Pokročilé
vyhledávání
 

Textilní doplňky nejsou stranou

03.11.2014

Naopak se často jedná o oděvní produkty, které jsou korunou oblečení podobně jako koření v gastronomii. Kravaty a spony, kapesníčky do sak, manžetové knoflíčky, opasky, šátky, šály, rukavice, ale i reklamně spíše neviditelné ponožky doplníme i reklamním textilem do kuchyně. Koneckonců, ze společnosti či z terénu do pohodlí domova a k dobrému domácímu jídlu, to zkrátka jde dohromady.

Doplňkům reklamního textilu  jsme se dosud nevěnovali, takže by se mohlo zdát, že je tento sortiment mezi reklamními a dárkovými předměty jakousi Popelkou. Podle pohádky se však ustrkovaná Popelka stala princeznou a nyní tuto metamorfózu provedeme i v případě textilních doplňků. Proběhne snadno, protože až na ony ponožky jde o výrazné a reklamně účinné předměty, v mnoha případech také módní a luxusní. Jsou vhodnou volbou vánočních dárků, takže jsme pro první povídání o textilních doplňcích zvolili to správné období. Ve své většině to jsou skladové položky s možností aplikací loga a dalších firemních motivů do několika dnů, a tedy nabízí „akutní“ řešení vánočních dárků i na poslední chvíli. Podívejme se na stovku zajímavých předmětů a souborů podrobněji.

Elegantní kravaty a příslušenství v podobě spon, kapesníčků do kapes sak a manžetových knoflíčků a jejich souprav v dárkových krabičkách a jednotných vzorech jsou ideální volbou luxusních reklamních dárků pro vaše obchodní partnery, kteří si zakládají na nošení obleků. V nabídce je více možností, ale upozorníme na dvě nejčetnější značky – CrisMa a André Philippe. K výběru jsou jak konzervativní, tak i nekonformní vzory z hedvábí a z polyesteru.

Pro ženy je určený sortiment šál a šátků. Šály z fleece, akrylu, viskózy, flauše či pletené ve značkách Elevate, Stedman, Alpine a dalších mají současný ležérní styl. Stejně jako šátky z polyesteru nebo ze směsi s hedvábím se vzdušnými vzory a v různých barevných variantách je ocení obchodní partnerky nebo zaměstnankyně vašich firem. Šátek je podobně jako u muže kravata klasickou ozdobou ženy a uvedeme historku, kdy se mladé manažerky kolegové po jejím příchodu do zaměstnání denně žertem ptají, s jakou aerolinkou podle šátku dorazila.

Charakter hi-tech má více rukavic. Jde o dotykové špičky u prstů zimních rukavic pro ovládání dotykových displejů mobilních telefonů či tabletů. Ovšem nejen elektronikou živ je člověk a k výběru zde najdete i pracovní a zahradní rukavice.

Zarýmujeme si. Nabízíme jen několik položek ponožek. Velká čtyřka značky Schwarzwolf pro outdoorové aktivity i běžné nošení má výborné termoizolační vlastnosti i schopnost odvodu potu s ohledem na materiálovou směs z polypropylenu, bavlny, polyesteru a elastanu. Nabídku doplňují dvoje elegantní ponožky značky Ferraghini. Darovat ponožky je z ryze reklamního hlediska sice ošemetné, ovšem všichni dobře víme, co znamená mít nohy zvláště v zimních měsících v pořádku či naopak. Vyřešit cílovým skupinám tento problém ponožkami špičkové kvality může mít z hlediska obchodních vztahů a loajality efekt mimořádný.

Po návratu z práce, ze společnosti, ze sportovních aktivit či z nákupů domů obvykle vede nejrychlejší cesta do srdce domácnosti, tedy kuchyně. Kuchařské rukavice, chňapky, zástěry a podložky ze speciálně upravených textilních materiálů a v širokém výběru jsou vynikajícími pomocníky při přípravě jídla. A protože už delší čas víme, že 3D reklama prochází žaludkem, jsou i dobrou volbou reklamních a dárkových předmětů, které podobně i jako další textilní doplňky rozhodně nebudou odloženy stranou.

Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Kariéra
Reference
Kontakty
Sponzoring

RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní předměty s vlastním potiskem
Výroba reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky


Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag