3D NEWS - ezine0211
e-zine pro 3D reklamu a direct marketing
3D News je e-zine pro direct marketing a 3D reklamu, který vydává společnost iMi Partner.

Pokud se vám obsah e-mailu nezobrazuje správně, navštivte www verzi.

Dárky pro zaměstnance pod lupou výzkumu
Společnost PricewatersCoopers ČR každoročně zpracovává studii PayWell, která v naší zemi sleduje trendy v odměňování a zaměstnaneckých výhodách. Loňského výzkumu se zúčastnilo 125 společností napříč sektory podnikání. Jak jsou na tom mezi ostatními benefity dárky zaměstnancům? ...(více) graf

Reklamní předměty v motivaci zaměstnanců v USA
V této statistice se z českých luhů a hájů přeneseme zpět do severoamerických prérií. Dost romantické poetiky. Stejně jako v Čechách nás zajímá, jak firmy v USA využívají reklamních a dárkových předmětů při odměňování svých zaměstnanců. ...(více)

graf
 
radomir_stary Milí čtenáři,
vítám vás nad texty druhého letošního e-zine. Váhám, zda nejdříve uvést pozvánku k rozhovoru s novým obchodním ředitelem iMi Partner Herbertem Bryndou na téma „3D reklama je služba s vysokou přidanou hodnotou“ nebo k připomenutí významných úspěchů společnosti v 11. ročníku soutěže Hvězda 3D reklamy, případně k ochutnávce z nového iMi katalogu 2011/12. Ovšem i další materiály stojí za pozornost. Už se stalo tradicí, že iMi Partner je jako čelný hráč na trhu 3DR vyzýván odbornými periodiky k publikační spolupráci. Ve střední části e-zine tentokrát najdete úvahu marketingového ředitele Martina Kyjovského o kreativitě v oboru reklamních a dárkových předmětů. Text nedávno vyšel v týdeníku Marketing & Media. Statistiky čerpající informace ze seriózních zdrojů potvrdí v tomto vydání e-zine význam reklamních předmětů a dárků v personální politice firem v USA, ale i u nás. Čtenářský dotaz tentokrát vedl k odpovědi v podobě praktického know-how, jak zákazník může postupovat při výběru reklamního textilu z bavlny. Ptejte se dál na to, co vás ve 3DR pálí! V tomto vydání se opravdu sešly důležité texty, a tak v závěru editorialu upozorňuji na jeden z nich: iMi Partner je nově na Facebooku a zve vás na svůj profil. Přečteno? Nyní už zbývá správně odpovědět na otázky kvízu a získat příjemný dárek. Za redakci e-zine se v létě nashledanou těší

Radomír Starý
Obrázek DO 2. DESETILETÍ H3DR
S PRVNÍ CENOU

Soutěže reklamních a dárkových předmětů Hvězda 3D reklamy se iMi Partner zúčastňuje pravidelně a patří k přihlašovatelům, kteří nejenže soutěží s vyšším počtem prací, ale také pravidelně získávají ocenění. Vyhlášení výsledků 11. ročníku proběhlo ve středu 23. března opět v rámci veletrhu Reklama Polygraf. Takže jaké ceny si odnesly předměty, které jsme realizovali pro naše zákazníky? ...(více)
NOVÝ IMI KATALOG
JE NA SVĚTĚ!

Virtuální prohlídku iMi katalogu 2011/12 jsme vám nabídli na konci dubna a nyní je k dispozici i jeho tištěná verze. Určitě příjemnou zprávou je, že se do nového katalogu podařilo zařadit nejvíc novinek v historii iMi Partner. Tvoří v něm přibližně 50 procent veškerého zboží! ...(více)
obrázek
obrázek   IMI PARTNER
NA FACEBOOKU

Naše webové stránky www.imi.cz si našly poměrně velkou skupinu příznivců - denně je navštíví průměrně 1000 lidí. Slouží jako e-shop pro snadný nákup i jako přehledný informační kanál pro prezentaci novinek a inspiraci z oboru 3D reklamy. Co však nenabízejí, je možnost komunikovat se zákazníky. A právě profil na Facebooku rozšiřuje náš web o příležitost k neformální komunikaci s okolním světem, přáteli, fanoušky, obchodními partnery a klienty. ...(více)
ÚČEL SVĚTÍ KREATIVITU
(vydáno v Marketing&Media)

Pozměněné staré úsloví má v případě 3D reklamy své oprávnění. Kreativita v ní není cílem, ale jedním z prostředků, jak správně reklamními a dárkovými předměty zasáhnout cílové skupiny. ...(více)
obrázek
 
ROZHOVOR
3D reklama je nezastupitelný nástroj komunikace
herbert_brynda_70px Působení tlaku na ceny může posilovat vnímání oboru 3D reklamy jako prostého prodeje a nákupu zboží. Profesionální dodavatel však není jen obchodníkem, ale specializovanou agenturou, která klientům nabízí kreativní služby v rámci jejich marketingové komunikace. Takový přístup volí iMi Partner. Na několik otázek v této souvislosti odpovídá nový obchodní ředitel společnosti Herbert Brynda. ...(více)

CO VÁS PÁLÍ
Podle jakých kriterií mohu hodnotit kvalitu bavlněných výrobků (triček)? Stačí jenom údaj o gramáži, nebo jsou ještě další důležité údaje, které bych si měl před nákupem ověřit? ...(více)



KVÍZ O CENY

Kdo to je BIC?
a) muž s výškou nad 200 cm
b) největší výrobce kuličkových per na světě
c) výrobce značkového textilu
d) největší zadavatel reklamy v ČR
Výrobky z kvalitní prstencově předené česané bavlny se označují:
a) ring-spun combed cotton
b) ring-spun cotton
c) open-end cotton
d) hi-end cotton

Všichni, kdo nejpozději
do 31. 5. 2011 zašlou správné odpovědi na naši e-mailovou adresu: sekretariat@imi.cz, dostanou dárek.

Soutěžní kvíz je určen pouze pro registrované odběratele e-zinu firmy iMi Partner, a.s.
pokud nesouhlasíte s odesíláním informačních zpráv a chcete se z této služby odhlásit, navštivte, prosím, následující stránku .

© 2010 iMi Partner, a.s.