3dnews - ezine0409
e-zine pro 3D reklamu a direct marketing
3D News je e-zine pro direct marketing a 3D reklamu, který vydává společnost iMi Partner.

Pokud se vám obsah e-mailu nezobrazuje správně, navštivte www verzi.

Vítězí dárky „šité“ na míru
Ve spolupráci s A3DR a agenturou pro výzkum trhu Ipsos Tambor provedla asociace POPAI (Point of Purchase Advertising International) v období od 8. listopadu do 11. prosince 2008 zajímavý průzkum v oblasti reklamních a dárkových předmětů. ...(více)
Klikněte zde pro zobrazení statistiky líbivosti dárkových předmětů
identifikace

Kolik jich mají
Mezi opakovaně zveřejňovanými výsledky výzkumu ASI (Advertising Specialty Institute) bychom neměli vynechat jednu z nejdůležitějších statistik, tedy kolik dotazovaní obdrželi reklamních a dárkových předmětů celkem. ...(více)
Klikněte zde pro zobrazení statistiky množství získaných předmětů
identifikace
 
Vážení čtenáři,
hned v úvodu aktuálního vydání našeho pravidelného newsletteru vám chceme popřát krásné léto. Věříme, že přívalové deště a záplavy již vyčerpaly svou sílu a přírodní živly budou na nás lidi v příštích dnech a týdnech o poznání vlídnější. Držíme vám palce, ať se dovolené vám a prázdniny vašim dětem vydaří. Přejeme vám také příjemné a inspirativní chvíle nad letním vydáním e-zine.
Autorský tým.
NOVÝ KATALOG JE TADY!
Pokud ještě od nás nemáte nový katalog, tak si jej určitě vyžádejte, protože stojí za to. Katalog je opět větší a bohatý na novinky. Na 408 stranách najdete celkem 903 druhů zboží ...(více)
Kdo hledá..
hvezda3D NESTANDARDNÍ VÁNOČNÍ DÁRKY? TEN SPRÁVNÝ ČAS! ANEB „ASIJSKÉ“ VÁNOCE
V jednom z minulých e-zinů jsme se zabývali otázkou včasného zařizování 3D reklamních předmětů z asijské produkce, zvláště pak čínské. Vánoce se zdají být sice ještě daleko, ale pro zadavatele nastává nejpříhodnější doba řešit dárky právě nyní. ...(více)
POSTŘEHY Z JARNÍCH VELETRHŮ V HONGKONGU A KANTONU
V prvním letošním vydání e-zine jsme přinesli informace o podzimních veletrzích v uvedených městech. Je prověřenou pravdou, že právě veletrhy odrážejí ekonomickou situaci, ve svém oboru určitě. ...(více)
 
salek 3D REKLAMA, KTERÁ „JEDE“ NA SLUNCE
O potřebě ochrany přírody nikdo soudný nepochybuje a stále se rozvíjející trh 3D reklamy tento trend reflektuje. V záplavě reklamních a dárkových předmětů jsou na vzestupu ty, které se poněkud zjednodušeně nazývají ekologické. ...(více)
JEŠTĚ VĚTŠÍ KOMFORT
Aktivní ženy jsou velevýznamnou cílovou skupinou také pro výrobce oděvů. Cítit se příjemně po rušném pracovním dnu doma, na zahradě či u relaxace jogou, to bylo cílem společnosti Promodoro při zavedení Wellness kolekce 2009. ...(více)
  Mosery
trumpeta ZPÁTKY DO ŠKOLY ZA DVACKU?
Prázdniny teprve začínají a rozhodně nechceme děti posílat zpět do školy. Vy ale plánujete svou marketingovou komunikaci na měsíce dopředu. Děti školou povinné a jejich rodiče jsou poměrně častá a velká cílová skupina. ...(více)
 
ZAMYŠLENÍ
JIŘÍHO MIKEŠE
Milá reklama
Reklamní dárečky jsou milá pozornost.Občas nějaký ten reklamní předmět dostanu a mám z něho radost. Třeba otvírák na víno, co mají sommeliéři, či propisky známých značek. ...(více)



KVÍZ O CENY

Na lodní dopravu reklamních předmětů z Číny je třeba počítat s dobou:
a) týden
b) čtrnáct dní
c) měsíc
d) dva měsíce
Podle výzkumu Advertising Specialty Institute vlastní lidé v průměru:
a) čtyři reklamní předměty
b) deset reklamních předmětů
c) patnáct reklamních předmětů
d) devatenáct reklamních předmětů

Všichni, kdo nejpozději
do 15.7.2009 zašlou správné odpovědi na naši e-mailovou adresu: jitka.valickova@imi.cz, dostanou dárek.

Soutěžní kvíz je určen pouze pro registrované odběratele e-zinu firmy iMi Partner, a.s.
pokud nesouhlasíte s odesíláním informačních zpráv a chcete se z této služby odhlásit, navštivte, prosím, následující stránku .

© 2009 iMi Partner, a.s.