V celém webu
Pokročilé
vyhledávání
 

Škola aneb 3DR na poslední chvíli?

21.08.2015

Reklamní dárky pro školáky a studenty na poslední chvíli? To rozhodně ne, jen dříve jsme o nich psali dvakrát už v červenci a dvakrát dokonce v červnu. Nevadí, k dodání v řádu dnů máme do škol všech stupňů stovky vhodných 3DR předmětů.

Před rokem v červenci jsme fenomén školy právem definovali jako jeden ze základů trhu reklamních a dárkových předmětů. Proto jsme si i pohráli s názvem slavného českého filmu o studentech z první republiky a napsali, že je škola základ 3DR.

Málo se ví, že dokonce vůbec první reklamní předmět v současném pojetí souvisel právě se školou. Ve druhé polovině 19. století jednou na ulici města Coshocton ve státě Ohio dva muži spatřili, jak nějakému chlapci spadly učebnice do bláta. Jeden z nich vlastnil tiskárnu, druhý obchod z obuví a společně je napadlo potiskovat plátěné tašky sloganem zvoucím do obchodu s obuví. Každý chlapec, který ho navštívil, tašku na školní knihy obdržel zdarma a stal se tak chodící reklamou. Prokazatelný nárůst prodejů obuvi pak dovedl majitele tiskárny k založení první továrny na výrobu reklamních předmětů na světě. Takovou je škola inspirací pro tento trh!

článku z července roku 2013 jsme uvedli odkaz na předměty vhodné pro školáky a studenty v rámci vyhledavače na našich webových stránkách, kde i dnes postačí zadat slovo škola a na zájemce jich vykouknou bezmála tři stovky. V textu jsme také nabídli cestu do hlubin ne študákovy duše (abychom využili název další české filmové klasiky), ale do minulosti v podobě dvou ještě starších článků věnovaných reklamním dárkům pro školáky a studenty.

Pro společensky odpovědnou firmu není škola pouze o co nejvýhodnějším byznysu. Být součástí projektů, které podpoří zdravotně i jinak znevýhodněné lidi a zvláště právě děti, není jen odpovědné, ale přináší to radost. Do takových aktivit se rádi zapojujeme i my ve společnosti iMi Partner a není důvod o tom nenapsat. Příkladem byla akce občanského sdružení Švagr.

, které je známé organizováním programů pro děti s různými hendikepy. V rámci spolupráce se studenty z Jihočeské univerzity a s přispěním našich reklamních předmětů bylo pro tyto děti získáno 11 250 korun. Více o projektu zde.

S podobnými aktivitami ovšem míříme i mnohem dál. Například až do indické části Himálaje, kde jsme podporovali projekt ekologické, energeticky nezávislé budovy školy, kterou pro tamní děti vybudovalo občanské sdružení Surya. Rozhovor s předsedou sdružení Janem Tilingerem o škole, její výstavbě, provozu i dalších aktivitách sdružení zde.

Až budete hledat dodavatele reklamních a dárkových předmětů pro děti svých cílových skupin, ať už do škol nebo pro jejich volnočasové aktivity, jistě vezmete v úvahu, zda jde o společnost uznávající zásady CSR. Vlastně nejen to, ale v jejich duchu i skutečně konající. A to stále, nikoliv na poslední chvíli. 

Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Kariéra
Reference
Kontakty
Sponzoring

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag