|
|
|
Milí čtenáři,
tak zasněžené romance (alespoň v níže položených oblastech) jsme si moc neužili, snad příště. Je tu jaro a s ním nový e-zine.
Na začátku editorialu anoncujme výzvu společnosti iMi Partner, abyste se s ní připojili k podpoře provozu Sluneční školy v Himálaji. Více najdete v dopise generálního ředitele Tomáše Kaderky ve střední části e-zinu. Jejím obsahem je i téma přímo související s výzvou: nový katalog značkových produktů pro outdoor a volnočasové aktivity Schwarzwolf je už přes měsíc na světě a mimo jiné právě jejich nákupem projekt školy občanského sdružení Surya můžete finančně podpořit.
Kdo obor 3DR sleduje, ví, že na veletrhu Reklama Polygraf slavnostním vyhlášením výsledků nedávno vyvrcholil další ročník soutěže Hvězda 3D reklamy. A jak jinak, vydavatel e-zinu opět slavil úspěchy, o kterých se můžete dočíst ve čtvrtém materiálu střední části.
Čína je zkrátka Čína, a protože iMi Partner se v dynamicky měnících podmínkách této země a ve spolupráci s tamními podnikatelskými subjekty vyzná, v levé části e-zinu nad statistikami uvádíme další text pojednávající o (nejen) místních ekonomických souvislostech, majících vliv i na výrobu a dodávky reklamních předmětů.
Statistika nuda je, má však cenné údaje… zpívá se v populární písni, ale první verš nemusí být pravda. Snad vás o tom opět přesvědčíme. Další dva texty s údaji výzkumu Advertising Specialty Institute pojednají o reklamních účincích 3DR předmětů a dokážou, že za málo peněz může být hodně, ale opravdu hodně muziky a nejen v USA.
Vpravo pod fotografií mladé čínské ženy najdete rozhovor s generální manažerkou společnosti iMi Asia paní Aileen Chan. Její pohled na obor 3DR se opírá o profesní praxi u světové společnosti, je hodnotný a stojí za pozornost.
E-zine v dolní části rámují zprávy o zbrusu novém „černovlčím“ webu a digitálním iMi katalogu, jehož tištěná verze pro vás bude k dispozici na začátku května!
Máme zde už „jen“ zákaznickou otázku s odpovědí, kvíz nabízející příjemné odměny a e-zine může do světa.
Podnětné, ale i příjemné čtení vám přeje
Radomír Starý
redakce ezinu
|
|
|
|
|
CO VÁS PÁLÍ
|
V našem
e-zinu pokračujeme rubrikou, v níž odpovídáme
na dotazy čtenářů. Pokud i vy chcete položit otázku z oboru 3D reklamy,
pošlete ji na dotazy@imi.cz. Odpovědi, které by mohly být zajímavé i
pro ostatní uživatele reklamních předmětů, postupně zveřejníme.
|
Otázka:
Blíží se mistrovství
Evropy ve fotbale, které se tentokrát bude odehrávat u našich sousedů v
Polsku a na Ukrajině. Je ještě možné na poslední chvíli sehnat reklamní
předměty s fotbalovou tematikou? |
|
Odpověď:
Dobrý den. Stejně jako
pro většinu fanoušků i pro nás začíná ME ve fotbale až 8. června. Do té
doby jsme schopni dodat v podstatě kompletní sortiment předmětů s
fotbalovou nebo sportovní tématikou a také vše potřebné pro fandění
nebo pro cestování za fotbalem. Aktuální nabídku najdete na našem webu
www.imi.cz, případně se obraťte na naše školené obchodní zástupce. |
|
KVÍZ
O CENY
|
iMi Asia má své sídlo: |
a) v Hongkongu
b) v Pekingu
c) v Šanghaji
d) na Taiwanu
|
Název Schwarzwolf Breva nese: |
a) zimní
čepice
b) softshellová bunda
c) military nůž
d) funkční spodní prádlo
|
Všichni, kdo
nejpozději
do 31. 5. 2012 zašlou správné odpovědi na naši e-mailovou adresu: sekretariat@imi.cz, dostanou
dárek.
Soutěžní kvíz je určen pouze pro registrované odběratele e-zinu firmy
iMi Partner, a.s. |
|
|
|
|
Produktová řada Schwarzwolf tvoří
nedílnou součást nabídky reklamních předmětů firmy iMi Partner
a.s. Tuto řadu tvoří outdoorové předměty, u nichž platí synonyma
jako kvalita, funkčnost, odolnost. Web respektuje logické rozdělení
kategorií dle využití jednotlivých předmětů. Můžeme zde tedy nalézt
kategorie
funkčního textilu, kvalitních batohů,
nožů nebo
například předmětů, které ocení cyklisté.
Samotný produktový web Schwarzwolf slouží pro prezentaci produktové
řady, ale umožňuje i jednoduché zaslání nezávazné poptávky o další
informace ke konkrétnímu zboží – společnost iMi
Partner a.s. tak chce dostát svému sloganu „iMi íZy.“ Žádné psaní
emailů, žádné kopírování emailových adres a kódů zboží. Jednoduše si
vyberete zboží, o které máte zájem, vložíte jej do informačního košíku a
odešlete jej našemu Schwarzwolf specialistovi, který se Vám bude
obratem věnovat a zodpoví veškeré Vaše dotazy...(více) |
|