3D NEWS - ezine0111
e-zine pro 3D reklamu a direct marketing
3D News je e-zine pro direct marketing a 3D reklamu, který vydává společnost iMi Partner.

Pokud se vám obsah e-mailu nezobrazuje správně, navštivte www verzi.

Nejen uvidět, ale později si i vybavit
Že lidé mají v naprosté většině dárky rádi, jsme si řekli už vícekrát. Také se ví, že co je spojeno s emocí, si zaručeně zapamatujeme. Předmět, který nejen vidíme, ale můžeme jej kdykoliv vzít do rukou, přivonět k němu nebo dokonce (k tomu určený) i ochutnat, pro nás ožívá. Těžko tedy překvapí, že 3D reklamní předměty dosahují silnějšího uložení v paměti příjemců, než to dokáže televizní reklama či inzerát v tisku nebo na internetu. ...(více) graf

Jak je to s vybavením si služeb a informací?
V předchozí statistice jsme ukázali, jak si lidé vybavují společnost či značku ze čtyř médií – reklamní předměty, televize, tisk a internet. Výsledky, jak si na základě reklamy v těchto médiích lidé vybavují produkty či služby inzerentů, jsou také zajímavé. ...(více)

graf
 
Stary_nahled Milí čtenáři,
v úvodu řádného magazínu by měl být editorial a internetový e-zine není výjimkou. Co v tom prvním letošním najdete? Začneme rozhovorem, který se tentokrát týká značky Schwarzwolf. Od Marka Ivicy se dozvíte, jak se Černý vlk ukázal návštěvníkům oborových veletrhů v Düsseldorfu a ve Varšavě, něco o novinkách v sortimentu i o tom, kde všude na světě najdete stopy téměř dvanáctileté šelmy.
Ve střední části e-zine vás jistě zaujmou možnosti pořízení zcela originálního reklamního textilu na míru jak pro vaše zaměstnance, tak i pro obchodní partnery. Kdo neví, co se žvýkačkou v restauraci, ji od příště prostě zablobuje. Čím? Chytrým, jednoduchým a originálním pojídačem žvýkaček a dalšího drobného odpadu. Úvahu Tomáše Kaderky o PSI Düsseldorf, která vyšla v týdeníku Marketing & Media stojí za to uvést i v e-zine. Poselství veletrhu je totiž po dvou letech opět pozitivní. Pravidelné statistiky vás zavedou k výsledkům studií prováděných mezinárodní asociací PPAI. I ony nás přesvědčují, že nejsilnějšího uložení reklamního sdělení v paměti zákazníků lze dosáhnout právě reklamními a dárkovými předměty.
Novou rubrikou „Co vás pálí“ otvíráme fórum vašich dotazů na téma 3D reklamy. Neváhejte a ptejte se! A také soutěžte, protože ani tentokrát v závěru e-zine nechybí kvíz, ve kterém uspěje každý, kdo si přečte e-zine a pošle správné odpovědi. Přeji vám příjemné čtení.

Radomír Starý
redakce e-zine
Obrázek REKLAMNÍ TEXTIL NA MÍRU
Textil využívaný ve 3D reklamě je v ní nejrozšířenější komoditou. Jde o oblíbené dárkové předměty a o jeden z nejefektivnějších reklamních prostředků. Musí však být vhodně vybraný. Co reklamní textil vyrobený přímo na míru? ...(více)
ZABLOBUJTE ŽVÝKAČKU
Přijít na trh 3D reklamy s něčím neokoukaným je těžké, ale občas se to podaří. Takovým předmětem je určitě Blob – pojídač žvýkaček, který má nápad, je užitečný, příjemný na pohled i dotyk a nabízí také efektivní možnost reklamy. ...(více)
obrázek
obrázek   VELETRH PSI SE PO ČASE OPĚT NESL V POZITIVNÍ NÁLADĚ (vyšlo v týdeníku M&M)
Předloni nikdo nevěděl, co bude dál a šlo o jediné – vydržet. Vloni jsme na PSI registrovali pozitivní očekávání, že by krize už pomalu mohla ustávat. ...(více)
 
ROZHOVOR
Cesta Černého vlka do světa
Po delším čase se opět budeme věnovat značce Schwarzwolf, která se zaměřuje na sortiment výrobků pro outdoor a další volnočasové aktivity. V lednu a v únoru letošního roku Černý vlk prezentoval svoji nabídku na veletrzích v Düsseldorfu a ve Varšavě. Jak se stále silnější šelmě daří na cestě do světa, na to odpovídá Marek Ivica, export manažer společnosti iMi Partner. ...(více)

CO VÁS PÁLÍ
V našem e-zine otvíráme novou rubriku, v níž odpovídáme na dotazy čtenářů. Pokud i vy chcete položit otázku z oboru 3D reklamy, pošlete ji na dotazy@imi.cz. Odpovědi, které by mohly být zajímavé i pro ostatní uživatele reklamních předmětů, postupně zveřejníme.
Jak je to se zdaněním alkoholických nápojů použitých jako dárek pro obchodní partnery? ...(více)



KVÍZ O CENY

Při využití alkoholického nápoje jako dárku pro obchodní partnery je z hlediska daně z příjmů možné do daňově uznatelných nákladů zařadit:
a) destiláty
b) likéry s obsahem alkoholu do 20 %
c) pivo
d) tiché víno
Blob na drobné odpadky je vyroben:
a) z gumy
b) z hliníku
c) ze silikonu
d) z PVC

Všichni, kdo nejpozději
do 21. 3. 2011 zašlou správné odpovědi na naši e-mailovou adresu: sekretariat@imi.cz, dostanou dárek.

Soutěžní kvíz je určen pouze pro registrované odběratele e-zinu firmy iMi Partner, a.s.
pokud nesouhlasíte s odesíláním informačních zpráv a chcete se z této služby odhlásit, navštivte, prosím, následující stránku .

© 2010 iMi Partner, a.s.