Naše značky na
severu
Export našeho vlastního zboží
považujeme za jednu z hlavních linií budoucího rozvoje naší firmy.
Podařilo se nám získat už řadu trhů v různých evropských zemích přes
partnerské agentury, které naše zboží prodávají. Co se nám ale stále nedaří
dobýt, je studený a konzervativní sever.
Proto jsme v uplynulých
týdnech prezentovali značky Schwarzwolf a Pierre Cardin na veletrzích Nordic
Profila Elmia v Jönköpingu ve Švédsku a na PWA ve
finských Helsinkách.
Nordic Profile je jeden ze tří
hlavních veletrhů na skandinávském trhu, proto hraje významnou roli
v předsezónním rozhodování agentur, jaké produkty budou svým zákazníkům k
Vánocům nabízet. Relativně malé město Jönköping
(asi 60 tisíc obyvatel) se nachází přibližně na polovině cesty mezi Stockholmem a Göteborgem. Zřejmě proto bylo už
v minulosti předurčeno stát se výstavním centrem mezi těmito dvěma
největšími švédskými městy (
Velmi podobný průběh měl i veletrh
PWA v Helsinkách. Komorní atmosféra byla pro nás, kteří jsme zvyklí na
ruch PSI, či REMA, celkem nezvyklá. Ale ocenili jsme ji, jakmile jsme si
uvědomili, že tak vlastně máme dostatek času na každého zákazníka. Na švédském
Nordic Profile jsme zaregistrovali hodně návštěvníků, kteří víceméně přišli
pozdravit své stávající dodavatele. Na PWA chodili víc se zájmem hledat nové
dodavatele, zajímali se o novinky a byli velmi otevření. Bylo zajímavé pozorovat
odlišné chování dvou tak regionálně si blízkých národů. Severský vkus nás nepřekvapil
a obzvlášť naše kolekce Pierre Cardin Celebration byla vnímána jako velmi
atraktivní i cenově zajímavá. Schwarzwolf zase zaujal kvalitním zpracováním a
vychytanými detaily. A tak věříme, že si najde cestu k zákazníkům stejně,
jak se mu to podařilo třeba v Německu a v dalších Evropských zemích. Počtem
obyvatel nepatří Švédsko ani Finsko (
Marek
Nejhledanější dotazy
Kategorie