3DRodičům!

03.05.2021

Společnost Advertising Specialty Institute, z jejíchž statistik v Aktualitách často čerpáme, v roce 2018 na svých webových stránkách zveřejnila výzkum vnímání reklamních předmětů mezi koncovými uživateli v USA. Generačně byli rozdělení na 4 kategorie – do 40 let, od 41 do 50 let, od 51 do 60 let a 60+, a právě té se budeme podrobněji věnovat s tím, že pro srovnání použijeme údaje z generace jejích dětí a vnuků, tedy mileniálů a nejmladších „digitálních domorodců“. Těmi jsme se s ohledem na potřebu jejich návratu do škol zabývali v předminulém článku Zaměřeno na děti!

Mezi Vašimi obchodními partnery, zaměstnanci a dalšími důležitými cílovými skupinami jsou ti, co mají starost nejen o své děti, ale také o rodiče a prarodiče – koneckonců mnozí z nich jsou pracovně aktivní a přímými příjemci reklamních předmětů a dárků. Čím jim tedy udělat radost? ⁣

graf1

 

Graf vybraných kategorií reklamních předmětů je rozděluje do tří úrovní preferencí – nedůležité, středně preferované a výjimečné – a seřazuje podle třetí úrovně. S ohledem na fakt, že u 50 % respondentů vítězí elektronika, je zřejmé, že dnešní senioři jsou moderní lidé a generace do 40 let je trumfla o pouhých 13 %. ⁣

graf2

U druhých venkovních oděvů (u kterých už před osmi roky ASI tvrdila, že je mají obdarovaní nejraději) je rozdíl ještě menší – za výjimečné je považuje 46 % seniorů, u mladých je to o 4 % méně. Třetí reklamní tašky s 22 % (event. 17 %) a šesté nápojové nádobí se 6 % (event. 9 %) přejdeme, protože zajímavější “generační“ rozdíly najdeme u čtvrtých psacích potřeb a pátých reklamních triček.

Je jisté, že s vývojem informačních a komunikačních technologií se důležitost ručního psaní diplomaticky řečeno relativizuje, což je patrné i z dat. Zatímco za výjimečné považuje psací potřeby 18 % seniorů, u generací Y a Z je za takové nepovažoval dokonce žádný respondent, naopak za nedůležité celých 59 % z nich! Jsme přesvědčeni, že význam ručního psaní pro psychomotorický rozvoj dětí je nenahraditelný, může i bavit a v pozdějším věku pomáhá uchovat si duševní svěžest, je ovšem důležité darovat ten správný, inspirativní nástroj k psaní. Ale zpátky k seniorům. S ohledem na druh sortimentu jistě nepřekvapí, že pátá trička za výjimečný reklamní předmět považuje malý počet respondentů generace nad 60 let - jen 8 % - zatímco u mladých je to celých 22 %. Pokud přecejen tričko seniorovi věnujete, při 79% průměrné preferenci chybu neuděláte.

Už jen pro zajímavost se podívejme na to, kolik respondentů si za jeden rok pořídilo reklamní oděv. U seniorů to bylo 53 % proti celým 81 % mladých do 40 let, což jsou čísla pro volbu reklamního textilu jako lídra v sortimentu reklamních předmětů velmi příznivá. Dále, v časech covidové pandemie narostly počty zákazníků, kteří si zboží objednávali on-line. Jistě se od roku 2018 nezměnily přístroje, jejichž prostřednictvím se tak dělo. Převažoval osobní počítač (93 % senioři, 90 % mladí), ale zajímavější údaje najdeme u tabletu versus smartphone: senioři je využívají stejně po 9 %, zatímco mladí smartphone z 20 % a tablet jen ze 3 %. Miniaturizace při maximální univerzálnosti zřejmě tablet posílá do historie. ⁣

Stále tu s námi však zůstává vhodná volba 3DRodičům, která jim dá radost.⁣

 

Přehled nejnovějších článků

Nejoblíbenější produkty

Důvěřuje nám spousta známých značek.

Spolehlivé služby provádíme i pro tisíce středních i malých zákazníků.
Staňte se dalším spokojeným klientem.

Kategorie