26.06.2009
Můžete porovnat letošní veletrh PPAI v Las Vegas s loňským? Letošní ročník byl samozřejmě poznamenán pokračujícími ekonomickými problémy, kterým Spojené státy, ale i zbytek světa musí čelit. Celkově objem obchodů uzavřených na stáncích poklesl, ale nálada zákazníků zůstává optimistická. Nejpatrnějším výsledkem nejistoty ohledně vývoje v příštích měsících je nárůst snahy distributorů vzdělávat koncové spotřebitele a informovat je o benefitech, které reklamní předměty nabízejí.
Jaké byly ohlasy na představení outdoorové kolekce Schwarzwolf v rámci veletrhu PPAI? Ohlas byl vskutku obrovský! Lidé byli značně překvapení vysokou kvalitou produktů při velmi dobré ceně. Někteří naši klienti dokonce už zařadili Schwarzwolf do svých nabídkových katalogů a webových stránek.
Po kterých produktech ze sortimentu Schwarzwolf očekáváte nejvyšší poptávku? Myslím, že nejoblíbenější budou nože a multifunkční nástroje. Nadčasové metalické povrchové úpravy těchto výrobků a různé možnosti praktického využití je k tomu přímo předurčují.
Co vnímáte jako nejsilnější konkurenční výhodu produktů Schwarzwolf? Mohu říci, že největší výhodou je kvalita a cena. Kvalita je srovnatelná se zbožím prodávaným v maloobchodě za mnohem vyšší ceny. Dalším plusem je skutečnost, že Schwarzwolf je úspěšnou značkou v Evropě, což ukazuje, jak velkou hodnotu tyto výrobky mají.
Jak se podle vás ekonomická krize dotkne trhu reklamních předmětů v USA obecně a jak ovlivní vstup značky Schwarzwolf na tento trh? Celkově obchod v posledních šesti měsících skutečně zpomaluje a délku budoucího období slabších prodejů nikdo nedokáže odhadnout. Já cítím, že to ještě nějaký čas potrvá, než se Schwarzwolf v USA začne prodávat na plné obrátky, ale budeme-li trpěliví, obrovský potenciál této značky se určitě pozitivně projeví.
Chcete výrobky Schwarzwolf v Americe prodávat také maloobchodníkům, nebo pouze jako reklamní předměty? Zpočátku se soustředíme na segment reklamních předmětů. Poté, co se značku Schwarzwolf podaří etablovat zde, začneme zvažovat vstup do maloobchodu.
Nejhledanější dotazy
Kategorie