V celém webu
Pokročilé
vyhledávání
 

Brief pro návrh 3d dárků

Pole označená hvězdičkou jsou povinná.

Brief pro Account Managera je nástroj na hledání kreativních řešení. Na jeho základě Vám náš Account Manager připraví výběr nejvhodnějších 3D dárků ze standardní nabídky, nebo přinese návrhy na 3D dárky vyrobené přesně na míru podle Vašeho zadání. Využíváním Brífu pro Account Managera dosáhnete víc než Vaše konkurence.

Pozadí

- Je 3D dárek součástí širšího mediamixu? Pokud ano, jakého? Jaká je např. mechanika promotion?
- Jaká je úloha 3D dárku ve vaší komunikaci? Co od něj očekáváte?
- Připravovali jste už podobnou kampaň v minulosti? Pokud ano, jaké jste používali 3D dárky?

Příklad: Chceme oslovit své zákazníky prostřednictvím 3D dárku před létem. Dárek by měl: klientovi připomínat naši značku během léta, komunikovat "inspirativnosť", být praktický.

Konkurence

- Kdo je vaše konkurence?
- Je nebo bude vaše konkurence aktivní v období vaší kampaně? Pokud ano, víte jak?
Umíte předpokládat, co bude dělat?

Příklad: Naší největší konkurencí jsou velcí dodavatelé dárkových předmětů. Protože předpokládáme, že nebudou v době naší kampaně vyvíjet vlastní reklamní aktivity, nemusíme se vůči nim nijak vymezovat.

Cílová skupina

- Popište, jak typičtí zástupci vaší cílové skupiny vypadají. Jak žijí? Co dělají? Čím sa trápí? Co cítí?
- Jak nakupují, impulzivně anebo promyšleně?
- Ti, co nakupují, zároveň produkt i používají?

Příklad: Klienti přicházejí ze středního a vyššího managementu. Léto není období obchodu, ale odpočinku, i když většina z nich už myslí na své podzimní a vánoční kampaně. Ale největší nápor přijde až po létě, po jejich dovolených.

Nejdůležitější tvrzení kampaně

- Jaká je ta jediná úplně nejdůležitější věc, kterou si spotřebitel musí po kampani zapamatovat?

Příklad: Dárkem od iMi Partner zaujmeš, s iMi Partner bude tvá promo vidět!

Tón a styl značky

- Jakým stylem vaše značka komunikuje? Sebevědomě? Přátelsky? Vždy přináší úsměv? Pobaví? Šokuje?

Příklad: sebevědomý, ale ne arogantní, zábavný.

Esence značky

- Co je základem vaší značky a celé její komunikace? Je to "Think different" jako u Apple? Anebo "Pevná součást úspěšného života" jako u The Economist? Anebo "Inspirující řešení nás drží na špici" jako u iMi Partner?

Příklad: Inspirativní řešení nás drží na špici.

Povinné prvky na 3D dárku

- Jen logo? Nebo i www adresu? Info linku? Headline kampaně? Jiný nápis?
Příklad: Logo

Začátek kampaně

Firma *

Adresa *

Telefon *

E-mail *

Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Kariéra
Reference
Kontakty
Sponzoring

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag