3D NEWS - ezine0111
|
e-zine pro 3D reklamu a direct marketing
|
|
Nejen uvidět, ale později si i vybavit
Že lidé mají v naprosté většině dárky rádi, jsme si řekli už vícekrát. Také se ví, že co je spojeno s emocí, si zaručeně zapamatujeme. Předmět, který nejen vidíme, ale můžeme jej kdykoliv vzít do rukou, přivonět k němu nebo dokonce (k tomu určený) i ochutnat, pro nás ožívá. Těžko tedy překvapí, že 3D reklamní předměty dosahují silnějšího uložení v paměti příjemců, než to dokáže televizní reklama či inzerát v tisku nebo na internetu.
...(více)
|
|
|
|
Milí čtenáři,
v úvodu řádného magazínu by měl být editorial a internetový e-zine není výjimkou. Co v tom prvním letošním najdete?
Začneme rozhovorem, který se tentokrát týká značky Schwarzwolf. Od Marka Ivicy se dozvíte, jak se Černý vlk ukázal návštěvníkům oborových veletrhů v Düsseldorfu a ve Varšavě, něco o novinkách v sortimentu i o tom, kde všude na světě najdete stopy téměř dvanáctileté šelmy.
Ve střední části e-zine vás jistě zaujmou možnosti pořízení zcela originálního reklamního textilu na míru jak pro vaše zaměstnance, tak i pro obchodní partnery. Kdo neví, co se žvýkačkou v restauraci, ji od příště prostě zablobuje. Čím? Chytrým, jednoduchým a originálním pojídačem žvýkaček a dalšího drobného odpadu.
Úvahu Tomáše Kaderky o PSI Düsseldorf, která vyšla v týdeníku Marketing & Media stojí za to uvést i v e-zine. Poselství veletrhu je totiž po dvou letech opět pozitivní.
Pravidelné statistiky vás zavedou k výsledkům studií prováděných mezinárodní asociací PPAI. I ony nás přesvědčují, že nejsilnějšího uložení reklamního sdělení v paměti zákazníků lze dosáhnout právě reklamními a dárkovými předměty.
Novou rubrikou „Co vás pálí“ otvíráme fórum vašich dotazů na téma 3D reklamy. Neváhejte a ptejte se! A také soutěžte, protože ani tentokrát v závěru e-zine nechybí kvíz, ve kterém uspěje každý, kdo si přečte e-zine a pošle správné odpovědi.
Přeji vám příjemné čtení.
Radomír Starý
redakce e-zine
|
|
|
|
|
KVÍZ O CENY
|
Při využití alkoholického nápoje jako dárku pro obchodní partnery je z hlediska daně z příjmů možné do daňově uznatelných nákladů zařadit:
|
a) destiláty
b) likéry s obsahem alkoholu do 20 %
c) pivo
d) tiché víno
|
Blob na drobné odpadky je vyroben:
|
a) z gumy
b) z hliníku
c) ze silikonu
d) z PVC
|
Všichni, kdo nejpozději do 21. 3. 2011 zašlou správné odpovědi na naši e-mailovou adresu: sekretariat@imi.cz, dostanou dárek.
Soutěžní kvíz je určen pouze pro registrované odběratele e-zinu firmy iMi Partner, a.s.
|
|
|
pokud nesouhlasíte s odesíláním informačních zpráv a chcete se z této služby odhlásit, navštivte, prosím, následující
stránku
.
© 2010 iMi Partner, a.s.
|