Pokročilé
vyhledávání
 

Nejen uvidět, ale později si i vybavit

15.12.2010

Že lidé mají v naprosté většině dárky rádi, jsme si řekli už vícekrát. Také se ví, že co je spojeno s emocí, si zaručeně zapamatujeme. Předmět, který nejen vidíme, ale můžeme jej kdykoliv vzít do rukou, přivonět k němu nebo dokonce (k tomu určený) i ochutnat, pro nás ožívá. Těžko tedy překvapí, že 3D reklamní předměty dosahují silnějšího uložení v paměti příjemců, než to dokáže televizní reklama či inzerát v tisku nebo na internetu.

Uvádí to renomovaná mezinárodní asociace PPAI, z jejíchž údajů často vycházíme v našich statistikách. Tvrzení se opírá o konkrétní čísla a pouze (!) na první pohled může vypadat, že se míchá, dejme tomu, ananas s hruškami. Porovnání obdržení 3D předmětu za posledních 12 měsíců se zhlédnutím reklamního spotu či inzerátu během posledních dvou týdnů však poskytne relevantní výsledky.

Tak tedy: podle šetření PPAI dostalo 85,5 % lidí v posledním roce alespoň jeden reklamní či dárkový předmět. O 3,3 % více lidí uvedlo, že v televizi vidělo minimálně jednu reklamu za poslední dva týdny. 62,4 % ve stejném období v periodickém tisku spatřilo nejméně jeden inzerát. Téhož si všimne za oněch 14 dnů jen 52,8 % na internetu.
Jeden zásah ve dvou týdnech proti celému roku znamená sice o řád vyšší frekvenci, ale pokud je 3D předmět vhodně vybrán a příjemcem také často používán, jeho reklamní účinek se násobí. Respondenti z výzkumů to potvrzují: 82,6 % z nich si dokáže vybavit společnost a značku inzerované na předmětu. Viditelný pokles u televizní reklamy ukazuje 67,6 %, stejně jako 60,2 % u tiskové reklamy. U internetové reklamy jsme dokonce na 31,3 %.

V případě 3D předmětů tedy můžeme mluvit o vyšší návratnosti investic. Je to i proto, že pětismyslové médium u obdarovaného žije skutečně mnohem bohatším životem, nežli reklama, na kterou potřebujeme smysly pouze dva, případně jen jeden. A nezapomeňme na společenské nebo přímo osobní okolnosti předání předmětu a jeho praktickou či jinou využitelnost. Jsou-li navíc k výběru tisíce a tisíce položek, případně dostatek času na přípravu a výrobu předmětu podle zadání klienta, možnosti jsou prakticky bez hranic.
Prostě báječný svět v provedení 3D.

 

Úroveň vybavení si dárce či inzerenta a značky (data v %)

Reklamní médium vybaví si inzerenta a značku viděl (dostal) alespoň jednu reklamu (předmět)
reklamní předměty 82,6 85,5
televizní reklama 67,6 88,8
tisková inzerce 60,2 62,4
reklama na internetu 31,3 52,8
reklamni_predmety_nejen_uvidet_pozdeji_vybrat

Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Kariéra
Reference
Kontakty
Sponzoring

RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní předměty s vlastním potiskem
Výroba reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky


Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag