3D NEWS - ezine0410
e-zine pro 3D reklamu a direct marketing
3D News je e-zine pro direct marketing a 3D reklamu, který vydává společnost iMi Partner.

Pokud se vám obsah e-mailu nezobrazuje správně, navštivte www verzi.

BYZNYS S DÁRKEM, ČI BEZ?
Firmy zajímá, zda mají větší šanci uskutečnit obchod, pokud partnerovi dají dárek. Údaje z loňského výzkumu organizací PPAI a Market Tools, Inc. prokazují, že ano. ...(více)

PPAI

3D reklama podporuje dlouhodobé vztahy
1005 účastníků výzkumu PPAI a Market Tools v jedné jeho části odpovídalo na otázku, jak dlouho si reklamní nebo dárkový předmět ponechává. Více než polovina respondentů (celých 58 %!) tak činí po dobu přesahující jeden rok! ...(více) PPAI
 
obrázek   KATALOG PRO JEŠTĚ KRÁSNĚJŠÍ VÁNOCE
S výběrem vánočních dárků obchodním partnerům a zaměstnancům se vám pokusíme pomoci – věříme, že úspěšně – s novým vánočním katalogem. Pozornost budeme věnovat hlavně atraktivním novinkám v nabídce, ale podívejme se nejdříve na samotný katalog. Na 65 stranách se nabízí o bezmála 50 procent více položek než vloni. Konkrétně tedy můžete vybírat celkem z 233 předmětů! ...(více)
NASTAL ROK TYGRA, UŽ NIC NEBUDE JAKO DŘÍV
Zvolna se vyrovnáváme s faktem, že ve 21. století se ekonomické těžiště globalizovaného světa přesouvá do jihovýchodní Asie, a to hlavně do Číny. V oboru reklamních a dárkových předmětů to platí už dávno a letos nám to Říše středu názorně předvádí. ...(více)
obrázek
Obrázek VÝROBKY Z ORGANICKÉ BAVLNY TÁHNOU
V loňském roce došlo k celosvětovému poklesu prodejů oděvní konfekce a textilu pro domácnosti o celých 7 procent. U produktů z organické bavlny na straně zákazníků naopak zaznamenáváme setrvalý nárůst zájmu. ...(více)
PRO OSOBNÍ I FIREMNÍ DIGITÁLNÍ PREZENTACI
USB flash disky tisíckrát jinak? Digitální hodiny, kalkulačky nebo třeba zpívající polštářek? Téměř jakýkoliv dárkový předmět s „duší“ elektroniky už patří k evrgrínům 3D reklamy. Chce to něco neokoukaného. ...(více)
  Obrázek
 
ROZHOVOR
Příjemné časy s vínem
Vše, co souvisí s vínem, je u nás na vzestupu. Nemáme pochopitelně na mysli rostoucí obraty hypermarketů v sortimentu levných vín v krabicích. Jde nám o skutečnou kulturu vína. Co na to sommelieři společnosti iMi Partner? ...(více)


KVÍZ O CENY

Jak dlouho si 3D předmět nejčastěji ponechávají respondenti výzkumu PPAI a Market Tools?
a) Déle než 4 roky
b) 2 - 4 roky
c) 1 - 2 roky
d) do 1 měsíce
Dárková sada Vavřinec obsahuje:
a) 6 sklenic
b) 3 sklenice
c) 2 sklenice
d) láhev vína

Všichni, kdo nejpozději
do 30.9. 2010 zašlou správné odpovědi na naši e-mailovou adresu: imi@imi.cz, dostanou dárek.

Soutěžní kvíz je určen pouze pro registrované odběratele e-zinu firmy iMi Partner, a.s.
pokud nesouhlasíte s odesíláním informačních zpráv a chcete se z této služby odhlásit, navštivte, prosím, následující stránku .

© 2010 iMi Partner, a.s.