Pokročilé
vyhledávání
 

Pro dobrou chuť podzimu

31.08.2021

Blíží se podzim a s ním také možné změny nálady. Jak známo, příprava a konzumace jídel napomáhá udržet si psychickou kondici i za špatného počasí, jen je nutné je pořádně ochutit. Co takhle darovat solničky, kořenky a další ochucovadla?

Reklamní kořenky a solničky nabízejí přes dvě desítky položek. Aby dal pokrm člověku to hlavní, tedy výživu, musí mít i lákavý vzhled a správnou chuť a vůni. A protože vaření a konzumace jeho výsledků je pro většinu z nás jednou z nejoblíbenějších činností, vybrali jsme právě solničky a kořenky pro jubilejní 40. díl komoditního seriálu. Co vše tedy v nabídce najdete?

Hlavně solničky s pepřenkami, také s mechanismem pro výběr pepře či soli (dva v jednom), s keramickými kameny a čepelemi, s nastavitelnou hrubostí mletí, kovové a nerezové s matnou i lesklou úpravou, materiálové kombinace - skla, oceli i plastu, pogumované, elektrické, ruční, provedení mini, konvičky a spreje na olej a ocet, sady dochucovadel.

Zvláštní pozornost zaslouží 5 položek značky Vanilla Season – velký bambusový mlýnek na pepř Wrai, sada tří mlýnků Gravy se třemi sáčky speciálního grilovacího koření, italský set koření a kořenek Peperonscini, orientální set koření Makalu a francouzský set koření Provence.

S ohledem na požadavky zážitkové gastronomie jsou všechny produkty elegantní a designové a naprostá většina z nich obstojí jako manažerský dárek. Protože víme, že přes 90 % obdarovaných z řad firemní veřejnosti si obdržené reklamní dárky ponechává pro vlastní potřebu a reklamní gastronomie je jednou z nejoblíbenějších kategorií 3D reklamy, máme před sebou ideální dárky nejen pro manažery, ale pro všechny cílové skupiny. Tvrzení podpoříme i tím, že pozitivní emoce spojené s reklamním dárkem posilují vzájemné vztahy, zvyšují účinnost reklamního sdělení a loajalitu obdarovaného – jak jsme uvedli například v článku Představte si, co jsem měl dnes k obědu: Reklamu! A tu je třeba správně ochutit, aby pocity z Vašeho dárku byly co nejpříjemnější.

Sůl bývala zvláště v zemích vzdálených od moře cenným artiklem a dokonce také platidlem. V chladnějších a méně úrodných lokalitách se používala jako vůbec první konzervační prostředek a v antickém světě k léčení. Poprvé o ní jako o ochucovadle psal Homér ve své Iliadě a Odyssei. První zprávy o kořenění jídel jsou ještě starší, pocházejí z doby před 6000 lety ze Sumerské říše. Naši dávní předkové by jistě žasli nad (nejen) vybranými produkty:

Tableora – slánka, pepřenka a dávkovače na olej a ocet z bílé keramiky v kombinaci s podložkou z bambusového dřeva. Tableora je prostě neodolatelná!

Katifa – sada dvou sprejů na ocet a olej je elegantní kombinací tří materiálů, ale největší předností je jedinečná technika dávkování: rovnoměrně a efektivně sprejem.

Wrai – v jednoduchosti je krása, a to je případ i pepřenky z bambusového dřeva značky Vanilla Season. Designově upravena do vzhledu bambusového stvolu, Wrai vyvolá sama o sobě chuť k jídlu. Tak jako všechny reklamní kořenky a solničky.

Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Na co jsme hrdí
Pracovní příležitosti
Jsme Vám na blízku

RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Potisk reklamních předmětů - rozmanité reklamní předměty s potiskem
Výroba a potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky


Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag