Pokročilé
vyhledávání
 

iMiTrendy jsou trendy!

22.07.2020

Je tu nový katalog se čtyřmi stovkami novinek a produktů s neokoukaným designem a s technologickými i eko vychytávkami. Reklamní a dárkové předměty, které však splňují to podstatné – jsou užitečné. Zkrátka, iMi je trendy!

iMiTrendy je katalog, který nabízí opravdu inspirující a osvěžující chvíle. Je výběrem z tisíců našich reklamních předmětů a dárků podle zmíněných kritérií, a to rozdělených na celkem 190 stranách do 11 rubrik. Podívejme se na prvních pět:

Eko – na stranách 4 až 17 najdete 27 položek pro cílové skupiny, které nejen ctí zásady CSR – tedy společenské odpovědnosti firem – ale chtějí i smart a cool předměty. Právě takové jsou i funkční oděvy značky Stedman, vyrobené z recyklovaných plastových lahví, papírové kuličkové pero Tibano s detaily, kde složkou jsou kávové slupky nebo šňůrka na krk Buradaj, vyrobená z kukuřice. Eko však sluší i předmětům z trvanlivých plastů, které lze používat opakovaně po dlouhou dobu, a pak je svěřit tříděnému odpadu. Takovým produktem je např. polyesterový sáček na ovoce a zeleninu Pomara.

Volný čas – 57 parádních kousků na Vás čeká na str. 18 – 47. Rubriku jsme zaměřili hlavně na všestranné zajištění pitného režimu, protože volný čas trávíme většinou aktivně. Ze široké škály termohrnků, termosek, ekohrnků, butylek a sportovních láhví upozorníme např. na termosku s jednoduchým, ale velmi elegantním designem Fagasta. Displej na víčku po dotyku ukáže teplotu nápoje a s bílou barvou termosky vytváří působivý kontrast. Hned nad ní najdete lahůdku pro individualisty – malou a štíhlou kapesní termosku Tampiko o obejmu 250 ml a ve čtyřech barevných variantách.

Domácnost – od stránky 48 do stránky 65 je výběr z 36 položek pro domácnost. Součástí každé je i odpadkový koš, ale s ohledem na vzhled všech účelných, elegantních a zajímavých pomocníků v něm jistě neskončí žádný. Těžko odolat keramické dóze na máslo Manses v retro stylu, stejně jako hi-tech a eko zapalovači Maizuru značky Vanilla Season. Od ní v rubrice najdete také další předměty, a když značky, pak luxusní třešničkou přehlídky je zapalovač Pierre Cardin Electric v nadčasovém designu a v matové šedé barvě. Také elegance a praktičnost jsou stále trendy, a to se týká i další rubriky -

Nářadí – zde je na str. 66 – 77 celkem 23 nepostradatelných pomocníků do amatérských i profi dílen, pro kutily a skutečné řemeslníky, ale také pro řidiče do aut. Ve výčtu trendů jsme nezmínili multifunkčnost jako důležitou vlastnost mnohých reklamních a dárkových předmětů, a tu najdeme i u nářadí. Co tři nože značky Victorinox se 7, 9, eventuálně 12 funkcemi? Nebo multifunkční pracovní světlo Hermosilo jako zástupce několika svítidel a baterek v rubrice, včetně Delgady značky Schwarzwolf Outdoor s pěti režimy svícení?

Rozdávačky – 25 drobností od strany 78 do str. 89 přesně reprezentuje pravdu, že velký nápad lze vtisknout také malému kousku hmoty. To se týká jak výběru klíčenek, přívěsků a šňůrek, tak malých hraček pro děti či her v této rubrice.

Z jedenácti kapitol jsme představili prvních pět. Na zbývající se podíváme příště, ovšem Vy můžete být v předstihu při dalším listování katalogem iMiTrendy. A také se těšit na jeho tištěnou verzi, o kterou lze už nyní požádat Vašeho account manažera. No a spolu s námi můžete vyhlížet druhý hlavní katalog s 3DR evergreeny a katalogovými položkami.

Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Na co jsme hrdí
Pracovní příležitosti
Jsme Vám na blízku

RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Potisk reklamních předmětů - rozmanité reklamní předměty s potiskem
Výroba a potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky


Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag