29.06.2009
Výsledky jsou pro příjemce těchto produktů potěšující, pro zadavatele řekněme zavazující. Výzkum neuvádí, v jakém časovém rozmezí tázaní dárky přijali. Předpokládejme, že respondenty nebyli výjimeční jedinci s onou „sloní“ pamětí, ale že vzorek reprezentoval běžnou profesní populaci a nejde tedy o roky, ale o měsíce. Někteří byli vlastníky batohů s vlastním potiskem firmy, jiní měli doma propisky s potiskem, reklamní nože a podobně. Průměrných 10 vlastněných reklamních a dárkových předmětů je pro trh jistě pozitivní údaj. Více než třetina uvedla, že vlastní od jednoho do pěti předmětů. Těch, kteří se zdají být dárky doslova zahrnuti a vlastní jich 21 a více, je 12 procent.
Výzkum neříká, do jaké míry měly tyto dárky osobní charakter. Jisté však je, že na předmět, který používáme nebo k němu máme pozitivní vztah, si vzpomeneme rychleji a snadněji. Pokud na tohle budou dárci myslet především, údaje budoucích průzkumů budou určitě ještě zajímavější.
Nejhledanější dotazy
Kategorie