Pokročilé
vyhledávání
 

CO SE NÁM POVEDLO aneb CHLUBÍME SE

Hvězdy zablikaly, ale ještě pořád nesvítí

Tradiční soutěž Hvězda 3D reklamy se letos přestěhovala pod křídla POPAI (Point od Purchase Advertising International). I naše iMi se letos stalo členem této asociace a tak jsme s napětím očekávali, jak se ostudná úroveň soutěže z minulých let pozvedne. A samozřejmě jsme se těšili, jak uspějí naše želízka v ohni.

Na vyhlášení se nás vydalo celkem 7 s doprovodem našeho nejvyššího náčelníka. Naše delegace sice měla být početnější, ale pozvaní klienti nakonec svou účast odvolali. A to bylo možná dobře.

První dojem byl velkolepý. Nedůstojné prostředí letňanského výstaviště nahradil pražský Top Hotel s honosným konferenčním sálem. A rádoby vtipného moderátora nahradila dáma, která svým kultivovaným projevem za celý večer nestihla nikoho ani urazit, ani otrávit. Potud to bylo super…

Horší už to bylo s občerstvením, které bylo slíbené a ti spořivější proto vyrazili na galavečer bez večeře. Já s Tomem jsme se prozřetelně stavili cestou aspoň na jeden nakládaný hermelín. A dobře nám bylo.

Ostatním několika stovkám účastníků nezbylo nic jiného, než od šesti do devíti hodin mlsně chodit kolem stolů s připraveným rautem a s talířky rafinovaně zabalenými do potravinářské fólie. Chlebíčky sice neosychaly, ale taky byly nedobytné. Oznámené slavnostní rozbalování v 9 hodin se ukázalo jako špatný pořadatelský tah, protože už v půl osmé vzali hladovějící účastníci stoly útokem, igelit neigelit.

Zlatej hermelín J

To už jsme ale měli za sebou i vyhlášení výsledků té „naší“ soutěže. Vyhlašování dalších cen POPAI především v oblasti přímé podpory prodeje v obchodech (tzv. POS a POP materiály) dál pokračovalo. 

popai

Ano odnesli jsme si dvě „bronzové medaile“. Co k tomu dodat – můžeme to prezentovat jako úspěch a prsit se tím, že máme dvě krásná třetí místa z prestižní soutěže. Přesto jsme se neubránili smutku z celkových výsledků. Hvězdou 3D reklamy by se podle našeho názoru měly stát předměty opravdu hvězdné – tj. originální, nápadité a komerčně úspěšné. Pokud vyhrají věci, které při vší úctě k originalitě nápadu, spatřily světlo světa v pár vzorových exemplářích nebo jde o produkty z běžné katalogové nabídky jiných dodavatelů, o jejich hvězdnosti si dovolujeme mírně pochybovat. Dokonce jsme byli svědky výroku nejmenovaného soutěžícího: „Nic pořádného nám nikdy nevyhraje, tak jsme letos zkusili přihlásit úplnou blbost. A máme cenu!“ A dokonce tu pro absolutního vítěze.

Co už víc by se mělo stát hvězdou, než třeba medvěd KODI, který dává tvář veleúspěšnému vozu Škoda KODIAQ, prodává se po statisících na celém světě a pochází kompletně z naší dílny a z žádného katalogu? Úspěšný reklamní předmět přeci má být neodmyslitelně spojován se značkou, kterou podporuje. Běžte se podívat do kteréhokoli autosalonu škodovky. Našeho medvěda nikde nepřehlédnete. A to jsme ve hře neměli jen medvědy. Inu porota holt měla jiná měřítka. Taková, která dokonce umožnila vyhlásit dva absolutní vítěze (která soutěž to má?) nebo kde jeden předmět mohl vyhrát napříč všemi kategoriemi, kam jej přihlašovatel za dvouapůltisícový poplatek přihlásil. Ještě je na téhle soutěži co zlepšovat…

Alespoň tak to vidíme my v iMi J

Radek


Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Kariéra
Reference
Kontakty
Sponzoring

RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní předměty s vlastním potiskem
Výroba reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky


Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag