Uživatel nepřihlášen
Přihlásit Registrovat
18.09.2017
Reklamní a dárkové předměty ze sortimentu reklamní gastronomie jsou jedny z nejoblíbenějších. Jedinečnou kapitolu mezi nimi představuje nápojové nádobí: cílovými skupinami denně používané, účelné, estetické, branding stále na očích… Není se co divit, že v loňském roce se tato kategorie dostala na druhé místo na trhu 3DR.
Druhé místo nápojového nádobí
za reklamním textilem jsme doložili
textem o sedmiletí růstu prodejů
reklamních a dárkových předmětů v USA (podle PPAI, viz graf). Od roku
2007 na stále čtvrtém či pátém místě a najednou na druhém? Když se projdeme
širokou nabídkou sortimentu, najdeme zde reklamní
hrnky, sklenice, kávové a čajové soupravy, karafy, džbánky, plastové pohárky,
termohrnky, sportovní láhve, butylky a likérky, termosky, konvičky, … takže
ani dlouhodobá pozice v TOP 5 3DR nepřekvapí.
Jednomu ze symbolů 3D reklamy, katalogovému evergreenu a stálici – reklamním
hrnkům - jsme na jaře 2015 právem věnovali první díl
komoditního seriálu. Tehdy byly hrnky dokonce na šťastném sedmém místě mezi
všemi komoditami jak ve vybavitelnosti dárců u uživatelů, tak i v zájmu
uzavřít s nimi po obdarování obchod. Škála k výběru vhodných produktů
je široká ve více než stovce položek –
od klasických keramických a porcelánových hrnků přes kameninové, skleněné až po
plastové nebo kovové a soupravy pro veškeré společenské situace.
Pro jubilejní dvacátý díl seriálu o komoditách reklamních a dárkových předmětů jsme museli vybrat další hit trhu,
a tím je sportovní lahev,
tedy opět - nápojové nádobí v bezmála stovce položek.
Mnohem komplexnější nabídku v sortimentu reklamní gastronomie
obsahují piknikové
koše, tašky a batohy, jichž součástí jsou kromě keramických či
plastových talířů, příborů, ubrousků či ubrusů, otvíráků a vývrtek i sklenice
na víno nebo další nápoje. V přírodě zkrátka chutná dvojnásob, a to i
v rámci outdooru, treku či běžné turistiky. Při těchto aktivitách vaše
cílovky ocení likérky
a butylky, kde mezi dvacítkou položek
najdeme i pět se značkou Schwarzwolf
Outdoor. Že značkovému zboží v oblasti nápojového nádobí není konec,
dokazuje Vanilla
Season s cca 40 procenty položek pro nápojovou zážitkovou
gastronomii – skleničky na destiláty a
likéry, sklenice na víno, hrnečky s podšálky na kávu a čaj a jejich sety.
Schwarzwolf Outdoor se stará také o uchování nápojů v jejich potřebné
teplotě, ať již jde o horkou kávu nebo čaj na sjezdovkách či běžkařských
tratích nebo naopak o studené nápoje při letních výletech. Mezi padesátkou termosek
tak najdete i dvě technické a estetické vychytávky Silvanus a Vulkan této
značky. U předpony termo ještě zůstaneme. Termohrnky jsou podobně jako sportovní lahve velkým hitem a škála více než sta
položek nabízí i velmi designové produkty.
Pít se zkrátka musí, tak proč ne ze 3DR.
VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Na co jsme hrdí
Pracovní příležitosti
Jsme Vám na blízku
RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Potisk reklamních předmětů - rozmanité reklamní předměty s potiskem
Výroba a potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky
Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy
Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk
Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ
© 2021 iMi Partner, a.s. – Velkoobchod s reklamními předměty. Potisk reklamních předmětů (např. reklamní deštníky, hrnky, propisky, čepice, mikiny, bundy a jiný textil). Luxusní reklamní předměty. Rozmanité reklamní předměty s potiskem v řadě variant. In-house grafické přípravné práce, veškerý tisk, gravírování, ražba, výšivka, laser.