Uživatel nepřihlášen
Přihlásit Registrovat
13.01.2016
Jak se vyvíjely prodeje reklamního textilu, psacích potřeb, nápojového nádobí, reklamních tašek a PC doplňků, tedy TOP 5 mezi reklamními a dárkovými předměty na trhu USA? Na tuto otázku nám odpoví výzkumy asociace PPAI.
V prosinci loňského roku jsme se po čase opět „opřeli“ do
statistik a nasadili silné kalibry. Podívali jsme se do USA a zjistili, že od
roku 2009 zde trh 3DR vytrvale sílí,
do 2014 to bylo o celých 29 %! Jednotlivé kategorie (celkem 23!) reklamních a dárkových předmětů jsme (od
roku 2007) zaznamenali v tabulce a
z ní nyní vybereme zmíněných TOP 5 předmětů, které si z 20,04 miliard
dolarů (2014), jež dodavatelé a distributoři utržili za všechny reklamní a
dárkové předměty, odkrojily něco přes 60 %! V kaleidoskopu
zajímavostí z dílny PPAI snadným výpočtem odvodíme zajímavý údaj, že od
roku 1974 (!) během 40 let trh 3DR v USA co do prodejů narostl z 841
milionů USD čtyřiadvacetkrát!
A nyní konečně k TOP 5 předmětům roku 2014, jejichž vývoj dokumentuje první graf. Druhý ukazuje vývoj celkového podílu TOP 5 na prodejích všech 3DR předmětů. Nižší údaje v letech 2008 až 2010 jsou – jak ukáže pohled do tabulky v minulé statistice – jsou ve prospěch kalendářů a diářů, jež v tomto období samy byly v TOP 5, který definitivně (?) opustily v roce 2012. Od předchozího roku aktuální TOP 5 posiluje a zajímavý je vývoj černého koně v pětce – PC doplňků. V krátké budoucnosti jistě zveřejněná data za rok 2015 ukážou další zajímavý vývoj.
Reklamní textil
– v TOP 5 reprezentuje polovinu prodejů a to jde opravdu o oděvy a jejich doplňky. Další reklamní
a dárkové předměty z textilu v datech z USA oscilují mezi 2 až 3
procenty. Reklamní textil pod odkazem vám nabídne veškerý sortiment oděvů:
trička, polokošile, košile, mikiny, svetry, vesty, bundy, kalhoty, kraťasy,
kojenecký textil, čepice, textil do kuchyně a doplňky.
Psací potřeby – téměř 10% podíl na celém trhu, to jsou nejen tužky, pastelky, propisky, pera, ale i bloky a soupravy s dalšími kancelářskými potřebami. Od korunových položek pro rozdávací předměty až po značkové psací potřeby, které najdete pod odkazem na jednu z hlavních rubrik.
Nápojové nádobí - sortiment ve velké rodině reklamních a
dárkových předmětů pro Domácnost,
kde najdeme všechny druhy hrnků od keramických až po kovové, sklenice, plastové
pohárky, džbánky, čajové a kávové servisy… Trojka v TOP 5 se
v průběhu let drží na 6 až 8 procentech a má mírně vzrůstající podíl.
Reklamní tašky - tak jako se člověk rád vkusně a prakticky obléká, podobný přístup obvykle volí při výběru tašek a dalších zavazadel. Mezi téměř tisícem položek najdete běžné tašky nákupní, dárkové na víno, papírové, jutové, z netkaného textilu, sportovní, cestovní, na laptopy, toaletní, skládací…
PC
doplňky – u nás jsou jmenovitě až v podrubrice, ale
v širším slova smyslu jde právě o všech více než pět set položek pod
odkazem. Velká část z nich odpovídá co do použitých technologií a designu stylu
hi-tech.
Řečeno novinářským slovníkem, případ TOP 5 reklamních a dárkových předmětů budeme ve všech souvislostech i nadále sledovat a průběžně vás o něm informovat.
VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Na co jsme hrdí
Pracovní příležitosti
Jsme Vám na blízku
RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Potisk reklamních předmětů - rozmanité reklamní předměty s potiskem
Výroba a potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky
Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy
Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk
Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ
© 2021 iMi Partner, a.s. – Velkoobchod s reklamními předměty. Potisk reklamních předmětů (např. reklamní deštníky, hrnky, propisky, čepice, mikiny, bundy a jiný textil). Luxusní reklamní předměty. Rozmanité reklamní předměty s potiskem v řadě variant. In-house grafické přípravné práce, veškerý tisk, gravírování, ražba, výšivka, laser.