V celém webu
Pokročilé
vyhledávání
 

Kariéra

iMi Partner, a.s., lídr na trhu reklamních a dárkových předmětů, hledá do svého pražského týmu vhodné kandidáty na pozici Acount Executive a Sales Coordinator.

POPIS POZICE – ACCOUNT EXECUTIVE

Administrativní servis (tvorba a udržování databází, evidence průběhu obchodního případu)

Tvorba nabídek, cenové kalkulace

Příprava podkladů pro grafické korektury

Komunikace s dodavateli, komunikace se zákazníky (ČR i zahraničí)

POŽADAVKY

Pečlivost, svědomitost, systematičnost, dotahování věcí do konce

POPIS POZICE – SALES COORDINATOR

Administrativní servis (tvorba a udržování databází, evidence průběhu obchodního případu)

Koordinace činností uvnitř čtyřčlenného týmu, komunikace s jinými odděleními v rámci firmy

Příprava nových zákazníků pro akvizici (vyhledání, analýza, ověření údajů, případně první telefonický kontakt)

Sledování trendů, příprava proaktivních nabídek

POŽADAVKY

Samostatnost, smysl pro detail, organizační schopnosti, kreativita

Činnosti obou pozic se mohou částečně prolínat

OBECNÉ POŽADAVKY:

- VŠ/VOŠ/SŠ vzdělání – vhodné pro absolventy
- Výborná znalost MS Office (Word, Excel, Power Point) - podmínkou

- Komunikativní znalost AJ - výhodou
- Reprezentativní vystupování, komunikativnost
- Umění prezentovat svou práci, sebevědomí

- Schopnost spolupracovat v kolektivu

- Flexibilita, odolnost vůči stresu
- Orientace na výsledek

Nabízíme:
- Práci na plný úvazek
- Odborná školení a další benefity
- Zázemí silné ryze české společnosti se silnou firemní kulturou

Místo výkonu: Praha

Nástup: možno ihned

iMi Partner, a.s., lídr trhu reklamních a dárkových předmětů v ČR, hledá do svého týmu

Název pozice: Recepční/Asistentka

Recepční je administrativní pracovnicí firmy iMi Partner, a.s., která je pověřena zajištěním vstupních prostor pobočky a částí administrativních činností spojených s běžným provozem pobočky.

Požadavky:

- SŠ vzdělání
- Aj - mírně pokročilá úroveň
- uživatelská znalost práce v MS Word, Excel
- samostatnost a pečlivost
- příjemné vystupování

Hlavní činnosti:
1) Administrativa
zajišťování administrativních činností nutných pro spolehlivý a věcně správný chod obchodního zastoupení
- vyřizování telefonických hovorů
- příjem, rozdělení a evidence pošty, včetně zásilek z kurýrní služby
- zajišťování nápojů, kancelářských potřeb

2) Sklad a vzorkovna
- evidence zboží vystaveného ve vzorkovně
- evidence zápůjček zboží ze vzorkovny
- evidence skladu dárkových předmětů pro klienty (příjem, výdej)
- příprava časového rozvrhu vzorkovny pro jednání s klienty

Místo pracoviště: Brno

Nástup: ihned - podmínkou

V případě zájmu o pracovní pozici zašlete své CV na adresu sekretariat@imi.cz

OBCHODNÍK pro Polsko a ostatní evropské země

Náplň práce:

• Aktivní komunikace s klienty
• Tvorba, zasílání či prezentace cenových nabídek
• Zodpovědnost za výsledky svěřených obchodních aktivit
• Služební cesty k obchodním jednáním u klientů
• Prezentace společnosti
• Vyhledávání nových obchodních příležitostí
• Reporting vedení společnosti

Požadujeme:

• Velmi dobrou znalost polského jazyka – komunikace s polskými zákazníky
• Dobrou znalost anglického jazyka
• Komunikativní osobnost 
• Znalost práce na PC
• Vlastnictví řidičského průkazu sk.B (aktivní řidič)

Nabízíme:

• Firemní podporu a řádné zaškolení
• Poskytnutí telefonu, NTB a služebního vozu 
• Zajímavé finanční ohodnocení
• Práce na plný úvazek
• Výkon práce: Ostrava

V případě Vašeho zájmu nám prosím zašlete strukturovaný životopis na adresu: sekretariat@imi.cz





Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Kariéra
Reference
Kontakty
Sponzoring

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag