3Dnews - ezine02/12
e-zine pro 3D reklamu a direct marketing





3D News je e-zine pro direct marketing a 3D reklamu, který vydává společnost iMi Partner.

Pokud se vám obsah e-mailu nezobrazuje správně, navštivte www verzi.

Vítejte ve velmi speciální ekonomické zóně – v Číně
Titulek článku jen využívá skutečnost, že mimořádný úspěch velmoci 21. století stojí na jejích pěti speciálních ekonomických zónách. Mimo jiné. Čína je v hospodářském světě prozatím známa hlavně jako výrobní lídr se stále relativně levnými výrobními silami, ale vlastně už jde o přežívající klišé. Země, její systém i tamní firmy si velmi dobře uvědomují, že „pravé ořechové“ nastane s investicemi do vývoje technologií ...(více)

Vítejte ve velmi speciální ekonomické zóně – v Číně

STATISTIKY
Cena za jeden reklamní zásah podle ASI
V prvním e-zinu roku 2012 jsme po dvou letech nahlédli do nových dat zjištěných institutem ASI (Advertising Specialty Institute). Po prezentaci pořadí 3DR předmětů vlastněných cílovými skupinami ve velkých městech USA, Kanady, Velké Británie a Austrálie se nyní podíváme, jaké jsou v těchto zemích náklady na jeden reklamní zásah v porovnání s jinými druhy médií. ...(více)

Cena za jeden reklamní zásah podle ASI



Reklamní efekt - to je, oč tu běží
Zajímat nás bude nejen cena reklamního účinku, ale i četnost v rámci jednotlivých kategorií 3DR předmětů. I na to nám výzkum ASI dává odpověď a nabídne také porovnání s rokem 2008. Mírně vyšší pozornost zaměříme na reklamní textil....(více)

Vítejte ve velmi speciální ekonomické zóně – v Číně
 
radomir_stary Milí čtenáři,
tak zasněžené romance (alespoň v níže položených oblastech) jsme si moc neužili, snad příště. Je tu jaro a s ním nový e-zine.
Na začátku editorialu anoncujme výzvu společnosti iMi Partner, abyste se s ní připojili k podpoře provozu Sluneční školy v Himálaji. Více najdete v dopise generálního ředitele Tomáše Kaderky ve střední části e-zinu. Jejím obsahem je i téma přímo související s výzvou: nový katalog značkových produktů pro outdoor a volnočasové aktivity Schwarzwolf je už přes měsíc na světě a mimo jiné právě jejich nákupem projekt školy občanského sdružení Surya můžete finančně podpořit.
Kdo obor 3DR sleduje, ví, že na veletrhu Reklama Polygraf slavnostním vyhlášením výsledků nedávno vyvrcholil další ročník soutěže Hvězda 3D reklamy. A jak jinak, vydavatel e-zinu opět slavil úspěchy, o kterých se můžete dočíst ve čtvrtém materiálu střední části.
Čína je zkrátka Čína, a protože iMi Partner se v dynamicky měnících podmínkách této země a ve spolupráci s tamními podnikatelskými subjekty vyzná, v levé části e-zinu nad statistikami uvádíme další text pojednávající o (nejen) místních ekonomických souvislostech, majících vliv i na výrobu a dodávky reklamních předmětů.
Statistika nuda je, má však cenné údaje… zpívá se v populární písni, ale první verš nemusí být pravda. Snad vás o tom opět přesvědčíme. Další dva texty s údaji výzkumu Advertising Specialty Institute pojednají o reklamních účincích 3DR předmětů a dokážou, že za málo peněz může být hodně, ale opravdu hodně muziky a nejen v USA.
Vpravo pod fotografií mladé čínské ženy najdete rozhovor s generální manažerkou společnosti iMi Asia paní Aileen Chan. Její pohled na obor 3DR se opírá o profesní praxi u světové společnosti, je hodnotný a stojí za pozornost.
E-zine v dolní části rámují zprávy o zbrusu novém „černovlčím“ webu a digitálním iMi katalogu, jehož tištěná verze pro vás bude k dispozici na začátku května!
Máme zde už „jen“ zákaznickou otázku s odpovědí, kvíz nabízející příjemné odměny a e-zine může do světa.
Podnětné, ale i příjemné čtení vám přeje

