Reklamní textil na míru

25.11.2010

Oděvy a jejich doplňky využívané jako reklamní či dárkové předměty tvoří desítky procent z celého objemu 3D reklamy a mnoho firem v oboru podnikajících se soustředí právě jen na tento sortiment.
V České republice v reklamním textilu převažuje oblečení pro volný čas. Pokud má být moderní a originální, aby se obdarovaným líbilo, nosili je a současně obsahovalo firemní sdělení, nabízí se možnost jeho výroby na míru.
Hned na začátku zdůrazněme, že výsledkem nejsou oděvy velmi drahé, ale cenově srovnatelné s obvyklou značkovou alternativou. V rámci jedné položky se dá řešit na míru zakázka již od 250 kusů, nabídka je tedy zajímavá nejen pro velké, ale také středně velké firmy.
Co to znamená „na míru“ konkrétně? Ze širokého vzorníku střihů si zákazník vybere ten svůj, ať již jde o polokošile, mikiny, bundy a další oděvy. To, co bývá komplikací u řešení speciálních firemních barev v případě konfekčních oděvů, zde neznamená problém žádný. Barvy na základě loga či jiného motivu lze připravit na míru podle odstínu v pantone a vkomponovat je do jednotlivých dílů oblečení. A materiály? U triček a polokošil převažuje bavlna, u mikin lze pracovat s fleece, s polyesterem u bund, ale omezení prakticky neexistuje.
Protože jde o zakázkovou výrobu, termín dodání činí pět týdnů a před vlastní výrobou si klient schválí vybraný nebo podle jeho přání dále upravený vzor. Budete patřit k dalším zákazníkům?

Reklamní textil 

Pro inspiraci uvádíme několik možných návrhů:

TM_trika

TM_polo

TM_bundy

TM_bundy2

 

 

Přehled nejnovějších článků

Nejoblíbenější produkty

Důvěřuje nám spousta známých značek.

Spolehlivé služby provádíme i pro tisíce středních i malých zákazníků.
Staňte se dalším spokojeným klientem.

Kategorie