3D NEWS - E-zine 04/13
e-zine pro 3D reklamu a direct marketing
TREND

Reklamní předměty a dárky v retro stylu? Wow!

Mezinárodní citoslovce „wow!“ vyjadřuje úžas nad něčím ohromujícím. I když by spoustě reklamních a dárkových předmětů z nabídky iMi Partner slušelo také, šetřili jsme si ho na něco opravdu speciálního – sortiment ve stylu retro! ...(více)
obrázek

EDITORIAL
radomir_stary Vážení a milí čtenáři,

svátky závěru roku sice na dveře ještě neklepou, ale pro ně vhodné reklamní a dárkové předměty rozhodně ano! Pokud jsem vloni touto dobou psal o tematickém déjà vu, nyní už jde o jistotu: většina textů aktuálního e-zinu, který jste právě otevřeli na monitorech svých elektronických zařízení, je zaměřena na Vánoce!

Ačkoliv toto magické slovo v článku Reklamní dárky se orientují na zákazníky nepadne, text Martina Kyjovského, který vyšel v odborném týdeníku Marketing & Media, vlastně představuje strategii seriózního dodavatele reklamních a dárkových předmětů v souvislosti (zdaleka nejen) s Vánoci.

V rubrice TREND Vánoce také ještě nezazní (text uveden uprostřed léta!), ale vkusné a často luxusní předměty v retrostylu skvělou volbou vánočních dárků pro významné cílové skupiny rozhodně jsou.

Konečně tedy Vánoce! První článek ve střední části e-zinu je „prošpikován“ tvary tohoto slova, protože jde o představení aktuálního vánočního katalogu s více než 200 položkami. I další text pojednává o katalogu. Jen stručně – designové a luxusní předměty pro vaření, stolování a relaxaci značky Vanilla Season? Dárky pro vánoční pohodu naprosto ideální. Nejen vánoční atmosférou živ je ale člověk, i když pro doslova zážitkové ruční psaní je vhodné značkové psací potřeby darovat třeba právě k závěru roku.

Přejdeme k první statistice, která pojednává o jedné z hvězd mezi vánočními dárky – kalendářích a diářích. Poznámky prováděné do nich předtím vybranými kvalitními psacími potřebami jsou nejen pracovní činností, ale určitě i projevem kultury. Věnovat k nejdůležitějším „3DR svátkům“ oděv pro venkovní nošení je – jak dokazuje druhá statistika – přesná reklamní i dárková trefa do pomyslného 3DR terče!

Na uvedení reference jistě není nic špatného, zvláště když je od tak výjimečné společnosti, jakou je Plzeňský Prazdroj, tím spíše, když jde o předmět svým způsobem absolutní. Kvízem a odpovědí na zákaznickou otázku o možnostech balení vánočních dárků vlastně zabalíme i editorial nového e-zinu. Za jeho redakci vám krásný podzim a cestu k závěru roku přeje


Radomír Starý

REFERENCE

Putování starého kozla v moderním světě

Vítězit v odborných soutěžích je úspěch, ale to správné ocenění přichází až od klienta a spotřebitelů. ...(více)
obrázek
ČLÁNKY
obrázek   Katalog pro kompletní Vánoce
Po roce Vánoce přicházejí… zpívá se v populární písni ze šedesátých let minulého století. Každoročně touto dobou zdůrazňujeme, že pro trh reklamních a dárkových předmětů už Vánoce vlastně začínají a je tedy čas vybírat z nového vánočního katalogu. ...(více)
Nový katalog Vanilla Season – dárkové předměty pro zážitkovou gastronomii a relaxaci
Vydáním dalšího katalogu luxusních předmětů pro vaření, stolování a relaxaci Vanilla Season slavíme dvouleté výročí vytvoření této značky. V její nabídce je už celkem 46 krásných dárků… třeba právě k Vánocům! ...(více)
obrázek
obrázek   Značkové psací potřeby se Vánocům líbí
Líbí se samozřejmě především obdarovaným. Vánoce jsou v rámci roku nejvýznamnější svátky a darovat lidem, na kterých nám záleží, psací potřeby značek Parker, Waterman, Lamy, Charles Dickens, Mark Twain i dalších, je vždy dobrý nápad. Často ten nejlepší. ...(více)


3D News je e-zine pro direct marketing a 3D reklamu, který vydává společnost iMi Partner.

