Trendy v reklamním textilu

19.05.2010

Větší zájem je budovat korporátní firemní kulturu s využitím textilu u dělnických profesí, obsluh benzínových pump, autoservisů apod. Zde ovšem hrají velmi silnou dodavatelskou roli firmy specializované na pracovní oblečení.
Možnosti trávení volného času jsou však nepřeberné a reklamní textil se nabízí jako ideální volba firemního dárků. Ale pozor! Oděv podléhá vlivu módy a reklamní textil není výjimkou. Manažery nákupu našich klientů, z nichž navíc dvě třetiny tvoří ženy, které jsou v této oblasti bezesporu náročnější než muži, tedy zajímají novinky a trendy, ať v sortimentu jako takovém nebo v barevném provedení a střihu.

Pro komfort nejen při sportu
Když jsme zmínili oděvy pro volný čas, logicky se nabízí produkty z funkčních materiálů, které až donedávna byly doménou outdooru. Dnes je můžeme stále častěji vidět nejen u mladých lidí při běžném nošení ve městě.
Pokud byly ještě před několika lety masověji nošeny mikiny a bundy z hřejivého, ale větru neodolného fleece, trendem dneška je vůči vodě i větru odolný softshell. I zde je třeba dát při výběru pozor na parametry materiálu, protože není softshell jako softshell. Některý vás skutečně ochrání i před dlouhotrvajícím lijákem a jiný zvládne pouze lehký deštík. Rozdíl je v počtu vrstev – standardem jsou tři – dále ve výšce vodního sloupce, který udává neprostupnost vody a v propustnosti vodních par, tedy prodyšnosti materiálu.
Funkční textil, někdy nazývaný jako termoprádlo, už také neslouží pouze jako spodní vrstva. Nosí se běžně jako jediná vrstva při indoor sportech nebo v létě na kole či k jiným venkovním aktivitám. Jeho hlavní funkcí je rychlý odvod potu na povrch, takže i při zvýšené fyzické aktivitě zůstáváte v suchu. Tento druh textilu zaznamenal velký pokrok nejen ve svých funkčních vlastnostech, ale hlavně v designu a nabídce barevnosti.
Zajímavým sortimentem pro cílovou skupinu manažerů jsou oděvy pro golf. Pod známou značkou PGA Tour se nabízejí velmi kvalitní polokošile, vesty, mikiny a bundy, které jsou designově řešeny podle poslední golfové módy.
Dalším trendem s „opačným“ znaménkem výrobní technologie jsou bezesporu oděvy z organické bavlny a dalších tkanin produkovaných ekologicky a sociálně ohleduplnými postupy. U nás je poptávka po těchto produktech zatím velmi vlažná, ale v ekologicky „osvícenější“ západní Evropě už doslova nabírá na otáčkách. Například značka Hanes nabízí velmi příjemné oděvy z bio bavlny za ceny, které se již blíží k výrobkům z bavlny běžné.

Pozornost zaměřená na efektivitu
Zřejmě nejvýraznějším trendem nejen v komoditě reklamního textilu jsou úspory. Snaha je hledat cenově stále výhodnější zdroje. Nesmí se však zapomínat na standard kvality, který je třeba udržet. Nakoupit nejlevnější trička ještě není výhrou, protože se může ukázat, že je nikdo nebude nosit. Proto doporučujeme zadavatelům, aby si nechali předložit vzorky nejlépe i s potiskem a vyprat je. Produkty mnoha levných značek vypadají na první pohled dobře, ale už po prvním vyprání se dostaví překvapení. Trička zásadně změnila tvar a jsou nepoužitelná. Příčina je v kvalitě příze, kterou nevyškolený nákupčí nemůže poznat.
Vhodně vybraný reklamní textil však funguje jako jedno z nejefektivnějších reklamních médií. Podle průzkumů americké ASI jsou náklady na jedno shlédnutí firemního loga u reklamního textilu pouze 0,005 USD. To je ve srovnání například s televizním spotem v nejsledovanějším čase nebo s inzerátem v národních denících 5krát méně. Podobné efektivity dosahují pouze billboardy a rádia.

Tomáš Kaderka, generální ředitel
iMi Partner

  SCHWARZWOLF_BREVA_DAMSKA_MODRASCHWARZWOLF_BREVA_DAMSKA_BILA_CERNASCHWARZWOLF_BREVA_PANSKA_CERNA

  Active_Fashion_Men_blue3508722_G3508749_G

 

Přehled nejnovějších článků

Nejoblíbenější produkty

Důvěřuje nám spousta známých značek.

Spolehlivé služby provádíme i pro tisíce středních i malých zákazníků.
Staňte se dalším spokojeným klientem.

Kategorie