novinek (!), a i když aktuální katalog Schwarzwolf jich představuje rozhodně méně, stojí za vidění a objednání vašim cílovým skupinám vyznávajícím outdoor a další volnočasové aktivity v přírodě.

Magická tři písmena „eko“ neznamenají v případě reklamních a dárkových předmětů žádnou státem nesmyslně dotovanou aktivitu, ale nabídku účelných a současně velmi stylových produktů, kterými jejich odběratelé obdarovaným dávají najevo svoji skutečnou společenskou odpovědnost.

V rozhovoru s mužem z Hongkongu Milošem Pintravou se dozvíme mnohé nejen o kontrole kvality zakázek, ale i o životě Tam daleko.

iMi Partner je občas požádán o příspěvek do odborného tisku a v tom nedávném v týdeníku Marketing&Media autor Martin Kyjovský podpořil firemní názor, že reklamní a dárkové předměty stimulují dobré vztahy.

Věděli jste, že v USA vloni už třetím rokem rostly investice odběratelů do reklamních 3D produktů? A že zřejmě i následkem krize přibývá reklamních předmětů, které nekončí v koši nebo nevyužité ve skříni? Naše statistiky to dokazují.

Přát vám krásné počasí na dobu dovolených a prázdnin nemá smysl - zatím větru dešti neporoučíme, ale vlastní náladu ve svých rukou máme. Tak tedy krásné léto i bez ohledu na klima vám za redakci e-zinu přeje


Radomír Starý

iMi V MÉDIÍCH

Reklamní a dárkové předměty stimulují dobré vztahy

Mezilidské vztahy, ať již osobní či obchodní, jsou pro náš život velice důležité. Správná volba dárků a reklamních předmětů je zcela jistě jednou z cest k jejich posilování. ...(více)
obrázek
ČLÁNKY
obrázek   Hvězdu 3D reklamy jsme zvládli absolutně
… a to doslova, protože po úspěších v předchozích ročnících oborové soutěže Hvězda 3D reklamy jsme získali pozici Absolutního vítěze. Tedy vedle dalších ocenění. A které z deseti reklamních a dárkových předmětů, jež jsme do 13. ročníku soutěže přihlásili, bodovaly? ...(více)
Kouzlo nového iMi katalogu
Ačkoliv při řešení vašich zakázek reklamních a dárkových předmětů nespoléháme na žádné magické čáry a zaklínadla, pro nový iMi katalog jsme zvolili (opět) neotřelé grafické provedení, kdy jednotlivé kapitoly uvádějí bytosti právě ze světa kouzel a pohádek. Ale přecejen – půl tisíce novinek, nezní to kouzelně? ...(více)
obrázek
obrázek   Schwarzwolf – značka pro celý rok
Je jisté, že v sortimentu značky Schwarzwolf lze dárkové předměty vybírat prakticky pro celoroční „provoz“. Jsme na začátku velké sezóny dovolených a prázdnin a ani nezáleží, zda je vaše významné cílové skupiny budou trávit městskou turistikou, procházkami českou přírodou nebo v náročných outdoorových podmínkách kdesi ve světě. Mít po boku Černého vlka se jim vyplatí vždy. ...(více)


ROZHOVOR
Muž z Hongkongu
Muž z Hongkongu

Titul slavného filmu s Jean Paul Belmondem se nabídne sám, když máte za úkol vyzpovídat Miloše Pintravu, který v metropoli Dálného východu žije a pracuje bezmála 20 let. Zná tamní byznys, život i společensko-politickou situaci… z následujícího rozhovoru se však naštěstí nevytratí člověk. Muž z Hongkongu. ...(více)


STATISTIKY
USA - tři roky nárůstu prodejů reklamních předmětů

USA - tři roky nárůstu prodejů reklamních předmětů
Data z výzkumů Advertising Specialty Institute dlouhodobě využíváme k argumentaci ve prospěch účinnosti reklamních a dárkových předmětů. Aktuální zpráva ASI říká, že v USA již po tři roky setrvale roste jejich prodej. Kolik USD do nich investovali odběratelé v roce 2012? ...(více)


Reklamní textil je superstar!

Reklamní textil je superstar!
V závěru předchozí statistiky jsme vás pozvali k dobrodružné cestě po webových stránkách institutu ASI. Už jste si početli v zajímavých průzkumech? Dnes pro vás vybíráme čerstvá data získaná ve velkých městech USA, Kanady, GB a Francie v létě loňského roku! Téma: Končí reklamní a dárkové předměty v pověstném koši? A jak je na tom reklamní textil?...(více)


KVÍZ O CENY
Kolik novinek představuje aktuální katalog značky Schwarzwolf?
a) žádnou
b) 10
c) 15
d) 20
První rubriku kancelářských potřeb v novém iMi katalogu uvádí:
a) manažer hrající na počítači karty
b) úřední šiml
c) asistentka v podobě víly
d) mág věštící ekonomickou prosperitu
Všichni, kdo nejpozději do 15. 6. 2013 zašlou správné odpovědi na naši e-mailovou adresu: sekretariat@imi.cz, dostanou dárek.

Soutěžní kvíz je určen pouze pro registrované odběratele e-zinu firmy iMi Partner, a.s.

pokud nesouhlasíte s odesíláním informačních zpráv a chcete se z této služby odhlásit, navštivte, prosím, následující stránku.

© 2013 iMi Partner, a.s.