Pokud se vám obsah e-mailu nezobrazuje správně, navštivte www verzi.

STRATEGIE
Reklamní dárky se orientují na zákazníky
Reklamní dárky se orientují na zákazníky

Dobře prodávat a dlouhodobě prosperovat dokážou jen ty firmy, které kromě prodeje myslí především na zákazníka. Reklamní a dárkové předměty jsou jedním z nejlepších nástrojů sloužících této orientaci. Platí dávná pravda, že pro člověka existuje pouze to, na co zacílí pozornost. Tak je tomu i v případě celých korporací či malých rodinných firem, a pokud jejich obchodní zástupce zajímá jen objem prodejů, z centra pozornosti se nakonec vytratí člověk. Jenže o tom, od koho a za kolik se nakoupí, naštěstí stále rozhodují lidé. ...(více)


STATISTIKY
Reklamní kalendáře a diáře, na scénu!.

Reklamní kalendáře a diáře, na scénu!
Pestré show s názvem Svět reklamních a dárkových předmětů zahajuje jednu z významných a populárních akcí – festival kalendářů a diářů pro rok 2014! A jaké má koláče sledovanosti? ...(více)


Oděvy pro venkovní nošení mají příjemci nejraději

Oděvy pro venkovní nošení mají příjemci nejraději
Rok starý výzkum Advertising Specialty Institute uvádí jednoznačný výsledek – venkovní oblečení je superstar mezi reklamními a dárkovými předměty! Darujte mikinu, bundu nebo oděv pro outdoorové aktivity s logem a příjemce si vaši firmu zapamatuje nejspíš stoprocentně. A to není vše!...(více)


CO VÁS PÁLÍ
V našem e-zinu pokračujeme rubrikou, v níž odpovídáme na dotazy čtenářů. Pokud i vy chcete položit otázku z oboru 3D reklamy, pošlete ji na dotazy@imi.cz. Odpovědi, které by mohly být zajímavé i pro ostatní uživatele reklamních předmětů, postupně zveřejníme.
Otázka:
V současné době v naší firmě řešíme vánoční dárky jak pro obchodní partnery, tak i pro zaměstnance. Můžete popsat všechny možnosti individuálního balení takových dárků v celém sortimentu?
Odpověď:
Balení reklamních a dárkových předmětů je stejně důležité jako předměty samotné, zvláště pak v případě vánočních dárků. Jak ukazuje náš Vánoční katalog, u mnohých je vhodné balení již součástí těchto předmětů, ale je možné je dále vkládat nejlépe do papírových tašek vyrobených s motivem na míru, dárkových proutěných košů nebo truhel, vytvořit sady vybraných produktů a doplnit je komplimentkou s vánočním přáním. Víno je jedním z nejoblíbenějších vánočních dárků a je na místě předat je v krabici s požadovaným potiskem nebo v tašce s vánočním motivem. Ve vánočním katalogu jsou k vidění početné, ozdobně zabalené koupelnové, čajové, medové, nápojové a potravinové sady, ovšem i ty lze provést a zabalit na míru podle přání. Obecně platí, že pokud zákazníkovi nepostačí vybraný předmět v dárkovém balení opatřeném motivem doporučenou tiskovou technologií, je možné podle přání a dohody se zákazníkem zvolit individuální, originální balení. Pak také platí, že čím více je času na provedení, tím lepší je výsledek.
KVÍZ O CENY
O kolik více dárkových předmětů pro vaření, stolování a relaxaci nabízí nový katalog značky Vanilla Season proti minulému?
a) je jich bohužel naopak méně
b) jde o stejný počet, tedy 35 položek
c) jen o dva více, ale stojí za to
d) o jedenáct položek více než vloni, celkový počet je tedy 46 a všechny stojí za to!
Jaký je procentuální podíl novinek v aktuálním vánočním katalogu společnosti iMi Partner?
a) 0
b) 60
c) 81,59
d) nelze se dopočítat
Všichni, kdo nejpozději do 31. 10. 2013 zašlou správné odpovědi na naši e-mailovou adresu: sekretariat@imi.cz, dostanou dárek.

Soutěžní kvíz je určen pouze pro registrované odběratele e-zinu firmy iMi Partner, a.s.

pokud nesouhlasíte s odesíláním informačních zpráv a chcete se z této služby odhlásit, navštivte, prosím, následující stránku.

© 2013 iMi Partner, a.s.