Otázky & Odpovědi
Dobrý den, naše společnost se při nákupech reklamních předmětů zaměřuje hlavně na ekologické a tzv. zelené produkty. Reagujete jako jejich dodavatel na komplexnější termín „udržitelnost“?
Děkujeme za tuto otázku a rádi na ni podáváme odpověď. iMi Partner pojem udržitelnost vnímá velmi silně a v rámci své společenské odpovědnosti (CSR) se snaží také o udržitelné podnikání. Nejen, že nám nejde pouze o zaměření na zisk, dokonce nejen na klienty, ale jedním z hlavních našich cílů je dbát o etická a ekologická hlediska v celém našem dodavatelsko-odběratelském řetězci.
Toho dosahujeme jak spoluprací s dodavateli, kteří totéž garantují v řetězcích svých (vedle dalších např. Stedman, tak u výrobců, zvláště pak v jihovýchodní Asii. Zde máme nejen své profesionální zastoupení, ale za mnoho let působení bohaté zkušenosti s výběrem kvalitních a zodpovědných producentů.
Reklamní a dárkové předměty s předponou eko- v našem portfoliu tvoří významnou kategorii a tématu se také náležitě věnujeme v e-zinu (např. Ekopředměty potěší obdarované i planetu).
Jako každá společnost, která CSR implementuje zodpovědně, se snažíme o spolupráci se stokeholdery v nejširším slova smyslu. Podporujeme různé projekty, jejichž smysluplnost si prověříme (např. sdružení Surya a další).
Udržitelnost vnímáme nejen jako povinnost a zodpovědnost, ale jako světový fenomén budoucnosti, který nás lidsky řečeno baví už dnes.
Martin Kyjovský
Ředitel marketingu iMi Partner, a.s.
|