Radomír Starý
redakce ezinu
Obrázek Unikátní projekt "Sluneční škola"
Vážení zákazníci,
Pro letošní rok jsme se rozhodli podpořit unikátní projekt „Sluneční školy“. Občanské sdružení Surya postavilo ve vesnici Kargyak v nejvýše obydlené indické části Himalájí ekologickou, energeticky nezávislou budovu školy, která umožňuje celoroční výuku.
...(více)
Vůně nového katalogu Schwarzwolf
Po úspěšném uvedení nového katalogu v německé a anglické verzi, na veletrhu reklamních předmětů PSI 2012 v Düsseldorfu, konečně přichází katalog Schwarzwolf v českém jazyce. Značkové reklamní a dárkové předměty využívá … ...(více)
obrázek
obrázek   Jedno první, dvě druhá, dvě třetí a čtyři nominace
Jde samozřejmě o naše umístění ve 12. ročníku soutěže reklamních a dárkových předmětů Hvězda 3D reklamy. Vyhlášení výsledků proběhlo tradičně na veletrhu Reklama Polygraf - 21. března 2012 od 15 hodin - tentokrát s ohledem na téma Kategorie roku (Firemní PF) v duchu silvestrovských oslav. Takže s čím vším oslavila úspěch společnost iMi Partner? ...(více)


 
ROZHOVOR
Rozhovor s Aileen Chan
Rozhovor s Aileen Chan





CO VÁS PÁLÍ
V našem e-zinu pokračujeme rubrikou, v níž odpovídáme na dotazy čtenářů. Pokud i vy chcete položit otázku z oboru 3D reklamy, pošlete ji na dotazy@imi.cz. Odpovědi, které by mohly být zajímavé i pro ostatní uživatele reklamních předmětů, postupně zveřejníme.
Otázka:
Blíží se mistrovství Evropy ve fotbale, které se tentokrát bude odehrávat u našich sousedů v Polsku a na Ukrajině. Je ještě možné na poslední chvíli sehnat reklamní předměty s fotbalovou tematikou?

Odpověď:
Dobrý den. Stejně jako pro většinu fanoušků i pro nás začíná ME ve fotbale až 8. června. Do té doby jsme schopni dodat v podstatě kompletní sortiment předmětů s fotbalovou nebo sportovní tématikou a také vše potřebné pro fandění nebo pro cestování za fotbalem. Aktuální nabídku najdete na našem webu www.imi.cz, případně se obraťte na naše školené obchodní zástupce.




KVÍZ O CENY

iMi Asia má své sídlo:
a) v Hongkongu
b) v Pekingu
c) v Šanghaji
d) na Taiwanu
Název Schwarzwolf Breva nese:
a) zimní čepice
b) softshellová bunda
c) military nůž
d) funkční spodní prádlo
Všichni, kdo nejpozději
do 31. 5. 2012 zašlou správné odpovědi na naši e-mailovou adresu: sekretariat@imi.cz, dostanou dárek.

Soutěžní kvíz je určen pouze pro registrované odběratele e-zinu firmy iMi Partner, a.s.



Produktová řada Schwarzwolf tvoří nedílnou součást nabídky reklamních předmětů firmy iMi Partner a.s. Tuto řadu tvoří outdoorové předměty, u nichž platí synonyma jako kvalita, funkčnost, odolnost. Web respektuje logické rozdělení kategorií dle využití jednotlivých předmětů. Můžeme zde tedy nalézt kategorie funkčního textilu, kvalitních batohů, nožů nebo například předmětů, které ocení cyklisté.
Samotný produktový web Schwarzwolf slouží pro prezentaci produktové řady, ale umožňuje i jednoduché zaslání nezávazné poptávky o další informace ke konkrétnímu zboží – společnost iMi Partner a.s. tak chce dostát svému sloganu „iMi íZy.“ Žádné psaní emailů, žádné kopírování emailových adres a kódů zboží. Jednoduše si vyberete zboží, o které máte zájem, vložíte jej do informačního košíku a odešlete jej našemu Schwarzwolf specialistovi, který se Vám bude obratem věnovat a zodpoví veškeré Vaše dotazy...(více)







Nový iMi katalog 2012/2013
pokud nesouhlasíte s odesíláním informačních zpráv a chcete se z této služby odhlásit, navštivte, prosím, následující stránku .

© 2012 iMi Partner, a.s.