3D NEWS - E-zine 02/15
e-zine pro 3D reklamu a direct marketing
3D News je e-zine pro direct marketing a 3D reklamu, který vydává společnost iMi Partner. Pokud se vám obsah e-mailu nezobrazuje správně, navštivte www verzi.

iMi Katalog reklamních předmětů 2015/16

Nový katalog má 450 stran s celkem 985 položkami! Barevných kombinací bez započítání textilu je s loňskem srovnatelný počet, ovšem z aktuálních 2672 položek je novinek o 55 více než vloni, tedy celkem 1058!

Více...

 
Logo k nepřehlédnutí

Vloni akciová společnost iMi Partner dosáhla 21 let existence. V listopadu téhož roku se ze strategických důvodů rozhodla upravit korporátní identitu. Základem je nové logo.

Více...

 
 

Být chic celý den

Na trhu 3D reklamy v České republice představujeme sortiment italské renomované oděvní značky Payper. Exkluzivní a přitom cenově příznivé oblečení...

Více...

Sluneční brýle

Od brýlí za několik desítek korun ke značkovým variantám, od retro i hipster stylů po cool, od obyčejných plastových čoček k polarizačním i vyměnitelným sklům....

Více...

Aktivní léto se Stedmanem

Trička klasická, s véčkem, s krátkým i dlouhým rukávem, polokošile, mikiny… pánské, dámské i dětské oděvy, vyrobené od organické bavlny přes speciální funkční polyester...

Více...
 

3DR jde stále

Když nejde elektřina, pro některé důležité mediální nástroje nastává stop stav. Význam reklamních a dárkových předmětů tehdy naopak roste. Závislost na elektřině si nejvíce uvědomíme, když jak se říká „nejde“...

Více...

Hrnky a šťastná 3DR sedma

Hrnek je jedním z nejvyužívanějších reklamních a dárkových předmětů. Je to účelný předmět spojený s pitným režimem, má vysokou vnímanou hodnotu s vynikajícím poměrem k ceně, umožňuje snadnou...

Více...

Velikonoce

V záplavě „složitých“ titulků našich článků se slovo Velikonoce vyjímá svou jednoduchostí. Zkrátka Velikonoce a přidejme k nim už „jen“ vhodné dárky a s ohledem na význam...

Více...
 

Otázky & Odpovědi

Dobrý den, naše společnost se při nákupech reklamních předmětů zaměřuje hlavně na ekologické a tzv. zelené produkty. Reagujete jako jejich dodavatel na komplexnější termín „udržitelnost“?

Děkujeme za tuto otázku a rádi na ni podáváme odpověď. iMi Partner pojem udržitelnost vnímá velmi silně a v rámci své společenské odpovědnosti (CSR) se snaží také o udržitelné podnikání. Nejen, že nám nejde pouze o zaměření na zisk, dokonce nejen na klienty, ale jedním z hlavních našich cílů je dbát o etická a ekologická hlediska v celém našem dodavatelsko-odběratelském řetězci.

Toho dosahujeme jak spoluprací s dodavateli, kteří totéž garantují v řetězcích svých (vedle dalších např. Stedman, tak u výrobců, zvláště pak v jihovýchodní Asii. Zde máme nejen své profesionální zastoupení, ale za mnoho let působení bohaté zkušenosti s výběrem kvalitních a zodpovědných producentů.

Reklamní a dárkové předměty s předponou eko- v našem portfoliu tvoří významnou kategorii a tématu se také náležitě věnujeme v e-zinu (např. Ekopředměty potěší obdarované i planetu).

Jako každá společnost, která CSR implementuje zodpovědně, se snažíme o spolupráci se stokeholdery v nejširším slova smyslu. Podporujeme různé projekty, jejichž smysluplnost si prověříme (např. sdružení Surya a další).

Udržitelnost vnímáme nejen jako povinnost a zodpovědnost, ale jako světový fenomén budoucnosti, který nás lidsky řečeno baví už dnes.

Martin Kyjovský
Ředitel marketingu iMi Partner, a.s.

 

Hádejte s námi! Poznejte předmět na obrázku.

Všichni, kdo nejpozději do 15. 6. 2015 zašlou správnou odpověď na naši e-mailovou adresu: sekretariat@imi.cz, dostanou dárek.

a) Termohrnek light
b) Měrka na špagety z kolekce Vanilla Season
c) Svítilna s 9 LED
d) Stojánek na tužky

 
Pokud nesouhlasíte s odesíláním informačních zpráv a chcete se z této služby odhlásit, navštivte, prosím, následující stránku.

© 2015 iMi Partner, a.s.