Pokročilé
vyhledávání
 

Trh 3DR v USA sílí

08.12.2015

Jedna z nejvýznamnějších asociací sdružující hráče na trhu reklamních a dárkových předmětů PPAI uvádí, že prodeje v USA rostou vytrvale od roku 2009. Podívejme se i na pohyby mezi jednotlivými kategoriemi sortimentu.

Statistikám Promotional Products Association International  (PPAI) jsme se v minulosti věnovali častěji. Určitou přestávku vám vynahradíme souhrnnými informacemi z let 1991 (event. 2007) až 2014. Jakmile budou k dispozici data za rok 2015, rádi vám nabídneme i je.

V červnu 2011 jsme konstatovali, že prodeje reklamních a dárkových předmětů v roce 2010 vzrostly v USA proti předchozímu období z 15,64 miliard USD o celých 5,89 procent na 16,56 miliard, ale že je předčasné mluvit o dlouhodobějším trendu. Jak ukazuje graf, po více než čtyřech letech o něm už hovořit lze. Každoroční nárůst až na 20,04 miliard dolarů v roce 2014 znamená celkové navýšení o bezmála 29 procent! A bez ohledu na dvě drobné regrese (2002, 2009) vzrostl trh reklamních a dárkových předmětů v USA od roku 1991 co do finančního objemu téměř čtyřnásobně!

V dalším textu z června 2011 o třetinovém podílu reklamního textilu na celkovém objemu prodejů jsme ukázali, jak si v tomto ohledu stojí na dvě desítky dalších sortimentních kategorií. Také jsme se zamýšleli, proč právě reklamní textil vládne všem, a dospěli ke dvěma hlavním důvodům: oděvy všeho druhu lidé dostávají a nosí rádi a reklamní textil je jedním z nejefektivnějších nosičů reklamního sdělení.

Při analýze archivu článků v rubrice Aktuality (aneb Zprávy ze světa reklamních předmětů) jsme si bez překvapení ověřili, že na téma reklamní textil jich je nejvíce.

V tabulce jsme pro vás zpracovali data, ukazující posuny prodejů u jednotlivých kategorií 3DR předmětů v průběhu let 2007 až 2014. Součty v každém roce dávají 100 procent (s chybou ze zaokrouhlení), a lze tedy dobře porovnávat prodeje komodit mezi sebou v rámci jednoho roku.

Upozorníme jen na několik zajímavostí. Třetinová superstar reklamní textil v prodejích výrazněji poklesla v roce 2013 (kdy se přechodně nad 10 % vyhouply reklamní psací potřeby), ale o rok později se vrátila nad svých 30 %. Kalendáře a diáře od roku 2010 během tří let poklesly z 8,37 % o více než 5 %! Příslib z 2014 jistě naznačuje, že „chytrá“ elektronická zařízení papírovou klasiku na okraj 3DR trhu nevytlačí. Nárůst doplňků k ICT z necelých 2 % v roce 2010 na téměř 6 % o čtyři roky později? S ohledem na rozvoj v této oblasti jsme zřejmě svědky trendu.

Nedělejme další závěry, protože výkyvy mohou být způsobeny i prostou potřebou změn na straně zákazníků. Pak je důležitá možnost výběru z tisíců položek kvalitních reklamních a dárkových předmětů v širokém cenovém spektru, od rozdávacích předmětů až po manažerské dárky.




graf;<span id=


prodej

Facebook
Facebook

VŠE O IMI
Obchodní podmínky
Kariéra
Reference
Kontakty
Sponzoring

RYCHLÉ ODKAZY
Potisk reklamních předmětů Brno
Reklamní předměty s vlastním potiskem
Výroba reklamních předmětů Brno
Reklamní propisky s potiskem
Reklamní hrnky
Reklamní deštníky


Reklamní čepice
Reklamní mikiny
Reklamní bundy

Další weby
Schwarzwolf.cz
KatalogMagic.cz
iMiTrade.sk

Různé
Mapa stránek
RSS
FAQ

ippag