E-zine 1/16
e-zine pro 3D reklamu a direct marketing
3D News je e-zine pro direct marketing a 3D reklamu, který vydává společnost iMi Partner. Pokud se vám obsah e-mailu nezobrazuje správně, navštivte www verzi.

Schwarzwolf katalog 2015/16

Aby byl symbolický trek ze starého roku do nového co nejpříjemnější, nabízíme vám k němu 88 předmětů pro outdoor, turistiku, cykloturistiku a další venkovní aktivity. Tak, jak je nabízí nový katalog značky Schwarzwolf Outdoor, který přínáší 8 novinek.
Katalog si můžete prohlédnout virtuálně.

Více...

 

Vesta aneb „ďábelsky“ krásná 3DR

Vesta má historicky pověst noblesního oděvu. Ani dnes, kdy i na trhu reklamních a dárkových předmětů převažují vesty sportovní, jim nechybí styl a patří...

Více...

Trh 3DR v USA sílí

Jedna z nejvýznamnějších asociací sdružující hráče na trhu reklamních a dárkových předmětů PPAI uvádí, že prodeje v USA rostou vytrvale od roku 2009. Podívejme se i na pohyby mezi jednotlivými...

Více...

Top 100 3DR

Představujeme vám TOP 100 reklamních a dárkových předmětů z naší nabídky, jak je vidí account manažeři.

Více...
 

Top 5 3DR V USA

Jak se vyvíjely prodeje reklamního textilu, psacích potřeb, nápojového nádobí, reklamních tašek a PC doplňků, tedy TOP 5 mezi reklamními a dárkovými předměty na trhu USA? Na tuto otázku nám odpoví...

Více...

Hrnek pro každého!

Reklamním hrnkům jako fenoménu 3DR se věnujeme, jak si zaslouží, tedy často. Uvedli jsme jimi náš komoditní seriál, zveřejňujeme k nim statistická data renomovaných institucí...

Více...

Je zde rok pracovité opice

Čínský rok klidné a nevýrazné Kozy, který právě končí, klidný a nevýrazný rozhodně nebyl. Co nás tedy asi čeká v roce temperamentní a nevyzpytatelné Opice...

Více...
 

Otázky & Odpovědi

Projeví se pokles růstu čínské ekonomiky na poptávce po čínském zboží, tedy i reklamních předmětech a na jejich cenách?

Je pravda, že pokles poptávky po čínském zboží by mohl ovlivnit konečné ceny reklamních předmětů směrem dolů. Poptávka je ale jen jeden z faktorů, který cenu ovlivňuje. Pro český trh jsou daleko významnější vlivy kurzů měn. Za prvé kurz České koruny k EUR, který je aktuálně znehodnocován intervencemi ČNB a za druhé kurz EUR k USD. Tam má největší vliv politika FEDu (Americké centrální banky), ale také nejrůznější události ve světě. V neposlední řadě o ceně zboží rozhoduje i cena námořní dopravy a ta má v posledních letech rostoucí tendence. Pokud tedy nedojde ke zhodnocování naší měny, nebo k posílení EURa vůči USD, nelze očekávat snižování cen.

Martin Kyjovský
Ředitel marketingu iMi Partner, a.s.

 

Hádejte s námi! Poznejte předmět na obrázku.

Všichni, kdo nejpozději do 29. 2. 2016 zašlou správnou odpověď na naši e-mailovou adresu: sekretariat@imi.cz, dostanou dárek.

a) Domácí defibrilátor k léčbě srdečních arytmií
b) Vysoušeč obuvi s regulací teploty
c) Kempink žehlička pro použití ve dvojici
d) Žehlička pro současnou aplikaci vosků na obě lyže s dřevěnou skluznicí

 
Pokud nesouhlasíte s odesíláním informačních zpráv a chcete se z této služby odhlásit, navštivte, prosím, následující stránku.

© 2016 iMi Partner, a.s.