Uživatel nepřihlášen
Přihlásit Registrovat
15.12.2010
Že lidé mají v naprosté většině dárky rádi, jsme si řekli už vícekrát. Také se ví, že co je spojeno s emocí, si zaručeně zapamatujeme. Předmět, který nejen vidíme, ale můžeme jej kdykoliv vzít do rukou, přivonět k němu nebo dokonce (k tomu určený) i ochutnat, pro nás ožívá. Těžko tedy překvapí, že 3D reklamní předměty dosahují silnějšího uložení v paměti příjemců, než to dokáže televizní reklama či inzerát v tisku nebo na internetu.
Uvádí to renomovaná mezinárodní asociace PPAI, z jejíchž údajů často vycházíme v našich statistikách. Tvrzení se opírá o konkrétní čísla a pouze (!) na první pohled může vypadat, že se míchá, dejme tomu, ananas s hruškami. Porovnání obdržení 3D předmětu za posledních 12 měsíců se zhlédnutím reklamního spotu či inzerátu během posledních dvou týdnů však poskytne relevantní výsledky.
Tak tedy: podle šetření PPAI dostalo 85,5 % lidí v posledním roce alespoň jeden reklamní či dárkový předmět. O 3,3 % více lidí uvedlo, že v televizi vidělo minimálně jednu reklamu za poslední dva týdny. 62,4 % ve stejném období v periodickém tisku spatřilo nejméně jeden inzerát. Téhož si všimne za oněch 14 dnů jen 52,8 % na internetu.
V případě 3D předmětů tedy můžeme mluvit o vyšší návratnosti investic. Je to i proto, že pětismyslové médium u obdarovaného žije skutečně mnohem bohatším životem, nežli reklama, na kterou potřebujeme smysly pouze dva, případně jen jeden. A nezapomeňme na společenské nebo přímo osobní okolnosti předání předmětu a jeho praktickou či jinou využitelnost. Jsou-li navíc k výběru tisíce a tisíce položek, případně dostatek času na přípravu a výrobu předmětu podle zadání klienta, možnosti jsou prakticky bez hranic.
Prostě báječný svět v provedení 3D.
Úroveň vybavení si dárce či inzerenta a značky (data v %)
Reklamní médium | vybaví si inzerenta a značku | viděl (dostal) alespoň jednu reklamu (předmět) |
reklamní předměty | 82,6 | 85,5 |
televizní reklama | 67,6 | 88,8 |
tisková inzerce | 60,2 | 62,4 |
reklama na internetu | 31,3 | 52,8 |
VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Na co jsme hrdí
Pracovní příležitosti
Jsme Vám na blízku
RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Potisk reklamních předmětů - rozmanité reklamní předměty s potiskem
Výroba a potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky
Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy
Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk
Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ
© 2021 iMi Partner, a.s. – Velkoobchod s reklamními předměty. Potisk reklamních předmětů (např. reklamní deštníky, hrnky, propisky, čepice, mikiny, bundy a jiný textil). Luxusní reklamní předměty. Rozmanité reklamní předměty s potiskem v řadě variant. In-house grafické přípravné práce, veškerý tisk, gravírování, ražba, výšivka, laser.