Uživatel nepřihlášen
Přihlásit Registrovat
08.12.2015
Jedna z nejvýznamnějších asociací sdružující hráče na trhu reklamních a dárkových předmětů PPAI uvádí, že prodeje v USA rostou vytrvale od roku 2009. Podívejme se i na pohyby mezi jednotlivými kategoriemi sortimentu.
Statistikám Promotional Products Association International (PPAI) jsme se v minulosti věnovali
častěji. Určitou přestávku vám vynahradíme souhrnnými informacemi z let 1991
(event. 2007) až 2014. Jakmile budou k dispozici data za rok 2015, rádi
vám nabídneme i je.
V červnu 2011 jsme konstatovali, že prodeje reklamních a dárkových předmětů
v roce 2010 vzrostly v USA proti předchozímu období z 15,64
miliard USD o celých 5,89 procent na 16,56 miliard, ale že je předčasné mluvit
o dlouhodobějším trendu. Jak ukazuje graf,
po více než čtyřech letech o něm už hovořit lze. Každoroční nárůst až na 20,04
miliard dolarů v roce 2014 znamená celkové navýšení o bezmála 29 procent!
A bez ohledu na dvě drobné regrese (2002, 2009) vzrostl trh reklamních a
dárkových předmětů v USA od roku 1991 co do finančního objemu téměř
čtyřnásobně!
V dalším textu z června 2011 o třetinovém podílu reklamního textilu na celkovém objemu
prodejů jsme ukázali, jak si v tomto ohledu stojí na dvě desítky dalších
sortimentních kategorií. Také jsme se zamýšleli, proč právě reklamní textil
vládne všem, a dospěli ke dvěma hlavním důvodům: oděvy všeho druhu lidé
dostávají a nosí rádi a reklamní textil je jedním z nejefektivnějších
nosičů reklamního sdělení.
Při analýze archivu článků v rubrice Aktuality (aneb Zprávy ze světa
reklamních předmětů) jsme si bez překvapení ověřili, že na téma reklamní textil
jich je nejvíce.
V tabulce jsme pro vás
zpracovali data, ukazující posuny prodejů u jednotlivých kategorií 3DR předmětů
v průběhu let 2007 až 2014. Součty v každém roce dávají 100 procent
(s chybou ze zaokrouhlení), a lze tedy dobře porovnávat prodeje komodit mezi
sebou v rámci jednoho roku.
Upozorníme jen na několik zajímavostí. Třetinová superstar reklamní
textil v prodejích výrazněji poklesla v roce 2013 (kdy se přechodně
nad 10 % vyhouply reklamní psací potřeby),
ale o rok později se vrátila nad svých 30 %. Kalendáře a diáře od roku 2010 během tří let poklesly z 8,37 %
o více než 5 %! Příslib z 2014 jistě naznačuje, že „chytrá“ elektronická zařízení papírovou klasiku
na okraj 3DR trhu nevytlačí. Nárůst doplňků k ICT z necelých 2 %
v roce 2010 na téměř 6 % o čtyři roky později? S ohledem na rozvoj
v této oblasti jsme zřejmě svědky trendu.
Nedělejme další závěry, protože výkyvy mohou být způsobeny i prostou
potřebou změn na straně zákazníků. Pak je důležitá možnost výběru z tisíců
položek
kvalitních reklamních a dárkových předmětů v širokém cenovém spektru, od
rozdávacích předmětů až po manažerské dárky.
VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Na co jsme hrdí
Pracovní příležitosti
Jsme Vám na blízku
RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Potisk reklamních předmětů - rozmanité reklamní předměty s potiskem
Výroba a potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky
Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy
Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk
Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ
© 2021 iMi Partner, a.s. – Velkoobchod s reklamními předměty. Potisk reklamních předmětů (např. reklamní deštníky, hrnky, propisky, čepice, mikiny, bundy a jiný textil). Luxusní reklamní předměty. Rozmanité reklamní předměty s potiskem v řadě variant. In-house grafické přípravné práce, veškerý tisk, gravírování, ražba, výšivka, laser.