A jsou tu hned!

21.09.2020

Zatímco katalog iMiTrendy obsahuje na 400 reklamních předmětů s trendy nápady a tím pádem hodně novinek, katalog iMiHned nabízí přes 500 položek (plus odkaz na více než 200 kalendářů a diářů), které jsou k dispozici skladem v Brně, a tedy jsou dostupné když ne hned, tak v řádu dnů. V podstatě jsme hlavní katalog pro období 2020/2021 rozdělili na dva a věříme, že tento krok bude mít kladnou odezvu. Když iMiHned, odpovídají tomu i výtvarné prvky – každá kapitola je uvedena obrázkem s adekvátním dopravním prostředkem, který Vám přiváží reklamní a dárkové předměty dané rubriky. Těch je 10 a dnes si představíme prvních pět:

Volný čas – na str. 5 – 44 je nejčetnější rubrika s 88 produkty pro cestování, hobby a relax. Nápojové nádobí od cestovních hrnků a termohrnků přes likérky a termosky až ke sportovním láhvím, obědové krabičky, chladicí tašky, téměř dvě desítky produktů Schwarzwolf Outdoor, ručníky, přikrývky, cestovní doplňky, sluneční brýle, … Už z této první kapitoly je zřejmé, že produktům „skladem“ rozhodně nechybí vkus, styl a kvalitní design a nejinak tomu je i dále.

Domácnost – stránky 45 až 70 představí 64 položek pro život v domácnosti. Nepřekvapí, že většinu z nich tvoří luxus značky Vanilla Season, jejíž nový katalog jsme nedávno představili. Také v iMiHned najdete 4 novinky – keramický hrnek Dabahan, sadu na víno Yanaria, elektrický zapalovač Maizuru a v rubrice Volný čas láhev na vodu Indaur. Portfolio této značky v Domácnosti doplňují otvíráky, brčka, sady na víno, zapalovače, hrnky, šálky, podtácky, zástěry či tašky na tříděný odpad.

Nářadí – podobně jako v předchozí kapitole to byla Vanilla Season, v rubrice Nářadí na stranách 71 až 98 dominuje mezi 69 položkami sortiment značky Schwarzwolf Outdoor. Několik jeho zavíracích nožů, multifunkčních nářadí a přívěšků, účelných souprav, čelovek a dalších svítilen ocení každý prakticky založený obchodní partner. Schwarzwolf Outdoor je prostě jednička, což s nadsázkou potvrdila i první aktualita letošního roku. Ovšem také další předměty rubriky jsou parádní a užitečné, jako např. víceúčelové šroubováky, svítilny a jejich sady.

Rozdávačky – důležitou součástí velkých komunikačních kampaní jsou rozdávací předměty, určené početným cílovým skupinám, ať už v příbalech ke zboží, jako dárky na veletrzích apod. Na str. 99 – 116 najdete 43 vhodných adeptů, kterými jsou přívěšky, klíčenky, šňůrky, figurky aj., ale my si ukážeme tradiční hru bublifuk v novém hávu Bouro. Je v pěti barevných variantách, každá se třemi kolečky k různým velikostem bublin. Srovnatelnou velikost má sada šesti pastelek Honza v papírové tubě s ořezávátkem integrovaným ve víčku a to ve třech barvách. Někdo řekne drobnosti, ale jako dárky pro děti ideální a mějme na paměti, že generace Z je budoucí klientela pro mnohé z Vás.

Psací potřeby – rubrika je uvedena trefným obrázkem: jaký dopravní prostředek připomíná pero, propiska nebo jen obyčejná tužka? Samozřejmě raketu! My ji obohatili raketoplánem a stylizované propisky tvoří raketové motory. Tím nejlepším na stranách 117 až 150 je mezi 76 položkami 33 luxusních produktů nikoho jiného než – značky Pierre Cardin!

Na zbývajících 5 rubrik se společně podíváme příště, ale Vy můžete mít náskok. Třeba teď hned. Tedy iMiHned.

 

Přehled nejnovějších článků

Nejoblíbenější produkty

Důvěřuje nám spousta známých značek.

Spolehlivé služby provádíme i pro tisíce středních i malých zákazníků.
Staňte se dalším spokojeným klientem.

Kategorie