Značkový reklamní textil s puncem výjimečnosti? Hanes!

19.02.2013

Novátorství mateřské společnosti však stálo už u kolébky jejího vzniku. Jak to bývá u významných firem utvářejících historii, i Hanes nese jméno svých otců zakladatelů. Bratři J. W. a P. H. Hanesové ze Severní Karolíny v roce 1901 odprodali výnosy své původně tabákové firmy a každý se vydal svou cestou na poli výroby textilu. Revoluční nápad jednoho z bratrů uvést na trh dvoudílné spodní prádlo velice brzy odvedl USA od dosavadního jednodílného prádla a cesta k úspěšné budoucnosti oděvů značky Hanes byla započata.
Logicky se vznikem dvoudílného spodního prádla vzniklo klasické reklamní tričko (T-shirt), které se postupně stalo samostatným svrchním oděvem. V polovině 70. let si lidé ve vedení Hanes Corporation (společnosti vzniklé spojením obou firem v roce 1965) všimli, že trička jsou uživateli různě zdobena a potiskována a dospěli k závěru, že by v budoucnu mohlo jít o významný byznys. V roce 1975 společnost vyvinula pro sítotisk a tedy i reklamní trh první vhodné tričko z vynikající 100% bavlny pod legendární značkou Beefy-T, která v nových produktech existuje do současnosti. Tento rok lze tedy bez nadsázky vnímat jako vznik reklamního textilu. V roce 1982 Hanes vstoupila i na evropský kontinent a o osm let později zde zavedla také textil pro reklamní trh.

Specializace na zákaznické skupiny dovedla společnost v roce 2004 k transformaci výrobků unisex k oděvům pro muže a ženy a v nabídce se samozřejmě nezapomíná ani na děti a juniory.

Od počátku „věků“ značky je Hanes synonymem pro oděvy vyráběné z bavlny a v moderní době tedy patří i k předním výrobcům textilu z bavlny organické, která nese spolehlivou certifikaci Organic Exchange 100 Standard. Tyto výrobky mají základ v mimořádně jemné a komfortní přadené prstencové bavlněné tkanině, vyráběné pod firemní ochrannou známkou ComfortSoft. Ovšem nejen bavlnou vládne Hanes. Má širokou nabídku výrobků ze směsných materiálů a v roce 2010 vytvořila speciální sportovní řadu Cool-Dry, ve které mají hlavní místo oděvy z funkčních materiálů. Z nich si dovolíme uvést žhavé novinky,  vyrobené ze směsi 92 % polyester a 8 % elastan.
Veškerý sortiment Hanes odpovídá globálnímu, jednotnému testovacímu a certifikačnímu systému surovin, meziproduktů a konečných produktů OEKO-TEX Standard 100, stejně tak i principům organizace WRAP, která dohlíží na dodržování právních, sociálních a etických hledisek v celém procesu výroby.

Značka Hanes dbá o to, aby si každý uživatel díky nespočetným možnostem kombinací oděvů mnoha produktových řad i barevných provedení mohl najít svůj osobitý styl. Je si také vědoma, že odběratelé reklamního textilu mají vysoké nároky a velmi zvažují, s jakými výrobky spojí své jméno a jaké reklamní oděvy věnují svým cílovým skupinám. Právě pro ně je zde značka Hanes.

Další skupiny reklamního textilu značky Hanes


Oděvy z bavlny (včetně směsí s jinými materiály) tvoří z celkové nabídky většinu sortimentu od spodního prádla přes trička, polokošile až k mikinám, od gramáže 150 g/m² do 320 g/m².

Hanes pro sport nabízí kvalitní, trvanlivé a komfortní oděvy. Ani u tohoto specifického sortimentu značka nezapomíná na stylový design.

ComfortSoft jako výjimečně pro kůži příjemná bavlna má své zastoupení nejen v organické variantě. Navzdory své jemnosti je vhodná pro potisk a tedy i výrobky z ní jsou využívané na trhu reklamního textilu.

Cool-Dry jako speciální řada oděvů pro sport nabízí - vedle již zmíněných novinek - vybavení z funkčních materiálů.

Reklamní polokošile uvádíme jako významnou část sortimentu určenou k běžnému nošení. Jde o oblíbenou volbu dárkového předmětu pro cílové skupiny vyznávající styl a aktivní život.

Přehled nejnovějších článků

Nejoblíbenější produkty

Důvěřuje nám spousta známých značek.

Spolehlivé služby provádíme i pro tisíce středních i malých zákazníků.
Staňte se dalším spokojeným klientem.

Kategorie