Pokročilé
vyhledávání
 

Oděvy pro venkovní nošení mají příjemci nejraději

12.09.2013

Rok starý výzkum Advertising Specialty Institute uvádí jednoznačný výsledek – venkovní oblečení je superstar mezi reklamními a dárkovými předměty! Darujte mikinu, bundu nebo oděv pro outdoorové aktivity s logem a příjemce si vaši firmu zapamatuje nejspíš stoprocentně. A to není vše!

Ono „nejspíš“ znamená, že přesné číslo podle ASI je 97 %. I tak jde zřejmě o nejvyšší účinnost reklamního sdělení při porovnání snad se všemi médii. Dobrá, zapamatovat si je pěkné, ale jde také o to, zda pozitivně či ne. Pouhé „vybavit si“ činí z produktu stále „jen“ reklamní předmět, ovšem pokud si příjemce vybaví darujícího pozitivně, máme co do činění se skutečným reklamním dárkem.

Tak tedy: Na nejvyšším stupni příznivého vztahu obdarovaných k inzerentům v soutěži kategorií reklamních a dárkových předmětů jsou se svými 73 % právě oděvy pro venkovní nošení! Jako druzí jsou další významní reprezentanti reklamního textilu, trička a polokošile, které společně zanechávají příznivý dojem u 58 % respondentů výzkumu (kolem 5000 dotazovaných!). Průměr u všech předmětů je 52 %.

Jako hlavní důvod, proč jsou oděvy pro venkovní nošení tak vítané, je uvedena skutečnost, že je inzerenti cílovým skupinám nedávají tak často jako jiné kategorie reklamních a dárkových předmětů. I proto je zřejmě jeden z nejčastěji předávaných předmětů – psací potřeby – na pověstném chvostu oblíbenosti (i tak skvělých 42 %), což se ovšem netýká značkových psacích potřeb. Proč? Odpověď je prostá: Příčinou je vnímaná hodnota, která je jak u nich, tak samozřejmě u oděvů pro venkovní nošení mimořádná. A právě vysoká vnímaná hodnota předmětů je tím, co rozhoduje při výběru vánočních dárků pro významné cílové skupiny.

Druhým důvodem, proč k nejdůležitějším „3DR svátkům roku“ věnovat obchodním partnerům nebo klíčovým zaměstnancům kvalitní bundumikinu nebo pro sportovní aktivity větrovku, je praktické hledisko chladného ročního období. Je proto nanejvýš jisté, že k 73 % dobrého dojmu tak mnoho procent ještě přibude, zvláště pokud bude oblečení navíc vyrobeno na míru v originálním designu s využitím firemních barev a motivů! A s ohledem na trvanlivost oděvů takový dojem bude trvat jistě roky.

graf

Solidnost a důvěryhodnost dodavatele reklamních a dárkových předmětů je pro odběratele spolu s dobrým pocitem z předmětů na straně cílových skupin garantem dlouhodobě pozitivních vztahů na všech třech stranách.

Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Kariéra
Reference
Kontakty
Sponzoring

RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní předměty s vlastním potiskem
Výroba reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky


Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag