Pokročilé
vyhledávání
 

SLOVO MAJITELE aneb JAK TO VIDÍ TOM

25 let, čtvrt století

Do takového čtvrtstoletí se vejdou dějiny jedné firmy. Té naší. Firmy, která výrazně ovlivnila historii odvětví reklamních předmětů. Byli jsme to my, kdo v roce 1997 jako první začal s přímým importem z Číny. My jsme přišli na český trh se šňůrkami na krk, které se staly evergreenem reklamních předmětů. V iMi Partner se zrodila i první outdoorová kolekce v rámci reklamních předmětů, která se dnes prodává v půlce Evropy.

Těch prvenství bychom nikdy nedosáhli bez skvělých lidí, kterých za to čtvrtstoletí prošlo naší firmou několik set.

Věřím, že na životy velké části z nich měla atmosféra i firemní kultura iMi velký vliv. Někteří měli možnost ji později porovnat s firemní kulturou jiných společností a z toho srovnání vycházíme dobře. S bývalými kolegy udržujeme přátelské vztahy a přes padesát jsem jich pozval, aby tu naši pětadvacítku oslavili s námi. Jsou to kolegové a kamarádi, kteří významnou měrou přispěli k prosperitě naší firmy a zanechali za sebou v historii iMi nesmazatelnou stopu.

Opravdu hrdý jsem na to, že většina z těch báječných lidí, většina z vás, zůstala. Vždyť 41% iMiťáků je u nás déle než 10 let a dokonce 24% déle než 15 let. To není v dnešním rychlém světě plném změn moc obvyklé. Díky vám za vaši věrnost.

Ke každým narozeninám patří dárek. A kdo dělá lepší dárky než iMi Partner? Takže i k těm našim pětadvacetinám jsme si dárek nadělili sami. Ten nejhezčí. Tím dárkem je kniha lidských příběhů. Příběhů veselých i vážných, které jsme osobně prožili a které pětadvacet let tvořily naši firmu a ovlivňovaly naše životy. Jak říká Tomáš Bušek, lektor a duchovní otec myšlenky iMi knihy: „iMi je jako kmen. A každý kmen musí znát svou historii, své hrdiny a vyprávět si své příběhy.“

Protože napsat knihu není jen tak, přizval kamaráda a mistra psaní příběhů, Josefa Formánka. V jeden úžasný večer se tak sešlo přes třicet iMi pamětníků, aby zavzpomínali. Smáli jsme se, tekly i slzy a příběhy se vyprávěly skoro až do rána. Druhý den zůstalo sedm statečných, kteří se pokusili atmosféru předešlého večera zvěčnit. Prali jsme s každým slovem, s každou větou. A když jsme vypotili příběh, přišel Pepa a řekl, že si máme (sami a dobrovolně) polovinu vyškrtat. Pak že to možná (!) bude dobré. Se slzami v očích a skřípěním zubů jsme to udělali. Pak vzal Pepa do ruky tlustou fixu a poškrtal další polovinu. Tohle jeho „broušení diamantu“ bolelo. Nic navíc, musí zůstat jen to, co dělá příběh příběhem. Psali jsme, škrtali a brousili ještě několik týdnů, abychom si nakonec mohli říct, že jsme ze sebe vydali to nejlepší. Vzniklo 20 krásných příběhů, ke kterým Pepa přidal ten svůj úvodní.

Jak se nám to povedlo, můžete posoudit sami. Věřím, že si čtení „I MY Z IMI“ užijete nejen vy, současní a bývalí imiťáci, ale i naši zákazníci, dodavatelé a všichni příznivci naší firmy. Možná budete překvapeni, jak moc svou firmu a svoje kolegy ne/znáte J Pro mě je důležité, že takhle dáváme okolnímu světu nahlédnout hlouběji do duše iMi Partner a lidí, kteří ji tvoří.

Děkuji Tomáši Buškovi, že to celé vymyslel. Děkuji Pepovi, že nás vedl, byl na nás nekompromisně přísný a hodně nás tím naučil. Děkuji Ivetě, Honzovi, Radimovi, Romanovi, Martinovi a Radkovi, kteří měli odvahu do toho jít a dali knize spoustu své energie a volného času. Martinovi a Radkovi pak ještě obzvlášť za to, že knihu dotáhli až do konce. A děkuji vám všem. Za to, že ty příběhy, historii iMi Partner, dnes a denně tvoříte.

Tom

slovo_majitele_foto_1

 

slovo_majitele_kniha

slovo_majitele_tom



Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Kariéra
Reference
Kontakty
Sponzoring

RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní předměty s vlastním potiskem
Výroba reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky


Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag