Pokročilé
vyhledávání
 

SLOVO MAJITELE aneb JAK TO VIDÍ TOM

Naše značky opět přináší radost (nejen nám)

Schwarzwolf a Vanilla Season – naše originální značky. Hrdě mezi ně můžeme počítat i značku Pierre Cardin, kterou ve 24 zemích Evropy nikdo nekoupí jinak, než od nás. To už je slušná dávka exkluzivity.

Projevilo se to krásně na letošní vánoční sezóně – právem ji můžeme označit za opravdu „značkovou“. Ve všech značkách jsme zaznamenali nárůst prodeje a to nás těší. A netěší nás to jen kvůli vyššímu obratu a tím i vytvořenému zisku. Proč? Protože kvalitní značkové dárky dělají lidem radost a to je přece naše hlavní poslání. Chceme dělat dárky, jejichž rozdávání přináší lidem radost. To mi dává smysl mé práce a věřím, že to tak máme v iMi nastavené všichni.

Letos jsme do marketingu značek šlapali celý rok. Promo akce, novinky, výprodeje, inzerce, facebookové soutěže... Značky nespaly a výsledek se dostavil. Největší nárůst vidíme u Schwarzwolfu a Pierre Cardin, které měly také největší podporu. Vanilla Season byla trochu v pozadí, protože ji čeká v roce 2018 rebranding. Radost mi udělal také velký nárůst značkového textilu Payper. A jsme zvědaví, jak se ujme další nová značka v našem portfoliu – CROSS. Na pozitivním vývoji prodeje našich současných značek je vidět, že na trhu je prostor pro kvalitu za rozumnou cenu a ne všichni zákazníci slyší jen na to nejlevnější. A my přece nechceme být „ti levní“, ale ti dobří :-)

schwarzwolf

Tom

Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Kariéra
Reference
Kontakty
Sponzoring

RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní předměty s vlastním potiskem
Výroba reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky


Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag